Fitness Seller

Race naar BW+BW Chin-up

Bw 120kg 10kg gewicht erbij 5 reps!

weighted dips & chins doe ik zelf wel, daarvoor ga ik niet meedoen aan een race.........

( voor beide doe ik momenteel BW+30 kilo?)
BW: 86

Count me in . Ik weeg momenteel 85 en zou er binnen een maand of 5 15 kg extra willen bijgooien .

• Topic Starter Topic Starter
ken 1rm niet, wel 3x5x25, zal eens testen
BW = 70kg

Nog nooit geprobeerd met meer dan 10kg, moet ik toch es uittesten.

Zeker doen, dan hebben we er nog een contender bij.

Lijkt me onmogelijk maar een doel hebben is wel leuk. Heeft iemand misschien een filmpje van Youtube ofzo waarin iemand zijn eigen lichaamsgewicht erbij kan optrekken?

BW : 94,5kg
1RM : +45kg

Onmogelijk? Als je rond de 80 weegt en je traint er regelmatig op, moet het toch wel goed te doen zijn.

Update: Ik doe nu BW+50. Hoe is de rest vooruit gegaan?

Ik zal je er even bijzetten. Wat is je BW? En het was ook BW+50 zeker?

bw 85

wil wel meedoen, maar ik ga het rustig aan doen ^^ wil hier eerst een rep of 6+ mee kunnen maken voor ik zwaarder ga

Heb je er even bij gezet.

ondertussen al 4xbw+20kg gedaan maar mn bw is nu 78kg

Ik zet er gewoon BW+20 bij. Je kan uiteraard meer, maar als we met theoretische 1RM's moeten gaan werken is het einde ver zoek.

I'm out. Vind 1rm's op assistence oefeningen eigenlijk ook onnodig en het risico van blessures niet waard.

I'm out. Vind 1rm's op assistence oefeningen eigenlijk ook onnodig en het risico van blessures niet waard.

Zo geweldig veel kan er niet gebeuren met Chins. En er is nog een verschil tussen Assistance zoals Chins enerzijds en bijvoorbeeld Side Raises. Chins doe ik vaak low rep en dan kan het geen kwaad 1 keer in de 5 weken eens mijn 1RM te testen.

Terug
Naar boven