MuscleMeat

Ramadan....last van?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Mjaja dan is het nu voor t eerst. ;)

Nee nee, DBC. Trek het niet in twijfel. Het is mogelijk dat mensen uit andere omstreken uit Turkije zijn eigen vorm van viering heeft. En zelfs dat andere moslims uit andere landen dat hebben.

Maar het is nu eenmaal k*t als je dr wel last van hebt. Als je iets te vieren hebt okee, maar val dr een ander niet teveel mee lastig.

Ik kwam 'vroegah' een tijd veel bij een Turkse familie thuis en die leefden gewoon bijna de hele dag door. Die vonden het normaal om snachts te stofzuigen en eten te koken.

Enorm gastvrije familie, maar is wel mooi naatje als je naast zon familie woont.

Ik zou het ook vervelend vinden als mijn buren mij "lastig" vielen. Wat dat betreft ga ik je niet tegenspreken. Wij hebben een buurvrouw die savonds piano speelt zo nu en dan. Ook lekker als je wilt slapen.

Laatst bewerkt:
Maakten verstandelijk gehandicapten ook niet zoveel geluid?

Ik doelde op benchMarc z'n avonturen, DBC01

nee hoor, hier op Curacao hebben ze geen tuinstoelen...........

:D :D :D

als ik mijn deur uitwandel en ik ga 300 meter verder dan heb je 2nachtwinkels naast elkaar met een kebapzaak tussen en daar woont de hele familia rondom . en snachts zitten ze in hun tuinstoelen kabaal te maken . de kids van +- 8jaar oud zitten tikkertje te spelen of wat te voetballen op de parking

Ik vind het ook gezeik die ramadan, ik heb bijvoorbeeld een collega gehad die daar aan mee deed, maar omdat ze heel de dag niets drinken en eten, meuren ze toch een partij uit zijn muil niet normaal.
Daarbij is het gewoon belachelijk dat ze heel luidruchtig zijn s'avonds tijdens de ramadan, kinderen spelen nog tot 23:00 buiten en maken een hoop lawaai, doe gewoon normaal en pas je aan , aan de mensen om je heen. En probeer rekening te houden met elkaar.
Zo kunnen we nooit met elkaar door één deur en zal er altijd twee eilanden blijven in onze cultuur. Volgens mij is worden we langszaam overspoelt met allemaal islamitische dingen, die wij eigenlijk allemaal niet willen

Het stuit mij nogal tegen de borst, dat jullie onze biculturelen nog steeds allochtonen noemen. Die arme stakkers zijn geen allochtonen meer! (of heten ze tegenwoordig weer anders?)

Ze kunnen je ook even vriendelijk informeren over het feit dat zij een feestje geven vanavond en dat het eventueel misschien een beetje rumoerig kan worden.

Zo doe ik datmeestal bij de buren enzo als ik een feestje wil geven. Meestal heb je dan geen enkel probleem.

Het zijn waarschijnlijk gewoon aso's

Ik vind het ook gezeik die ramadan, ik heb bijvoorbeeld een collega gehad die daar aan mee deed, maar omdat ze heel de dag niets drinken en eten, meuren ze toch een partij uit zijn muil niet normaal.
Daarbij is het gewoon belachelijk dat ze heel luidruchtig zijn s'avonds tijdens de ramadan, kinderen spelen nog tot 23:00 buiten en maken een hoop lawaai, doe gewoon normaal en pas je aan , aan de mensen om je heen. En probeer rekening te houden met elkaar.
Zo kunnen we nooit met elkaar door één deur en zal er altijd twee eilanden blijven in onze cultuur. Volgens mij is worden we langszaam overspoelt met allemaal islamitische dingen, die wij eigenlijk allemaal niet willen
So true:eyebrow:

Ze kunnen je ook even vriendelijk informeren over het feit dat zij een feestje geven vanavond en dat het eventueel misschien een beetje rumoerig kan worden.

Zo doe ik datmeestal bij de buren enzo als ik een feestje wil geven. Meestal heb je dan geen enkel probleem.

Het zijn waarschijnlijk gewoon aso's

Vast en zeker.

Bij ons in de buurt heb je een soort rond plein dat tevens de beruchtste buurt van Enschede is. De werkloosheid op dat plein is goed als 100%. Hennepteelt, wapen,- en harddrugshandel is daar de algemene bron van inkomsten.

De Hollanders die er wonen zijn even asociaal als de allochtonen die er wonen.

Dat bedoel ik te zeggen met ghettovorming. Zet een zooi aso's bij elkaar, allochtoon of autochtoon, en je hebt een zooitje. Net als in de achterstandwijken in alle grote steden.

Het gajes zoekt elkaar gewoon op, of het nu allochtonen of autochtonen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven