400mman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee niet goed
Het lijkt me dat jij de afstand zo groot mogelijk wil hebben, ik wil hem zo klein mogelijk
Overigens zijn Tom en Rene er ook bij, zij gaan ook naar de playoffs.

Jaap, ik heb je zondag zien stoten ....euuhhh...... gooien. Wat een jammerlijke wanprestatie.
Nee hoor, ik waardeer je poging om weer terug te komen. Kracht lijkt geen probleem, maar techniek is matig. Slecht blokkeren en kogel veel te vroeg uit de nek, waardoor je gaat gooien. Er zit nog heel veel meer in....
Met wie heb ik de eer? Ik weet dat het dramatisch ging. Ik heb dan ook in 2008 welgeteld 20 x een aanglij gedaan. Ik heb er minstens 200 nodig om technisch weer normaal te stoten. Al met al met al ben ik dus blij dat ik met bagger over de 15 meter kom. Kracht is ook het enige waar ik aan gewerkt heb. En zoals ik vaker zeg: Met een berg kracht kan je per ongeluk technisch goed stoten, en dan dus ver. Met een goede techniek kan je niet per ongeluk heel sterk zijn, dus nooit echt ver komen.
Helaas geen 20 reps gehaald, viel een beetje tegen. 

Jongens,, ik zou aanvankelijk ook naar Wageningen komen.. maar mijn blessures gooide roet in het eten!
Succes nog jaap .. op naar je verre stoot

Hoe kan het eigenlijk dat jullie de competitie niet gewoon winnen? Jullie hebben toch aardig wat knallers in de ploeg. Die doen in september toch ook wel weer mee?

Bijna wedstrijdje met Kris gewonnen 

Misschien raar vraagje hoe krijg je 10 en een halve rep?dus failure met spotter ofzo?
Trouwens zeer nette gewichten en leuke log
Succes verder! K'zal vaker even een kijkje nemen hier.