Fitness Seller

Race naar de 300Kg

Peiling Peiling Wie denk je dat er gaat winnen

• Totaal stemmers
    41
  • Peiling gesloten .
ik zou eerder voor een race gaan waar je ook kijkt naar bw
dus BW bench,, 1.5*BW squat. 1.8*BW deadlift

Wanneer je naar BW gaat kijken moet je daar eigenlijk ook weer de lengte bij betrekken, want anders staat het nog niet in verhouding tot elkaar.

maar zoveel schelen ze niet in lengte
dus dat lijkt mij te verwaarlozen?

True. Had ik nog niet gezien eigenlijk:o

wil iemand een race naar de 400kg doen?:P

• Topic Starter Topic Starter
Maak zelf een topic dan :P

Bump!! :P
To keep this topic alive:

Nieuwe 5RM's: 5x70kg Squat

Had dit topic niet eens gezien joh! Ik vind het ook een beter idee om in verhouding met je bodyweight te doen. Niet dat ik jullie anders niet kan verslaan :D.

Doe zelf natuurlijk rippetoe, en daar is alles 3x5.

3x5-80 squat gehaald
100 deadlift komt woensdag
60 bench komt vrijdag.

Bench gaat me nog heel gemakkelijk af. Kan nog zat bij. Maar we beginnen rustig hea :P

Ben btw nu 70kg

Wanneer je naar BW gaat kijken moet je daar eigenlijk ook weer de lengte bij betrekken, want anders staat het nog niet in verhouding tot elkaar.

Zo blijf je bezig imo.

Dan kun je ook net zo goed de lengte van bijvoorbeeld de penis in het verhaal betrekken.

Lengtes liggen dicht bij elkaar. Gaat meer om het gewicht inderdaad.

Jeah, zit kilo'tje of 7 nu bij, bij mij. En ben nog net zo droog. Ga nu wel als een speer. Vind het jammer dat ik vanavond niet kan trainen :(. Kom net uit mijn werk en heb over 30 minuten autotheorielessen.

Om sterker te worden moet je sowieso goed eten.

Dus jullie zullen allemaal waarschijnlijk wel de nodige kg's gainen.
Als het goed is tenminste.

Jah met mn nieuwe schema en dat extra halve kilootje kwark na de training gaat het heel hard hier!! :D

Jah met mn nieuwe schema en dat extra halve kilootje kwark na de training gaat het heel hard hier!! :D

kwark direct na training heeft niet echt veel nut volgens mij, als ik het goed heb zitten hier langzame eiwitten in, namelijk caseïne eiwit.
na je training heeft je lichaam juist snelle eiwitten nodig + snelle koolhydraten ;)

Training: 18.30 - 20.00
Kwark: 21:30

Het kan me trouwens niks verrekken of het snelle eiwitten zijn of niet, eiwit is eiwit. En trainen is geen hoge wiskunde dat je alles moet uitrekenen :roflol:

gewoon veel eten ja ^^
zolang je geen pro bent, hoef je imo echt niet alles precies uit te gaan rekenen.

Ik wou ook wel meedoen maar ik ben slap :(

Terug
Naar boven