Fitness Seller

Rah's Powerbuilding Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

godver seg ... je mp zit al hoger dan de mijne :p

:thumbs:
Nu nog jouw massa op mijn schouders, en ik ben helemaal tevreden :D!

Vandaag Cycle 4 - week 2 - DL

DL
2 x 10 x bb
5 x 62.5 kg
5 x 80 kg
3 x 95 kg
werksets:
3 x 110 kg
3 x 130 kg
11 x 142.5 kg

Seated legpress with stop at bottom
8 x 141 kg
8 x 189 kg
8 x 237 kg
8 x 245 kg
15 x 157 kg

Lunges
16 stappen met 24 kg db's
16 stappen met 32 kg db's
18 stappen met 36 kg db's
18 stappen met 36 kg db's
65 stappen met 5 kg db's

Standing calf raises
12 x 70 kg
12 x 110 kg
12 x 150 kg
12 x 170 kg
10 x 120 kg -> 10 x 70 kg

Weighted machine crunches
12 x 90 kg
12 x 105 kg
12 x 110 kg
12 x 115 kg
20 x 70 kg

Conditioning:
18 km fietsen
run hills (5x the long bridge)
 
heftige benen workout rah rah!
 
hoe bevallen de run hills?
 
heftige benen workout rah rah!
Thx, elke week wordt ik sterker. Een vast schema doet blijkbaar wonderen voor mij!!
hoe bevallen de run hills?
Lastig :D Geen idee als het echt een meerwaarde heeft voor mijn krachttraining, maar ze worden door Wendler echt heel hard aangeraden, dus blijf ik ze 2x doen per week. Zo moet ik me ook niet schuldig voelen als ik eens afwijk van mijn voedingsschema of wat meer eet dan gepland. Zolang ik sterker wordt, ben ik tevree!
 
Vandaag cycle 4 - week 2 - BP

BP
2 x 10 x bb
5 x 45 kg
5 x 55 kg
3 x 65 kg
werksets:
3 x 77.5 kg
3 x 90 kg
10 x 100 kg (11fail)

Chins (staggered met BP)
5 x bw + 10 kg
3 x 5 x bw + 15 kg
2 x 5 x bw + 17.5 kg
2 x 5 x bw + 20 kg

Incline db press
6 x 36 kg
6 x 40 kg
10 x 44 kg
7 x 44 kg (8fail)
15 x 30 kg

Cable row - vgrip
8 x 80 kg
8 x 105 kg
8 x 120 kg
8 x 125 kg
15 x 80 kg

Dips ss db curl
8 x 20 kg ss 8 x 16 kg
8 x 35 kg ss 8 x 18 kg
8 x 40 kg ss 8 x 22 kg
8 x 45 kg ss 8 x 22 kg

Conditioning
18 km fietsen

Nu aan mijn brinta, broccoli, bosbessen en een lekkere biefstuk van 300 gr :D
 
ik vind het wel leuk klinken die run hills. lees het ook regelmatig in het PL-hok en wil zelf m'n conditie ook wat op pijl brengen. mooie sessie weer trouwens. eetse met je biefstuk!
 
wel weer een bazen training man !

Ik ben toch eens benieuwd waar jij gaat stranden met dit schema. Het ziet er nu al beresterk uit.
 
Thx, elke week wordt ik sterker. Een vast schema doet blijkbaar wonderen voor mij!!

Lastig :D Geen idee als het echt een meerwaarde heeft voor mijn krachttraining, maar ze worden door Wendler echt heel hard aangeraden, dus blijf ik ze 2x doen per week. Zo moet ik me ook niet schuldig voelen als ik eens afwijk van mijn voedingsschema of wat meer eet dan gepland. Zolang ik sterker wordt, ben ik tevree!
Sowieso man dat ze meerwaarde hebben, een goede conditie is altijd belangrijk voor een goede gezondheid. Ik had een tijd terug een kronkel in mijn hoofd zitten van dat ik zo min mogelijk naast krachttraining moest doen en zoveel mogelijk moest eten om aan te komen (maar toen was dat ook wel heel hard nodig :D). Bijgevolg was teveel vet maar ook een waardeloze conditie. Nu doe ik juist voldoende kt + cardio (sprinten, hardlopen, fietsen etc.) + rekken e.d. Eigenlijk alles wat Wendler ook zo'n beetje aanraadt. Dan voel je je pas echt fit man :)

En ja, ik merk ook zeker dat al die dingen positieve invloed op elkaar hebben.


Btw, welke vorm van assistence doe je nu eigenlijk?
 
ik vind het wel leuk klinken die run hills. lees het ook regelmatig in het PL-hok en wil zelf m'n conditie ook wat op pijl brengen. mooie sessie weer trouwens. eetse met je biefstuk!
Jip, als je een goede berg / brug hebt, kan het erg pittig zijn. Wendler raadt ook traplopen, car pushes, en vooral de prowler aan. Als het maar "awesome" is ;)
wel weer een bazen training man !

Ik ben toch eens benieuwd waar jij gaat stranden met dit schema. Het ziet er nu al beresterk uit.
Jip, hopelijk kan ik nog even doorgaan :D
Sowieso man dat ze meerwaarde hebben, een goede conditie is altijd belangrijk voor een goede gezondheid. Ik had een tijd terug een kronkel in mijn hoofd zitten van dat ik zo min mogelijk naast krachttraining moest doen en zoveel mogelijk moest eten om aan te komen (maar toen was dat ook wel heel hard nodig :D). Bijgevolg was teveel vet maar ook een waardeloze conditie. Nu doe ik juist voldoende kt + cardio (sprinten, hardlopen, fietsen etc.) + rekken e.d. Eigenlijk alles wat Wendler ook zo'n beetje aanraadt. Dan voel je je pas echt fit man :)

En ja, ik merk ook zeker dat al die dingen positieve invloed op elkaar hebben.


Btw, welke vorm van assistence doe je nu eigenlijk?
Haha, ik ken het. Alle beweging schuwen buiten krachttraining. Die periode ligt ook achter mij :D Nu lekker fietsen en berglopen en nu kan ik gewoon af en toe junken (al doe ik dit bijna nooit) en ben ik niet meer zo log. Feels good :D!

Euuh, ik maak zelf mijn assistance schema. En ik moet zeggen dat het goed werkt, als je je er maar aan houdt. Jij?

Vandaag cycle 4 - week 2 - SQ

SQ
2 x 10 x bb
5 x 65 kg
5 x 80 kg
3 x 100 kg
werksets:
3 x 115 kg
3 x 130 kg
8 x 147.5 kg

Lying legcurls
8 x 50 kg
8 x 65 kg
8 x 75 kg
6 x 80 kg + 2 partial reps
15 x 50 kg

Hamraises (negatief) ss glute ham raises met backextensions
6 x - 10 x bw + 14 kg
6 x - 10 x bw + 20 kg
7 x - 12 x bw + 24 kg
7 x - 12 x bw + 24 kg
30 x bw (enkel GHR)

Rope crunch
15 x 65 kg
15 x 80 kg
15 x 95 kg
15 x 97.5 kg (niet echt mooie set)
20 x 70 kg

Seated calf raises
8 x 50 kg
8 x 85 kg
8 x 105 kg
8 x 115 kg
15 x 75 kg

Conditioning:
18 km fietsen
Run hills: 8x the short hill in the forest
 
Herkenbaar verhaal over die cardio, zelf wil ik me nu ook meer die richting ontwikkelen :)
Squat is wel opvallend sterk, hij blijft ook maar vooruitgaan he, is toch weer stukje hoger als de laatste keer dat ik hier keek :D

Btw kijk onze postcounts eens ;) Jammer dat ik het heb moeten verpesten door dit bericht hier neer te zetten.
 
misschien domme vraag hoor want wil zelf ook 5/3/1 gaan doen ma je doet een 3werksets nu en dan 3x130sq en daarna 8x147.5 dan zijn die 2sets ervoor toch geen werksets?die zijn dan toch easy?
 
Herkenbaar verhaal over die cardio, zelf wil ik me nu ook meer die richting ontwikkelen :)
Squat is wel opvallend sterk, hij blijft ook maar vooruitgaan he, is toch weer stukje hoger als de laatste keer dat ik hier keek :D

Btw kijk onze postcounts eens ;) Jammer dat ik het heb moeten verpesten door dit bericht hier neer te zetten.
Bij mij blijft de prioriteit toch massa, maar beetje allround fitheid is altijd mooi meegenomen!
Mijn squat gaat idd traag maar gestaag naar boven. Ik moet alleen oppassen voor mijn rug als ik all-out ga op deadlift en all-out op squat. Dus moet ik beetje keuzes maken, hier zaten zeker nog 2 reps in. Dusja...

Haha, wow, dat moet toch echt lukken hé :D haha
misschien domme vraag hoor want wil zelf ook 5/3/1 gaan doen ma je doet een 3werksets nu en dan 3x130sq en daarna 8x147.5 dan zijn die 2sets ervoor toch geen werksets?die zijn dan toch easy?
Domme vragen bestaan niet ;) Ik zou je aanraden om het boek te lezen, daar staat alles mooi in uitgelegd. Die 2 sets ervoor zijn redelijk easy, maar je moet ze wel met de intensiteit en de mindset doen als een werkset om je voor te bereiden op de belangrijkste set van de dag. Moet ik je de link doorsturen?
 
nee snap niks van engels ma heb hummer zijn topic alwel door gelezen
ga maandag gewoon zien wat is
 
Jip, als je een goede berg / brug hebt, kan het erg pittig zijn. Wendler raadt ook traplopen, car pushes, en vooral de prowler aan. Als het maar "awesome" is ;)

Jip, hopelijk kan ik nog even doorgaan :D
Traplopen is idd ook erg awesome. Bij m'n pa in z'n appartement is een trappenhuis met flink lange trappen, 8 verdiepingen hoog :D Ook echt killer om een paar keer zo snel mogelijk naar boven te sprinten, plus het is superideaal als het buiten k*tweer is (en je kunt supermakkelijk ff dat snel doen hehe). :D

Haha, ik ken het. Alle beweging schuwen buiten krachttraining. Die periode ligt ook achter mij :D Nu lekker fietsen en berglopen en nu kan ik gewoon af en toe junken (al doe ik dit bijna nooit) en ben ik niet meer zo log. Feels good :D!

Euuh, ik maak zelf mijn assistance schema. En ik moet zeggen dat het goed werkt, als je je er maar aan houdt. Jij?
Inderdaad vooral dat logge gevoel! Voel me ook stukke beweeglijker nu dan dat ik mezelf vergelijk in de tijd dat ik alles m.u.v. krachttraining schuwde haha. Echt fit dus.

Ow oke, nee ik vroeg me gewoon af wat voor soort assistence je deed. Kon zijn dat je Triumvirate of Boring but Big of zo had gekozen om te doen, dat vroeg ik me af.

Ikzelf ga trouwens vanaf maandag met Wendler beginnen, wilde eerst nog m'n gains van m'n vorige programma ''uitmelken''. Maar ik denk dat Wendler me nu veel goeds gaat brengen, zeker op jouw log afgaande haha. Boring but Big ga ik trouwens m'n eerste maand maar eens doen. Gewoon kijken hoe dat bevalt. Lekker makkelijk met deze site: http://www.blackironbeast.com/5/3/1/calculator gecalculeerd, alles wordt letterlijk perfect voorgekauwd, heerlijk :roflol:
 
Mooie trainingen nog steeds rah, ben wel benieuwd naar hoe je er nu bijstaat.;)
 
nee snap niks van engels ma heb hummer zijn topic alwel door gelezen
ga maandag gewoon zien wat is
Jammer man, het is echt interessant, maarja. Kort gezegd moet je je 1RM nemen, daar 90% van en dat is je nieuwe 1RM. Daarop baseer je de percentages waarop je moet trainen. Na iedere cycle op squat, deadlift 5 kg erbij, en bij bp en mp 2.5 kg erbij!
Traplopen is idd ook erg awesome. Bij m'n pa in z'n appartement is een trappenhuis met flink lange trappen, 8 verdiepingen hoog :D Ook echt killer om een paar keer zo snel mogelijk naar boven te sprinten, plus het is superideaal als het buiten k*tweer is (en je kunt supermakkelijk ff dat snel doen hehe). :D


Inderdaad vooral dat logge gevoel! Voel me ook stukke beweeglijker nu dan dat ik mezelf vergelijk in de tijd dat ik alles m.u.v. krachttraining schuwde haha. Echt fit dus.

Ow oke, nee ik vroeg me gewoon af wat voor soort assistence je deed. Kon zijn dat je Triumvirate of Boring but Big of zo had gekozen om te doen, dat vroeg ik me af.

Ikzelf ga trouwens vanaf maandag met Wendler beginnen, wilde eerst nog m'n gains van m'n vorige programma ''uitmelken''. Maar ik denk dat Wendler me nu veel goeds gaat brengen, zeker op jouw log afgaande haha. Boring but Big ga ik trouwens m'n eerste maand maar eens doen. Gewoon kijken hoe dat bevalt. Lekker makkelijk met deze site: http://www.blackironbeast.com/5/3/1/calculator gecalculeerd, alles wordt letterlijk perfect voorgekauwd, heerlijk :roflol:
Succes man, ga je ook loggen of ben je daar niet zo voor?
Mooie trainingen nog steeds rah, ben wel benieuwd naar hoe je er nu bijstaat.;)
Thx, iedere training maak ik progressie :D Haha, moest ik een fototoestel hebben, direct!

Vandaag Cycle 4 - week 3 - MP

MP
2 x 10 x bb
5 x 30 kg
5 x 40 kg
3 x 47.5 kg
werksets:
5 x 57.5 kg
3 x 65 kg
8 x 72.5 kg

Chins (staggered met mp)
7 x 8 x bw
10 x bw

CGBP
6 x 70 kg
6 x 95 kg
6 x 100 kg
6 x 102.5 kg
15 x 65 kg

T-bar row, chest supported
8 x 50 kg
8 x 75 kg
8 x 85 kg
8 x 85 kg
15 x 55 kg

Shoulder crushers (seated db press ss side raises ss lateral rear raises)
10 x 18 kg - 8 kg - 8 kg
10 x 26 kg - 9 kg - 9 kg
12 x 32 kg - 10 x 10 kg - 12 x 10 kg
9 x 32 kg - 10 x 11 kg - 10 x 11 kg
15 x 18 kg - 7 kg - 7 kg

Conditioning: 18 km fietsen.
 
Here we go again, other day, same shit

Cycle 4 - week 3 - DL

DL
2 x 10 x bb
5 x 62.5 kg
5 x 80 kg
3 x 100 kg
werksets:
5 x 120 kg
3 x 135 kg
10 x 150 kg KABOOOOOOM :D

Seated legpress, paused
8 x 141 kg
8 x 197 kg
8 x 237 kg
9 x 245 kg
15 x 157 kg

Lunges
16 stappen met 24 kg db's
16 stappen met 32 kg db's
20 stappen met 36 kg db's
18 stappen met 36 kg db's
70 stappen met 5 kg db's

Weighted machine crunches
12 x 90 kg
12 x 110 kg
12 x 115 kg
12 x 115 kg
20 x 72.5 kg

Standing calf raises
12 x 70 kg
12 x 120 kg
12 x 150 kg
12 x 170 kg
10 x 120 kg -> 10 x 70 kg

Conditioning:
18 km fietsen
Run hills (5x the long bridge)
 
10 x 150 kg deadlift is srs... nice

nog steeds echt lkkr bezig Rah Rah!
 
nice DL man! tof!
 
10 repper weer in je 5/3/1 week ...

Ik zou je theoretische 1RM maar met 10kg verhogen volgende cycle :p
 
Back
Naar boven