- Waardering
- 3.237
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelf squat ik in de smith machine, maar het zijn wel full squats, tellen die ook?
Smith machine maakt het misschien iets lichter, ik weet het niet, maar het feit dat het full squats zijn compenseert het wel toch?
BW: 62 SQ:120
Ik ga donderdag een nieuwe 1Rm proberen, deze ligt waarschijnlijk iets hoger, maar 150 zal me wel zeker een jaar kosten.
dan je moet je even je profiel op b-strong ook even aanpassencount me in!
bw ongeveer 75 en sq 127,5, normaal gezien 140 tegen eind dit jaar![]()

Ik doe ook wel mee. Ik heb 4x135 gedaan, dus mijn 1RM zal wel bij 150 liggen, maar ik max (bijna) nooit op Squat. Dus ik ga voor een double of triple op 150.
BW is 84-85kg.

speculeren telt niet vind ik.Ik doe ook wel mee. Ik heb 4x135 gedaan, dus mijn 1RM zal wel bij 150 liggen, maar ik max (bijna) nooit op Squat. Dus ik ga voor een double of triple op 150.
BW is 84-85kg.
Foutje, jij stond goed hoor. Was salieri.
Smithwerk kun je niet vergelijken met een echte squat, dus helaas. Stond er niet bij stil dat er hier nog mensen in smith squaten. Probeer zo snel mogelijk de freeweight squat.Zelf squat ik in de smith machine, maar het zijn wel full squats, tellen die ook?
Smith machine maakt het misschien iets lichter, ik weet het niet, maar het feit dat het full squats zijn compenseert het wel toch?
BW: 62 SQ:120
Ik ga donderdag een nieuwe 1Rm proberen, deze ligt waarschijnlijk iets hoger, maar 150 zal me wel zeker een jaar kosten.
Idd.
Jij wilt gewoon winnen
3 fails op 130 vandaag trouwens.
speculeren telt niet vind ik.
ik kan mss ook 120,maar heb het niet gdaan,dus zet ik ook gewoon 100,die ik dan wel deed.
Zie in begin van je log 6x110kg staan en nu doe je 5x92,5?BW:71
SQ:105
even via zo'n calculator gedaan.is denk wel iets hoger eigenlijk.
zet dit maar neer.
edit/
100=105, ook bij andere gekeken.
Zie in begin van je log 6x110kg staan en nu doe je 5x92,5?
Geen calculator, gewoon wat je nu werkelijk lift met een 1RM. Anders moet je die nog even testen.
!Sissy squat met 110kg?Sissy squats waren dat.
Toen schoot er wat goed in me knie en nu zijn ze normaal!
Zal ik dan wel een keer doen dan die 1rm.