- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je mag mij in de -100 klasse zetten met een squat van 170kg

Helaas kan ik niets meer met dit topic nu we oude posts niet meer aan kunnen passen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/bepaalde-posts-niet-meer-bewerken-358264/#post8279452
Weet niet of ik zou meedoen, ik twijfel. Zou met 3x5 180kg squat (belt en easy) er een 200kg inzitten?
paar weken terug 200 kg gesquat @ 87 kg BW.Donejaje mag mij in de -100 klasse zetten met een squat van 170kg
die squat was low bar met belt, ben nu terug overgestapt naar beltless/high bar/full dus het duurt nog wel even voor ik terug zulke getallen squat![]()
Jammer, nu knallen dan!0 progressie afgelopen jaar. Nieuw jaar nieuwe kansen.
Je staat ertussen.Lichaamsgewicht: 90-91 kg (dus de -100 klasse I guess)
Squat: 180 kg
Progressie in squat gaat redelijk snel nu, hoop binnen 2 maanden op de 200 kg te zitten.
Hopelijk ben ik niet te optimistisch![]()
… wat is je squat?
Done, suc6Je mag mij er wel opnieuw inzetten-90kg klasse dit keer. 2,5 jaar niet gesquat wegens een auto ongeluk for the record. Sindsdien lange tijd alleen maar calisthenics getraind.
Sinds een jaartje ongeveer ook weer met gewichten
Squat zit nu op 160kg
Weinig race op die manier. Je staat er rood bij.Lichaamsgewicht 98kg vandaag 200kg gesquat kwam te laat achter dit topic:/

Kan je ertussen zetten, zeg het maar.Weet niet of ik zou meedoen, ik twijfel. Zou met 3x5 180kg squat (belt en easy) er een 200kg inzitten?
Mooi, je stond op 165kg, dikke progressie.Lijkt me wel he.
Ik kan van de lijstpaar weken terug 200 kg gesquat @ 87 kg BW.
Done
Jammer, nu knallen dan!
Je staat ertussen.
… wat is je squat?
Done, suc6
Weinig race op die manier. Je staat er rood bij.
Kan je ertussen zetten, zeg het maar.
Mooi, je stond op 165kg, dikke progressie.
Wat vragen? Of hij deze restrictie hier opheft? Heb al een topic lopen, benieuwd naar reactie.