XXL Nutrition

Race naar 200kg squat

Zet mij er ook maar bij, eindelijk hersteld van rugblessure en heb zin om dit jaar die 200 kg grens te doorbreken. In december 175 kg @ 75 kg BW dus wordt nog wel ff bikkelen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe ook nog mee, moet toch echt die 200 eens squatten !!
Suc6
Kun je geen nieuw topic openen en dan een deeltje 2 eraanhter ofzo? dan kun je de beginpost 2 jaar lang aanpassen.

Ik snap nog steeds wie en waarom er allemaal posts heeft lopen verwijderen.
Zijn er genoeg die dit doen.
Gelukkig niet meer nodig, BigT heeft het weer aangepast.
hopelijk haal ik em dit jaar wel, sta nog op 180...
Je staat erbij
Zet mij er ook maar bij, eindelijk hersteld van rugblessure en heb zin om dit jaar die 200 kg grens te doorbreken. In december 175 kg @ 75 kg BW dus wordt nog wel ff bikkelen.
Sterk man, filmpje is altijd welkom.

Zet mij er ook maar bij.

Wil hem ook aantikken dit jaar.
Even me knie nog laten herstellen.
Afgelopen december 182.5 kg @110kgbw

in ! zit aan de 180kg nu @ 102 kg BW, ik hoop hem wel aan te tikken onder de 100kg :D

Ook In!! Het wordt eens tijd de 200 terug te tikken.
170 kg @ 70 kg een maand geleden fzeuw.

kan ik er ook bij woorden gezet?

Ik had 180kg @ 78kg vorige week

• Topic Starter Topic Starter
Lijst is bijgewerkt.

Ik deed vorige week 130 4*5 en laatste set 130 6*
Hoeveel zou ik dan one rep Max kunnen ?

hangt er van af. Ik kom van 125kg 5x5 naar 180kg. Maar ik ben een explosieve lifter en slecht op sets. Er zijn mensen die maar iets van 140kg max zouden kunnen doen vanaf 125kg 5x5.

Je weet niet hoeveel je kan tot je het probeerd.

Rond de 150. Maar post eens filmpje, is verplicht om opgenomen te kunnen worden in de lijst denk ik.

Lol 150 rep ik er sowieso wel uit.
Ik vermoed 160 dat die er sowieso in zit

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------

hangt er van af. Ik kom van 125kg 5x5 naar 180kg. Maar ik ben een explosieve lifter en slecht op sets. Er zijn mensen die maar iets van 140kg max zouden kunnen doen vanaf 125kg 5x5.

Je weet niet hoeveel je kan tot je het probeerd.

Ja ik ben wat minder explosief. Heb tijd geleden 150 gedaan, maar denk persoonlijk dat 160 er nu wel in zit

Lol 150 rep ik er sowieso wel uit.
Ik vermoed 160 dat die er sowieso in zit

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------

Ja ik ben wat minder explosief. Heb tijd geleden 150 gedaan, maar denk persoonlijk dat 160 er nu wel in zit

maar waarom probeer je niet een ORM eens dan?

Count me in voor een volledige raw squat (beltless dus). 2x185 op 81. Misschien moet je gewichtsklasses ook updaten? Is tegenwoordig -83, -93 enzo.

maar waarom probeer je niet een ORM eens dan?

Ik doe eigenlijk meer Powerbuilding, en vaak als ik doe ORM en het faalt dan voel ik me daar een hele week k*t over. Ja klinkt autistisch maar zo is het wel. Dus dat is een beetje de reden er achter.
Ik denk dat als ik binnenkort 140 5*5 doe wel even snel 160 er nog uit squat.

schrijf mij ook maar in, 150kg op 92kg alleen met belt

Ik doe eigenlijk meer Powerbuilding, en vaak als ik doe ORM en het faalt dan voel ik me daar een hele week k*t over. Ja klinkt autistisch maar zo is het wel. Dus dat is een beetje de reden er achter.
Ik denk dat als ik binnenkort 140 5*5 doe wel even snel 160 er nog uit squat.

Hoe hoog is je deadlift?

Terug
Naar boven