XXL Nutrition

Race naar 200kg squat

Niet diep genoeg en spotter zit aan hem!
Daarnaast heb ik geen gegevens van deze chris dus kan hem niet in de lijst opnemen. :D

Netjes, je staat erbij.

haha oke.
waren eigenlijk ook neppe gewichten, want is eigenlijk ook maar 50kg hoor.
spotter hielp ook alles mee, heb zelf helemaal niks gedaan. gewicht ging namelijk vanzelf omhoog !
en diep was die ook niet, is slecht voor je knieen !!

• Topic Starter Topic Starter
Why so serious Mike, zat wat te dollen over de squat.
Chris vindt het fijn om irritant te zijn op internet. Dan moet hij de negeer functie ook maar voor lief nemen en niet gaan huilen.

Als ik zijn gewicht weet zal ik hem opnemen. Updates zal iemand wel moeten quoten want zie anders niets.

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Nice, bijgewerkt.

Laatst bewerkt:
Why so serious Mike, zat wat te dollen over de squat.
Chris vindt het fijn om irritant te zijn op internet. Dan moet hij de negeer functie ook maar voor lief nemen en niet gaan huilen.

Als ik zijn gewicht weet zal ik hem opnemen. Updates zal iemand wel moeten quoten want zie anders niets.

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Nice, bijgewerkt.

Haha waarom zou ik iemand op de negeerfunctie zetten ?
Hoezo weet je gewicht niet, je had filmpje toch gezien en trok daar toch de conclusie uit dat de spotter hielp ?
Maar die lijst boeit me niet veel, had alleen beloofd om nog filmpje te posten :)

175kg squat!!

http://www.youtube.com/watch?v=TPY9UKksvNA

200kg RAW w wraps

@ +-80kg

ZWmuiyg.jpg

dit was net met kleding en na post workout meal

Denk dat ie wel op diepte was, maar echt uit een rare hoek gefilmd (je kijkt zeg maar van boven op het been waardoor het denk ik lijkt dat ie minder diep was).

KPAyFkt.png

Laatst bewerkt:
denk datie diep genoeg is, erg sterk voor je bodyweight en leeftijd man !!! Dat gaat goed komen met jou als powerlifter

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Je weegt nog steeds 92kg?

sooon, nu 185

Terug
Naar boven