panzerdivision
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t*ring, wat doe jij veel herhalingen, word al moe als ik er naar kijk![]()
ik ook!
Misschien had er nog wel wat meer ingezeten bij discus?
Of bewaar je dat voor de volgende wedstrijd

Zo, goed bezig. Ik zal die ijzeren bal dan ook maar binnenkort ff over de 15 duwen, dan hebben we weer een leuke strijd tussen, ik geloof bijna, de enige glijders van Nederland.

Barbell row: 15x 60kg 12x 80kg 10x 90kg Wow man dat voelde je nogal zeker?

uit de stand moet stoten voordat ik 16 meter met de 7,26kg in de wedstrijd haal (aanglij).Hoe laat en waar is die wedstrijd?Military press werk ik aan, is gewoon lastig met mijn schouders. Ik heb binnenkort een afspraak bij een orthopaed. Mijn rotator cuff is gewoon verrot. Ik heb wel 10 x 85kg met nekdrukken als pr, maar die oefening kan ik echt niet meer.
Vergeleken met het deadliften ervoor was het eigenlijk niet zo heel zwaar. Soort cooling down
Zojuist heb ik me weer op de 5kg kogel gestort. Afgezien van het feit dat ik bijna al mijn buikspieren afscheur heb ik nu toch weer een beetje het gevoel gekregen hoe ik een lichte kogel weg moet zwiepen. Resultaat ietsje verder dan afgelopen keer.
Kogel 5kg stand: 16,42m
Het stelt uiteraard nog steeds niks voor. Ik denk dat ik hiermee bijna 18 meteruit de stand moet stoten voordat ik 16 meter met de 7,26kg in de wedstrijd haal (aanglij).
Jaap
edit: beetje kramp in rechterborst van het dippen van dinsdag. Zit te twijfelen over een wedstrijdje morgen in Utrecht.

hey,
ff een vraagje hoeze ga je niet over op draaitechniek?
stoot jij daar niet verder mee of vind je het geen fijne techniek?
mijn trainingsmaat gooit met draaitechniek 18.72 met 6kg kogel en met aanglij maar iets van 15 of 16