MuscleMeat

Race naar 200kg squat

Sterk maar is technisch ook nog winst te behalen?

Sterk maar is technisch ook nog winst te behalen?

Ja sowieso, squat is technisch het minst maar doe ik ook het kortst van alle 3
Sinds oktober november ofzo, maar train nu ook op momenten dat er meer serieuze lifters bezig zijn.
Dus dan word je automatisch wat beter in de gaten gehouden dus komende tijd daar progress op maken :cool:

Nu ik erover nadenk idd wel mooie squatteversiry als ik oktober/ november 200 squat jaar na dato! :D

Moet wel zeggen dat op me werksets techniek sowieso een stuk beter is, hier drop ik met me rug ook helemaal naar voren.

Ja sowieso, squat is technisch het minst maar doe ik ook het kortst van alle 3
Sinds oktober november ofzo, maar train nu ook op momenten dat er meer serieuze lifters bezig zijn.
Dus dan word je automatisch wat beter in de gaten gehouden dus komende tijd daar progress op maken :cool:

Nu ik erover nadenk idd wel mooie squatteversiry als ik oktober/ november 200 squat jaar na dato! :D

Moet wel zeggen dat op me werksets techniek sowieso een stuk beter is, hier drop ik met me rug ook helemaal naar voren.

je rug tot daar aan toe, maar je leidt met je knieen en dat zal bij je werksets ook wel zo zijn, dus daar moet je snel iets aan doen, en gelukkig is dat gewoon een mentale que (heupen eerst)
tis leuk dat je zulke goeie beginkracht hebt, maar dat maakt het des te meer riskant als je met slechte techniek gaat liften. Kzou meer in 'filmen van lifts' topic posten, daar krijg je eerlijke, objectieve feedback op je lifts.

je rug tot daar aan toe, maar je leidt met je knieen en dat zal bij je werksets ook wel zo zijn, dus daar moet je snel iets aan doen, en gelukkig is dat gewoon een mentale que (heupen eerst)
tis leuk dat je zulke goeie beginkracht hebt, maar dat maakt het des te meer riskant als je met slechte techniek gaat liften. Kzou meer in 'filmen van lifts' topic posten, daar krijg je eerlijke, objectieve feedback op je lifts.

Thnx, zal ik doen.
Zal binnenkort als ik in de gelegenheid eens een normale set filmen of ik er dan ook last van heb.
Sowieso is het wel makkelijker, zijn hier mensen met jarenlang ervaring waar ik net kom kijken!
200 met good form inc dan maar :cool:

Wil graag met deze race meedoen. Momenteel 150kg met BW 112 kg.

Update 187.5kg @ 89.5bw

• Topic Starter Topic Starter
Ik wacht al jaren op de 200. Gratz met je pr's maar doe iets aan je techniek, ziet er niet solide uit.

Ik wacht al jaren op de 200. Gratz met je pr's maar doe iets aan je techniek, ziet er niet solide uit.

Thnx, ben echt benieuwd waar het eindigt!
Laatste tijd alleen maar aan sleutelen , maar soms moet je ook testen anders raak ik minder gemotiveerd! :rolleyes:

Daffy heeft 200kg squat bereikt op NK raw powerlifting @ 104,3 kg bw

Top man, heb je ook een filmpje van de lift?

BlaBla die squats zijn echt cringeworthy.

Een beetje aan je techniek gaan werken zou ook geen kwaad kunnen, Blabla. Je vouwt bijna dubbel onderin zonder op diepte te komen.

edit: sorry, las even over het deel heen waar Dirk dit al zei.

ik heb vandaag 150 kg gesquat, dus ik zal me hier ook maar even aanmelden. al zal het wel even duren voor ik op de 200 zit :P

zet me hier ook maar bij, vanwege mijn enkel blessure zal t warschijnlijk wel blijven bij een 200 squats.!
http://youtu.be/MdAcqjAsdOY?list=UU8QDGCRjQFZkL0lrxVewO2g
Haha weinig race op die manier wanneer je op 200kg binnenkomt.
ik heb vandaag 150 kg gesquat, dus ik zal me hier ook maar even aanmelden. al zal het wel even duren voor ik op de 200 zit :P

Done, wel ff bw doorgeven.

heb ik ook niet van de een op de andere dag gedaan, ben dr ook paar maandjes mee bezig geweest .;-)

Terug
Naar boven