AndroidHealthClinic

Race naar BW+BW Chin-up

Vanavond voor de 56kg misschien 61+ :p

Chin up vind ik op de een of andere manier wel een k*t oefening, net of mijn armen dan zo raar staan.

Normaal optrekken voelt veel natuurlijk. Wellicht zou ik gewoon vaker chin ups moeten doen dan.

Ik heb het juist andersom, met china dat het natuurlijker voelt(op beetje stress op de polsen na dan)
Maar de beweging wel, ellebogen lekker langs je lichaam. Met pull ups juist eerder raar met ellebogen die toch wat wijder gaan.

Ik doe al zo lang ik train wide grip overhand pull ups, en toevallig doe ik al heel lang weighted pull ups, op dit moment zit ik op 100kg bw+60kg.
Ik zal wel hier wel wat meer moeite in steken :)

Vandaag bw(100kg)+50kg wide grip pull-up met straps. Wel een beetje ge-kipt aan het einde, maargoed. Filmpje volgt hopelijk nog.

Chins (supinated grip dus) verkracht op den duur mijn polsen/onderarmen. Veiligste is optrekken met ringen dan hammer grip en dan pull ups.

Hnnnng, vandaag 3x opgetrokken met 20kg kettlebell om m'n voet. Binnenkort eens kijken of fatsoenlijk een schijf om kan binden voor filmpje :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal nog eens updaten.

2x bw+60kg chin-up, eerste was netjes, 2de was gekipt boven in maargoed... BW=100kg

damn dat ik hier nog 2e sta in -80 haha, paar jaar later heb ik het nu al zwaar bij 6x bw ,zal weer eens naar mn oude pr toe gaan werken, nu ik weer fatsoenlijk train:D

Nog van een week geleden, chinup met 28kg@ 81.5kg :)

32kg kwam ik net niet over de stang, en ik ga er niet overheen zwaaien.

Is het al iemand gelukt hier?

Nog maar 15 kg,
Misschien binnenkort er wat extra aandacht nodig.

hard aron, nog maar 60 kilo!

Heb eindelijk een dip belt gekocht. 85 + 25 eerste training.

Terug
Naar boven