XXL Nutrition

Race naar 200kg squat

Dit was in januari, en opeens bijna het dubbele?
Je mag zoveel trollen als je wil in allerlei, maar dit is hier een serieuze actie.
Dus post een filmpje van je 130 op reps.

Kerel, die van 80 in januari dat is troll, dat zeg ik ook gewoon eerlijk. Als je kijkt naar me vorige reacties in dit topic kun je ook gewoon zien dat ik serieus ben.

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

Daar komt nog eens bij dat ik hier in de powerlift sectie sowieso serieus ben, omdat hier juist de serieuze mensen zitten die echt kennis bijdragen aan dit forum.

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

Hey,
Zet me er maar bij, vandaag 160kg gesquat
:D

chrisje welkom in de serieuze sectie

als mensen je hier niet persoonlijke kennen die iets kunnen bevestigen graag vids posten

• Topic Starter Topic Starter
Chrisje, wat doet die hier? Gaat lastig worden deze idioot te updaten aangezien ik geen posts zie. :D
Count me in voor een volledige raw squat (beltless dus). 2x185 op 81. Misschien moet je gewichtsklasses ook updaten? Is tegenwoordig -83, -93 enzo.
Die klasses ga ik niet weer bijwerken, te veel werk.

Powerlifting gedeelte blijf ik sowieso serieus

Ik heb heden ten dagen EINDELIJK de 150 kg aangetikt en meld mij voor deze prachtige, nagenoeg, lifetime doelstelling.
Alles uiteraard raw en @ the moment zit ik +-op 82,5 kg BW.
Bij nieuwe PR´s uiteraard filmpjes!

Ik heb ook 160 in de -90 klasse
maar topicstarter wil me er niet bij zetten....

Netjes chris, train je met alexv

• Topic Starter Topic Starter
Niet diep genoeg en spotter zit aan hem!
Daarnaast heb ik geen gegevens van deze chris dus kan hem niet in de lijst opnemen. :D

Ik heb heden ten dagen EINDELIJK de 150 kg aangetikt en meld mij voor deze prachtige, nagenoeg, lifetime doelstelling.
Alles uiteraard raw en @ the moment zit ik +-op 82,5 kg BW.
Bij nieuwe PR´s uiteraard filmpjes!
Netjes, je staat erbij.

Terug
Naar boven