Fitness Seller

Ramadan....last van?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
welk geld? waar word dan geld aan verspilt? misschien dat je wat concrete voorbeelden kan noemen, maar waar ik zit kan ik me eerlijk gezegd niets indenken....

Een feest dat geen geld kost ? Ook eten ze 's avonds extra veel, als dit meer is dan dat ze normaal op een hele dag eten, dan kost dat ook extra geld.

Verder zeg ik niet dat ze het geld verspillen. Maar wat hebben de mensen die honger hebben er aan dat een stel mensen samen met hun honger lijdt ? Aan geld/voedsel zouden ze meer hebben.
 
Een feest dat geen geld kost ? Ook eten ze 's avonds extra veel, als dit meer is dan dat ze normaal op een hele dag eten, dan kost dat ook extra geld.

Verder zeg ik niet dat ze het geld verspillen. Maar wat hebben de mensen die honger hebben er aan dat een stel mensen samen met hun honger lijdt ? Aan geld/voedsel zouden ze meer hebben.
savonds eet men niet mere dan wat men anders op een hele dag eet; kan ook niet want na 10 dagen vasten is je maag echt niet meer gewend om veel te ontvangen. iedereen eet zich goed vol maar neimand kan heel veel eten. tevens zijn de schotels tijdens de ramadan echt goedkoop; Soep en brood en schapen of rundsvlees. Kost echt niet meer dan anders.
 
Oh om nog even in te gaan op Dani die graag e.e.a. wat bagatalliseert als het om allochtonen gaat: :D

Het is wel degelijk een topic over Ramadan-overlast:
Vandaag een klant gesproken, zelf overtuigd Moslim, die bevestigde dat het gebruikelijk is om tijdens Ramadan elke avond op een ander adres samen te komen met veel eten en drinken en er dan een gezellige boel van te maken.

Dat dit dikwijls wat geluidsoverlast veroorzaakt was ook hem niet vreemd.
Wel degelijk dus geluidsoverlast direct veroorzaakt door Ramadan-gebruiken.

Wij komen met kerst ook bij elkaar maar hoeven niet zo'n herrie te maken.
Het is trouwens gebruikelijk in en om landen in het Middelandse Zee-gebied en zuidelijker om lawaai te maken bij (familie)bijeenkomsten en dáár kan ik zelf uit evaring over meepraten. ;)

Niet altijd zijn het ongenuanceerde kritieken op buitenlandse gebruiken hoor, soms valt er echt wat op aan te merken.
 
De strafrechtelijke trechter verklaart waarom zij sterker vertegenwoordigt zijn in de statistieken. Maar dat negeer je gewoon.

:roflol:

En maar ontkennen dat ze gewoon vaker in aanraking komen met justitie terwijl ze een minderheid vormen in de samenleving! :D

Met welke oogkleppen op ben jij geboren? Staal of platinum?
Je bent niet 'gewoon verdediger van Moslim -en Christengebruiken' je hebt er ook een handje van om zo'n zelfde handje boven het hoofd te houden van criminele allochtonen.

Straks ga je nog roepen dat het alleen maar de schuld van de Nederlandse regering is dat ze zo zijn. Zal ik je even uit de droom halen?

In het Rifgebergte kunnen ze hun gang gaan (recht van de sterkste)

In de verstedelijkte gebieden van Marokko worden ze in puin gemept door de politie

En in Nederland laten we genoeg ruimte voor ze om precies hetzelfde te flikken als tussen de lemen hutjes in de bergen alleen straffen wij ze niet zoals opa en vader dat zouden doen. :D

1+1=2 kerel.
 
:roflol:

En maar ontkennen dat ze gewoon vaker in aanraking komen met justitie terwijl ze een minderheid vormen in de samenleving! :D

Met welke oogkleppen op ben jij geboren? Staal of platinum?
Je bent niet 'gewoon verdediger van Moslim -en Christengebruiken' je hebt er ook een handje van om zo'n zelfde handje boven het hoofd te houden van criminele allochtonen.

Straks ga je nog roepen dat het alleen maar de schuld van de Nederlandse regering is dat ze zo zijn. Zal ik je even uit de droom halen?

In het Rifgebergte kunnen ze hun gang gaan (recht van de sterkste)

In de verstedelijkte gebieden van Marokko worden ze in puin gemept door de politie

En in Nederland laten we genoeg ruimte voor ze om precies hetzelfde te flikken als tussen de lemen hutjes in de bergen alleen straffen wij ze niet zoals opa en vader dat zouden doen. :D

1+1=2 kerel.


de strafrechtelijke trechter legt uit waarom ze meer in contact komen met justitie en warom ze sterker vertegenwoordigt zijn in de gevangenispopulatie. je negeert gewoon de antwoorden die worden gegeven als ze niet in je kraampje passen.
Alle criminelen moeten aangepakt worden en in dezelfde mate gestraft worden. heden ten dage worden autochtone criminelen minder snel bestraft met gevangensistraffen!
 
heden ten dage worden autochtone criminelen minder snel bestraft met gevangensistraffen!

:roflol: :roflol: :roflol:

Ik kende je niet, Thinkalot. Anderen op dit forum wel.
Toen je reageerde op m'n posts dacht ik nog: Hey da's die Thinkalot waar anderen me van zeiden dat ie van één kant alles belicht.
Okay laat maar es zien dan. Niet helemaal met z'n eerste commentaren eens maar die gozer ThinkAlot heeft punten waar iets in zit, okay!

Maar nu weet ik het zeker: oogkleppen op, oordoppen in en typen maar.

Jammer.
 
:roflol: :roflol: :roflol:

Ik kende je niet, Thinkalot. Anderen op dit forum wel.
Toen je reageerde op m'n posts dacht ik nog: Hey da's die Thinkalot waar anderen me van zeiden dat ie van één kant alles belicht.
Okay laat maar es zien dan. Niet helemaal met z'n eerste commentaren eens maar die gozer ThinkAlot heeft punten waar iets in zit, okay!

Maar nu weet ik het zeker: oogkleppen op, oordoppen in en typen maar.

Jammer.

Ik dacht net hetzelfde van jou; Ik tracht de argumenten van anderen te weerlegen met argumenten. het enige wat ik van jouw kant zie gebeuren is de andere beschuldigen dat hij oogkleppen opheeft. Ik heb nog maar weinig argumùenten van jouw kant gezien. Behalve vooroordelen zeg je niet veel nieuws;
 
Zijn we het toch even met elkaar eens. ;)

Mijn vooroordelen zijn helaas ondervonden als praktijk-voorbeelden.
Heb lang genoeg samen mogen werken met vele nationaliteiten en had zo uitstekende referrals als ik vragen had over geloof en cultuur.

Ik kan mij nog hier en daar vinden in zaken die anderen niet kunnen verteren, jij daarentegen bent pro-allochtoon voor, pro-allochtoon na. Geen onvertogen woord over allochtonen of Moslims want Thinkalot komt om de hoek om alles goed te praten en de schuld in de schoenen te schuiven van die vieze blanke overheerser. :D

Weg met ons, weg met Nederland. Vervloek de kaaskop, en al zijn walgelijke vooroordelen die nergens op slaan.
De allochtoon is gewoon zwaar okay, verrijkt onze cultuur, heeft goede intenties en wordt onderdrukt door het walgelijke Holland!
Bah! Weg met Nederland!

Toch, kerel? ;)
 
Zijn we het toch even met elkaar eens. ;)

Mijn vooroordelen zijn helaas ondervonden als praktijk-voorbeelden.
Heb lang genoeg samen mogen werken met vele nationaliteiten en had zo uitstekende referrals als ik vragen had over geloof en cultuur.

Ik kan mij nog hier en daar vinden in zaken die anderen niet kunnen verteren, jij daarentegen bent pro-allochtoon voor, pro-allochtoon na. Geen onvertogen woord over allochtonen of Moslims want Thinkalot komt om de hoek om alles goed te praten en de schuld in de schoenen te schuiven van die vieze blanke overheerser. :D

Weg met ons, weg met Nederland. Vervloek de kaaskop, en al zijn walgelijke vooroordelen die nergens op slaan.
De allochtoon is gewoon zwaar okay, verrijkt onze cultuur, heeft goede intenties en wordt onderdrukt door het walgelijke Holland!
Bah! Weg met Nederland!

Toch, kerel? ;)


Wat verdraai jij toch graag andermns woorden. ik zei reeds dat elke crimineel, allochtoon en autochtoon, moeten bestraft worden.
Ik wijs je gewoon op het feit dat je generaliserende ( om maar niet te zeggen racistische) opmerkingen alles opdelen en zien in zwart/ wit ipv grijs.
je gooit allochtonen, moslims, antillianen, turken, criminelen, allemaal op één hoopje en zegt dan maar dat de blanke nederlander een harde eerlijke werker is die opdraait voor de luiheid van de andere, de vreemdeling, de turk, de marokkaan, de crimineel, de moslim.
Dergelijke veralgemeenende onzin leidt tot genocide. enige voorwaarde dat je nu nog nodig hebt is dat meer en meer mensen jouw onzin gaan geloven. Goed bezig hoor!
 
'De strafrechtelijke trechter', is dat niet gewoon een moeilijk woord voor 'de islam'?
 
je gooit allochtonen, moslims, antillianen, turken, criminelen, allemaal op één hoopje en zegt dan maar dat de blanke nederlander een harde eerlijke werker is die opdraait voor de luiheid van de andere, de vreemdeling, de turk, de marokkaan, de crimineel, de moslim.

Over woorden verdraaien gesproken! :roflol:
Waar staat dit? Waar heb ik dit gezegd?
Mijn allochtone vrienden en kennissenkring schaamt zich dood voor je. Iemand die het zo zwart/wit ziet is niet goed bij z'n hoofd.

Wel oppassen met iemand aan te merken als volksmenner he, dat hebben 24271 linkse rakkers al eerder gedaan, en is een oud beproefd truukje:

Één van de belangrijkste lessen in het linkse discussieboekje:
'Komt een figuur te dicht in je buurt met z'n kritiek?'
'Meteen aanmerken als opruier, volksmenner en gevaarlijk figuur, noem hem/haar een nieuwe Hitler als het moet, daar zet je de hufter mee apart en hopelijk trappen mensen erin en gaan hem zien als Hitler, Hoxha of Stalin'. Succes verzekerd! :D
 
Over woorden verdraaien gesproken! :roflol:
Waar staat dit? Waar heb ik dit gezegd?

Wel oppassen met iemand aan te merken als volksmenner he, dat hebben 24271 linkse rakkers al eerder gedaan, en is een oud beproefd truukje:

Één van de belangrijkste lessen in het linkse discussieboekje:
'Komt een figuur te dicht in je buurt met z'n kritiek?'
'Meteen aanmerken als opruier, volksmenner en gevaarlijk figuur, zet je hem mee apart en hopelijk trappen mensen erin en gaanhem zien als Hitler, Hoxha of Stalin'. Succes verzekerd! :D


Ik kan moeilijk als posts gaan citeren he. Maar wees eerlijk tegen de bb-bezoeker die deze thread leest en geeft toch toe dat je alle termen dooéén gooit!
 
'De strafrechtelijke trechter', is dat niet gewoon een moeilijk woord voor 'de islam'?

de strarechtelijke trecjhter werd reeds meerdere malen uitgelegd. Als je het intellectueel niet aankan, moet je je mss terugtrekken uit het debat
 
Over woorden verdraaien gesproken! :roflol:
Waar staat dit? Waar heb ik dit gezegd?
Mijn allochtone vrienden en kennissenkring schaamt zich dood voor je. Iemand die het zo zwart/wit ziet is niet goed bij z'n hoofd.

Wel oppassen met iemand aan te merken als volksmenner he, dat hebben 24271 linkse rakkers al eerder gedaan, en is een oud beproefd truukje:

Één van de belangrijkste lessen in het linkse discussieboekje:
'Komt een figuur te dicht in je buurt met z'n kritiek?'
'Meteen aanmerken als opruier, volksmenner en gevaarlijk figuur, noem hem/haar een nieuwe Hitler als het moet, daar zet je de hufter mee apart en hopelijk trappen mensen erin en gaan hem zien als Hitler, Hoxha of Stalin'. Succes verzekerd! :D


als jij allochtone vrienden hebt dan ben ik er zeker van dat ze je posts nog niet gelezen hebben.
 
Kom eens kletsen, dan zal ik ze aan je voorstellen. heb er 9 jaar mee gewerkt in 3 landen en werk er nog steeds mee in Nederland sinds 3 jaar. Ervaring genoeg kerel, dat kan niemand weerleggen.
Hun mening en ervaring vormt mijn gedachten en zijn dan ook vaak onderdeel van mijn stellingname.

Ik wil namelijk niet dom lullen en wijzen, ik wil ook niet alle schuld naar éénn kant schuiven zoals jij graag doet, ik wil weten hoe het van verschillende kanten wordt beleeft. Op basis daarvan vorm ik mijn mening.

Het jammere voor jou is dat er gelukkig nog wel allochtonen zijn die de hand in eigen boezem durven te steken oftewel: Die mij kunnen vertellen waarom dingen fout gaan en waarom dat te maken heeft met steken die men aan de allochtone kant laat vallen.

Jouw stellingname is even eenvoudig als geblindeerd:
Allochtonen zijn okay en iedereen met kritiek is een rascist. Oh zo.
Zelf allochtonen lachen om zo iemand want zo'n boute stellingname als jij hebt kom je alleen nog tegen bij mensen die bewust de ogen sluiten voor de realiteit van vandaag.
 
Ik kan moeilijk als posts gaan citeren he. Maar wees eerlijk tegen de bb-bezoeker die deze thread leest en geeft toch toe dat je alle termen dooéén gooit!

De BB-bezoeker kan maar beter alle posts gewoon lezen want wat jij doet is mensen misleiden. Als je iets beweert, laat het dan zien. Waar gooi ik alles op 1 hoop? Moeilijk zoeken he? ;)
 
Die vent blijft je er echt toe pushen om te reageren, wel een kunst.
 
Nah ik nok er zo mee.

Moet morgenochtend vroeg weer naar die rascistische TV zender waar ze in één huis maar 1 neger hebben en wel 10 blanken. Kan niet! Weet je tog?
Vuile rascisten zijn het man!

Egt jongen, nog even en de VOC schepen varen wéér uit naar Afrika om Vinexwijken in Utrecht op te vullen met nieuwe handelswaar, klaar om Albert Heyn en GOM Schoonmaak Nederland te voorzien van werklui.

Ik zeg het je bro:
Weg met ons man.










:roflol:
 
'De strafrechtelijke trechter', is dat niet gewoon een moeilijk woord voor 'de islam'?

Hoe verzin je het :P

(je hebt wel vaak goede posts :P)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven