TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wilde precies hetzelfde zeggen! Damn..80kg MP's..122.5kg CGBP's! Goed man

Thx Robke, momenteel doe ik op mijn assistance oefeningen het 1/6/1/6/1/6-principe.
Hier moet ik je teleurstellenZijn die MP's paused, en squats below par? Impressive weights dat wel
mp is niet paused, maar wel zeker niet met legdrive en tot aan de borst. En squat is lowbar tot parallel. Thx wwe, nu nog jouw deadlift
!Thx marvin, maar mp is toch iets dat maar traag vooruit gaat. Vorig jaar deze periode zat ik ook al op 3x80 kg denk ik...Ik wilde precies hetzelfde zeggen! Damn..80kg MP's..122.5kg CGBP's! Goed man![]()
Lang geleden dat ik hier geweest ben, maar gaat lekker zo te zien! Train je vnl op kracht?

Ik moet ook wel zeggen dat ik redelijk fanatiek er mee bezig ben. Mis zo goed als nooit (eigenlijk echt nooit) een maaltijd of een training. Thx voor de complimenten marvin!Hoppa, die MP weer omhoogWat een allejezus sterke training verder weer gozer! Echt alles vind ik ziek qua reps en gewicht! Je gaat echt als een trein momenteel!
![]()

Ik hoop stiekem zelfs nog langerIk vind het vooral leuk om te zien dat er bij jou zoveel rek in zit qua reps, Rah Rah Man. Zelfs na 8 cycles ziet het ernaar uit dat je voorlopig nog niet vast zult lopen. Ja, je ziet wel dat de reps nu wel wat minder worden, maar ik denk dat je het minstens nog wel tot cycle 10 zult redden![]()
! Wat er wel mee te maken heeft, en misschien wel een fout is, is dat ik mijn 1RM's heb genomen die ik getest heb net na mijn cut... Dus mijn echte kracht was nog niet terug, maar goed. Ik ben tevreden tot nu toe.Inderdaad, nog nergens op vastgelopen. Tot nu toe alle repouts behoorlijk makkelijk behaaldben je in 8 cycles nog nergens op vastgelopen? dat zou wel heel ziek zijn. erg mooie vooruitgang man!
!Ik zal eens vragen aan yoshuba ofzo als hij zijn fototoestel eens meepakt en als er dan niemand in de gym / kleedkamer is, zal ik een foto laten trekkenPost je wel eens een foto van je fysiek? Ben benieuwd!
Maar ik zou niet te veel verwachten van mijn fysiek, persoonlijk vind ik me wel redelijk buff, maar totaal niet ripped ofzo
Bulky... 
6 repper op je 5/3/1 ... impressive man ... ****in impressive !
!Smerige nest vond ik die cocovite op het laatstJe kan erbij fl*kkeren wat je wil, maar
smaak krijgt het maar niet
Orginele pre w/o maaltijd trouwens![]()