Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ze midden in de nacht nog lawaai maken zijn het gewoon a-socialen, ongeacht de afkomst. Gewoon de politie bellen, daar zijn ze ook voor.
Als werkgever zijnde zou ik het islamse personeel extra zware taken geven om hen extra te martelen, daar leven zij tenslotte voor.
Waarom moet ik dan wel 5 uur lang geschreeuw, geroep, muziek, wegtrekkende auto's en rammende deuren horen, omdat mensen een Ramadan-feestje houden?
Zekers. In eigen land is dat ook niet zo vreemd. Als we in Syrie vuurwerk van 15 miljoen gaan afsteken krijgen we ook comentaar en terecht.
Niemand hoeft lawaai aan een ander op te dringen omdat het in het land van herkomst, en dan alleen op het platteland, ook nu eenmaal zo is.
Ik heb veel geleerd over hun jaarlijkse vastentijd, vind het interessant en vraag er altijd weer naar.
Maar om geluidsoverlast vraagt niemand.
Heb ik geen last van ouwe. Wij wonen tussen een merendeel aan studenten, dus bij ons is geschreeuw, geroep, rammende deuren en muziek een normale gang van zaken.![]()
Ik zou toch liever tussen een paar Turkse families wonen op dit moment dan tussen de studenten.

Gisteren moeten samenwerken met een meid die de hele avond lag te kraperen van de pijn omdat ze erge last van haar nieren had, kan ook niet uitblijven als je de hele dag niet mag drinken. Had haar het geloof willen afpraten maar heb me heel begripvol opgesteld en gezegd dat ze rustig aan moet doen en misschien toch maar beter wat drinken. Maar dat wou ze niet.

Vind het heel vreemd. Wat doen ze zoal dan, DBC?
Want bij ons is het gewoon in de ochtend naar de moskee gaan. Elkaar de hand schudden en zoenen (op de wang). Voor de rest wordt er familie bezoek gedaan. Er wordt niet gefeest zoals jij aangeeft.
Vandaar ik het vreemd vind om te horen dat dat bij jou wel het geval blijkt te zijn.

Vind het heel vreemd. Wat doen ze zoal dan, DBC?
Want bij ons is het gewoon in de ochtend naar de moskee gaan. Elkaar de hand schudden en zoenen (op de wang). Voor de rest wordt er familie bezoek gedaan. Er wordt niet gefeest zoals jij aangeeft.
Vandaar ik het vreemd vind om te horen dat dat bij jou wel het geval blijkt te zijn.
Ah je trekt mijn beleving weer es in twijfel he lieverd? Nou je mag de violgende keer zelf komen kijken, is dat een deal?
Het is nu eenmaal normaal dat mensen tussentijds 's avonds wat klaarmaken en de hele familie en kennisenkring uitnodigen.
En lawaai gaan maken.
Net zoals het nu normaal is dat je stervensveel allochtonen bij benzinepompen langs de weg ziet pauzeren in de avonduren of wat snoep halen voor de kinderen omdat het zonsondergang is. Wel een apart iets. Niks mis mee. Behalve dat lawaai dan.