- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je stelt té hoge eisen aan jezelf
met die stats gooi je in de top mee !![]()

. Je kan wel zijn dat je inderdaad een romp werper bent ja. Maar waar is de eerst volgende wedstrijd van je? Het zou leuk zijn als we een keer tegen elkaar gooien in het echt ipv op internet
15.28 is dus de afstand waar over heen gegooid moet worden. Ik ga mijn best doen
Maar waarom wil je nou zo sterk worden met bankdrukken? Ik top nu 140, maar ik vind 160 wel een mooie top. Ik krijg ook overal last van als ik steeds zo zwaar ga. En ik had nog ff je filmpje bekeken, zag er wel aardig uit, vooral je enorme omsprong. Je kan wel zijn dat je inderdaad een romp werper bent ja. Maar waar is de eerst volgende wedstrijd van je? Het zou leuk zijn als we een keer tegen elkaar gooien in het echt ipv op internet
Veel succes en hou alles heel he!

)
Mijn arm is vandaag voor het eerst pijnloos, dus ik heb morgen geen excuus, behalve dat ik twee weken niet heb gestoten. Dus we zien wel wat het word morgen, succes!!

Cool! Daar ga ik voor trainen.
Bij dezen:
vandaag
Squatten: 20x/20x 50kg & 20x/20x 60kg
1e set moeite met mijn knie. 2e ging wat beter, veel gestretched tussendoor, 3e en 4e set gingen zonder pijn!!!!!!
Nu ben ik LAM! Ik ga maar eens kijken wat die nederlanders er van bakken.
Jaap