XXL Nutrition

Race naar BW+BW Chin-up

Gisteren onderhands 3x45kg en 2x52kg gelukt, ik denk dat dat 1x60kg er wel inzit :p

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag 65 geprobeerd.
[Link niet meer beschikbaar]

En, vind je dat die telt? Wel sneaky, met een kleine sprongetje bij de afzet. :p

Gisteren onderhands 3x45kg en 2x52kg gelukt, ik denk dat dat 1x60kg er wel inzit :p

Beiden toegevoegd!

Ik sta laatste haha. Zal eens bw +20 attempten

In! Ik ga vrijdag mijn startpoging doen.

BW is 91 en +35 lukte een tijd terug. BW+91kg gaat nog wel even duren :D

Misschien moeten we het extra gewicht omrekenen naar % lichaamsgewicht, zo kan er ook 1 globaal klassement worden gemaakt? :rolleyes:

In! Ik ga vrijdag mijn startpoging doen.

BW is 91 en +35 lukte een tijd terug. BW+91kg gaat nog wel even duren :D

Toegevoegd!

Misschien moeten we het extra gewicht omrekenen naar % lichaamsgewicht, zo kan er ook 1 globaal klassement worden gemaakt? :rolleyes:

Neen, dat ga ik alleszins niet doen.

Of totaal gewicht bw + added weight.

Of wilks

Of lekker laten staan

Jep. Gewoon laten staan. Je doet het tenslotte alleen voor jezelf. Dit topic zorgt gewoon voor wat leuke competitie.

Mensen die al een 1 rm chinup kunnen? Ook leuk.

Trainmaatje kan het.:eek:

Vandaag toevallig geprobeerd. Met je andere hand om je pols is het geen probleem, losse hand vanaf deadhang is nog een lange weg.

Mensen die al een 1 rm chinup kunnen? Ook leuk.

Yup, paar weken terug eens geprobeerd, zonder opwarming verder, dus voelde niet al te goed :D Was moeilijk om de boel in balans te houden en daardoor goed met m'n kin over de stang te komen. Beetje twijfelgeval dus of 'ie wel echt telt. Keer met warmup binnenkort eens echt proberen.

Vandaag een PR op chins met 1 rep 60kg. 2e rep fail ergens over halverwege. Meer dan die 60kg zit er echt niet meer in ben ik bang.

Vandaag toevallig geprobeerd. Met je andere hand om je pols is het geen probleem, losse hand vanaf deadhang is nog een lange weg.
Logisch, dan ben je toch gewoon met 2 armen aan het chinnen, alleen dan eentje in de vorm van een soort hammergrip.

Ik pas het aan, benchMarc!

Wat een moeilijk doel, vraag me af of iemand dit gaat halen:p

Lekker rustig hierzo!

Hmm zowel m'n extra gewicht als m'n bodyweight mogen flink omhoog;) chinup +45 aan 120kg. Bijna ::o

Terug
Naar boven