- Waardering
- 1.281
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Suc6Ik doe ook nog mee, moet toch echt die 200 eens squatten !!
Zijn er genoeg die dit doen.Kun je geen nieuw topic openen en dan een deeltje 2 eraanhter ofzo? dan kun je de beginpost 2 jaar lang aanpassen.
Ik snap nog steeds wie en waarom er allemaal posts heeft lopen verwijderen.
Je staat erbijhopelijk haal ik em dit jaar wel, sta nog op 180...
Sterk man, filmpje is altijd welkom.Zet mij er ook maar bij, eindelijk hersteld van rugblessure en heb zin om dit jaar die 200 kg grens te doorbreken. In december 175 kg @ 75 kg BW dus wordt nog wel ff bikkelen.
Yeah right, paar weken geleden deed je met moeite 90kg ofzo.
Ik deed vorige week 130 4*5 en laatste set 130 6*
Hoeveel zou ik dan one rep Max kunnen ?
Ik deed vorige week 130 4*5 en laatste set 130 6*
Hoeveel zou ik dan one rep Max kunnen ?
Rond de 150. Maar post eens filmpje, is verplicht om opgenomen te kunnen worden in de lijst denk ik.
hangt er van af. Ik kom van 125kg 5x5 naar 180kg. Maar ik ben een explosieve lifter en slecht op sets. Er zijn mensen die maar iets van 140kg max zouden kunnen doen vanaf 125kg 5x5.
Je weet niet hoeveel je kan tot je het probeerd.
Lol 150 rep ik er sowieso wel uit.
Ik vermoed 160 dat die er sowieso in zit
---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------
Ja ik ben wat minder explosief. Heb tijd geleden 150 gedaan, maar denk persoonlijk dat 160 er nu wel in zit
Ik doe eigenlijk meer Powerbuilding, en vaak als ik doe ORM en het faalt dan voel ik me daar een hele week k*t over. Ja klinkt autistisch maar zo is het wel. Dus dat is een beetje de reden er achter.
Ik denk dat als ik binnenkort 140 5*5 doe wel even snel 160 er nog uit squat.