MuscleMeat

Race naar BW+BW Chin-up

Zo geweldig veel kan er niet gebeuren met Chins. En er is nog een verschil tussen Assistance zoals Chins enerzijds en bijvoorbeeld Side Raises. Chins doe ik vaak low rep en dan kan het geen kwaad 1 keer in de 5 weken eens mijn 1RM te testen.

Hangt imo van je verdere trainen/schema af en je vermogen te herstellen:)
Kwa UB vraagt 2x per week benchen al genoeg van mijn herstel en vind ik 1rm chins, overhead etc teveel. En eigenlijk heeft het ook totaal geen prioriteit. Maar als het voor jou werkt is het natuurlijk prima:D

• Topic Starter Topic Starter
Hangt imo van je verdere trainen/schema af en je vermogen te herstellen:)
Kwa UB vraagt 2x per week benchen al genoeg van mijn herstel en vind ik 1rm chins, overhead etc teveel. En eigenlijk heeft het ook totaal geen prioriteit. Maar als het voor jou werkt is het natuurlijk prima:D

Tuurlijk. Ieder z'n prioriteit!

haha dat dit topic gewoon nog leeft :P heb die +50kg al eens gedaan maar dat was niet lang na de opening van dit topic. moet er binnenkort maar weer eens mee gaan beginnen lol

Ik zal het er even bijzetten.:)

Zet mij er ook maar bij, ik werk er niet echt hard aan maar toch wel leuk om BW+BW te kunnen chinnen.

Nu zit ik op BW(100-101) + 40, denk ik. Wel onderhandse (smalle) grip, is dat toegestaan?

Elke grip is toegestaan!

Misschien nog eens een update in dit topic? :D
Is ondertussen BW+60 bij 85kg geworden hier.
Vladi, jij doet toch ook mee, he?

Ik heb ook 60 ja maar dan bij 100bw. :P
Maandag eens 70 proberen dan.

Ik heb ook 60 ja maar dan bij 100bw. :P
Maandag eens 70 proberen dan.

70 zou heel nice zijn. :D
Daar kom ik ook nog niet aan, denk ik.
Heb jij trouwens geen schrik dat die Chin-constructie het laat afweten met 170kg eraan? En je riem met 70kg eraan?

BW + 15 (5x) @ 100kg

2x BW + 87,4 kilo vandaag

dit zal voor mij wel een illusie blijven.... :D

Zijn er al mensen die dit gehaald hebben?

ik wil me ook graag in schrijven. ik doe nu bw+25 en ik weeg 78 kg.

BW + 30kg, wide grip, handen weg van mij

Eens proberen hoeveel ik kan met de makkelijkste grip :).

Geprobeerd, BW + 40kg, onderhands. Dumbbells gaan niet veel hoger helaas :(. Maar 87 zit er nog lang niet in xD

Terug
Naar boven