Er siert mij nog wel meer.
Ik heb 8 jaar met 32 nationaliteiten samengeleefd.
Daar word je geen rascist van maar wel een realist.
mensen hebben een hekel aan realiteit, het spoort niet met hun dromen.
Dat is wat veel mensen niet begrijpen en dan meteen met woorden als ' rascist' gaan zwaaien, zodra ik kritisch ben (niet jij) kerel ze moesten eens weten
Je ziet samen wat er in de praktijk maximaal haalbaar is, wie meewerkt aan vreedzaam samenleven en wie bewust tegenwerkt. Maar da's een ander verhaal.
Of mensen die 's avonds laat een samenkomst hebben n.a.v. de Ramadan Moslim zijn of niet, dat is niet aan jou om dat te beslissen.
Jij kunt wel zeggen dat het geen Moslims zijn maar dat is natuurlijk onzin.
De ene Katholiek beweert ook dat ie meer Katholiek is dan zijn buurman maar hun BELEVING van het geloof is verschillend.
De k*tmarokkaantjes die elk jaar Hoog Catherijne en de bioscopen in A'dam onveilig maken zijn huftertjes maar OOK Moslim; anders doen ze niet mee aan het hele proces + viering. Dat moeder en vader zeggen: ' Hier heb je 50 euro ga maar naar de film, ziezo zijn wij van ons k*tkind af' betekent ook niet dat ze geen Moslim zijn.
Er is hier iemand op het forum die vaak de ware vreedzame aard van het pure Moslim-beleven uitlegt, maar dat kun je wel 1000 keer vertellen: Wij merken er weinig van. Kun je wel zeggen dat die honderdduizenden getrainde terroristen die wij op TV zien in de woestijn geen Moslim zijn maar ze bidden vaker per dag en zijn strenger voor zichzelf dan jij.
Dus wie is er dan een mindere Moslim?