XXL Nutrition

Race naar 200kg squat

doe nu 8x 115kg onder parrel zonder belt heb nog nooit 1rep gedaan ga kijken morgen tot hoe ver ik kom

Laatst bewerkt:

Pfff, tweede helft van vorig jaar was voor mij nogal klote kwa trainingen(blessures). Heb toen helaas wat kracht en bw verloren. Dit jaar gaat wel aardig en ik ben weer terug aan het komen. 1RM zal nu ongeveer 170 zijn, dus 10kg onder mn oude pr. Maar ben gefocust om deze te gaan verbreken!

lol joppie heeft hem al en frank volgens mij ook. jupinero en sander g zullen hier niet meer posten ;)

• Topic Starter Topic Starter
Pfff, tweede helft van vorig jaar was voor mij nogal klote kwa trainingen(blessures). Heb toen helaas wat kracht en bw verloren. Dit jaar gaat wel aardig en ik ben weer terug aan het komen. 1RM zal nu ongeveer 170 zijn, dus 10kg onder mn oude pr. Maar ben gefocust om deze te gaan verbreken!
:thumbs:

lol joppie heeft hem al en frank volgens mij ook. jupinero en sander g zullen hier niet meer posten ;)
Dat ligt niet aan mij dat de lijst dan niet up2date is. Ik update alleen wanneer ik een melding in dit topic krijg.

Binnekort ook eens proberen. 7*140 zonder belt lukt me, ben benieuwd.

• Topic Starter Topic Starter
Van de week 3x155kg belt only. Zal niet lang meer duren tot ik eindelijk weer wat dichter bij de 200 kom.
Verder nog iemand gesquat?

Vergeten hier :D aantal weken al 220 beltless squat gehaalt

Die Belgen vatten ook alles anders op, zo bedoel ik t natuurlijk niet.
Bedoel eerder dat je blijkbaar een soort natuurwonder bent.

Natuurwonder hehe, bedankt maar zo bezie ik het niet.
Ken een kerel (Andreas) die afgelopen zomer met sterkste man van belgie meedeet. 20 jaar ofzo en was in top 5 ... met amper/geen training.
Dat is een wonder.

Oja hier sta ik ook nog, 190kg inmiddels een tijdje terug gedaan. Hopelijk voor het eind van dit jaar de 200, wat ben ik toch een squat wonder xD

Hoppakee, netjes mc. chick;)

Ik ben onderhand 10kg gedaald ipv gestegen door het afgelopen matige trainigsjaar met o.a. blessures. Maar de laatste tijd gaat het weer beter en hopelijk kan ik deze stijgende lijn in het nieuwe jaar door blijven zetten.

Terug
Naar boven