MuscleMeat

Race naar 150kg squat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BW: 85
1RM: ?
4 reps met 110

Count me in

edit: je wilt natuurlijk een 1RM weten, zet die 110 maar neer
 
Laatst bewerkt:
ikke 100kg,bw 95kg ,maar normaal kan ik wel meer,maar bij het maxen had ik geen spotter,dus dierf niet meer,als ik het gewicht laat vallen ligt het in mijnen living:D
gewicht is laag maar heb vorig jaar gewrichtsbanden afgescheurd.
 
Laatst bewerkt:
Zelf squat ik in de smith machine, maar het zijn wel full squats, tellen die ook?
Smith machine maakt het misschien iets lichter, ik weet het niet, maar het feit dat het full squats zijn compenseert het wel toch?

BW: 62 SQ:120

Ik ga donderdag een nieuwe 1Rm proberen, deze ligt waarschijnlijk iets hoger, maar 150 zal me wel zeker een jaar kosten.
 
Bw:82 sq:120
 
count me in!

bw ongeveer 75 en sq 127,5, normaal gezien 140 tegen eind dit jaar;)
 
Zelf squat ik in de smith machine, maar het zijn wel full squats, tellen die ook?
Smith machine maakt het misschien iets lichter, ik weet het niet, maar het feit dat het full squats zijn compenseert het wel toch?

BW: 62 SQ:120

Ik ga donderdag een nieuwe 1Rm proberen, deze ligt waarschijnlijk iets hoger, maar 150 zal me wel zeker een jaar kosten.

natuurlijk tellen die smith squats niet
 
count me in!

bw ongeveer 75 en sq 127,5, normaal gezien 140 tegen eind dit jaar;)
dan je moet je even je profiel op b-strong ook even aanpassen:D
wat is je max op bench en dead overigens?
 
ow shit, haal me er dan ook maar uit :(
 
Ik doe ook mee,

bw= 87kg
1rm = 120kg
 
Ik doe ook wel mee. Ik heb 4x135 gedaan, dus mijn 1RM zal wel bij 150 liggen, maar ik max (bijna) nooit op Squat. Dus ik ga voor een double of triple op 150.
BW is 84-85kg.
 
Ik doe ook wel mee. Ik heb 4x135 gedaan, dus mijn 1RM zal wel bij 150 liggen, maar ik max (bijna) nooit op Squat. Dus ik ga voor een double of triple op 150.
BW is 84-85kg.

Jij wilt gewoon winnen :p

3 fails op 130 vandaag trouwens.
 
Ik doe ook wel mee. Ik heb 4x135 gedaan, dus mijn 1RM zal wel bij 150 liggen, maar ik max (bijna) nooit op Squat. Dus ik ga voor een double of triple op 150.
BW is 84-85kg.
speculeren telt niet vind ik.
ik kan mss ook 120,maar heb het niet gdaan,dus zet ik ook gewoon 100,die ik dan wel deed.
 
hoezo sta ik bij de 70+ gewichtsklassen met 125?
Foutje, jij stond goed hoor. Was salieri.

Zelf squat ik in de smith machine, maar het zijn wel full squats, tellen die ook?
Smith machine maakt het misschien iets lichter, ik weet het niet, maar het feit dat het full squats zijn compenseert het wel toch?

BW: 62 SQ:120

Ik ga donderdag een nieuwe 1Rm proberen, deze ligt waarschijnlijk iets hoger, maar 150 zal me wel zeker een jaar kosten.
Smithwerk kun je niet vergelijken met een echte squat, dus helaas. Stond er niet bij stil dat er hier nog mensen in smith squaten. Probeer zo snel mogelijk de freeweight squat.

natuurlijk tellen die smith squats niet
Idd.
 
Jij wilt gewoon winnen :p

3 fails op 130 vandaag trouwens.

Jep. Om mijn e-status (nog) te verhogen!

speculeren telt niet vind ik.
ik kan mss ook 120,maar heb het niet gdaan,dus zet ik ook gewoon 100,die ik dan wel deed.

Kerel, kan je niet lezen ofzo? Ik heb gezegd dat ik 4x135 doe. Meeste zullen zeggen: dan Squat je al bijna 150. Daarom anticipeer ik en zeg ik dat ik nooit max en een double of triple ga doen met 150.
Ik zet toch nergens dat ik de 150 al doe?
 
BW:71
SQ:105

even via zo'n calculator gedaan. ;) is denk wel iets hoger eigenlijk.
zet dit maar neer.

edit/
100=105, ook bij andere gekeken.
 
BW:71
SQ:105

even via zo'n calculator gedaan. ;) is denk wel iets hoger eigenlijk.
zet dit maar neer.

edit/
100=105, ook bij andere gekeken.
Zie in begin van je log 6x110kg staan en nu doe je 5x92,5?

Geen calculator, gewoon wat je nu werkelijk lift met een 1RM. Anders moet je die nog even testen.
 
Zie in begin van je log 6x110kg staan en nu doe je 5x92,5?

Geen calculator, gewoon wat je nu werkelijk lift met een 1RM. Anders moet je die nog even testen.

Sissy squats waren dat.
Toen schoot er wat goed in me knie en nu zijn ze normaal ;)!
Zal ik dan wel een keer doen dan die 1rm.
 
Quater squats dan maar dat maakt allemaal niet uit
Heb geen 1 rm dusja moet dat maar even doen dan.
 
Back
Naar boven