Suats missie op DBB is om elk Moslim-topic dat de kop opsteekt in twijfel te trekken.![]()
Laten we niet te ver vooruit denken, DBC. Mss zit je er net naast.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Suats missie op DBB is om elk Moslim-topic dat de kop opsteekt in twijfel te trekken.![]()
Nee nee, DBC. Trek het niet in twijfel. Het is mogelijk dat mensen uit andere omstreken uit Turkije zijn eigen vorm van viering heeft. En zelfs dat andere moslims uit andere landen dat hebben.
Waarom moet ik dan wel 5 uur lang geschreeuw, geroep, muziek, wegtrekkende auto's en rammende deuren horen, omdat mensen een Ramadan-feestje houden?
hebben jullie dat ook .
dat die lompe moslims met dit weer en op dit uur met tuinstoelen voor hun deur wat staan te drinken en lullen tegen elkaar![]()

nee hoor, hier op Curacao hebben ze geen tuinstoelen...........
![]()
![]()
![]()

Maakten verstandelijk gehandicapten ook niet zoveel geluid?

Zeg meneer, ga jij je moeder ff lekker pesten wil je?![]()
![]()

nee hoor, hier op Curacao hebben ze geen tuinstoelen...........
![]()
![]()
![]()
Het stuit mij nogal tegen de borst, dat jullie onze biculturelen nog steeds allochtonen noemen. Die arme stakkers zijn geen allochtonen meer! (of heten ze tegenwoordig weer anders?)
Zij passen zich niet aan 
So trueIk vind het ook gezeik die ramadan, ik heb bijvoorbeeld een collega gehad die daar aan mee deed, maar omdat ze heel de dag niets drinken en eten, meuren ze toch een partij uit zijn muil niet normaal.
Daarbij is het gewoon belachelijk dat ze heel luidruchtig zijn s'avonds tijdens de ramadan, kinderen spelen nog tot 23:00 buiten en maken een hoop lawaai, doe gewoon normaal en pas je aan , aan de mensen om je heen. En probeer rekening te houden met elkaar.
Zo kunnen we nooit met elkaar door één deur en zal er altijd twee eilanden blijven in onze cultuur. Volgens mij is worden we langszaam overspoelt met allemaal islamitische dingen, die wij eigenlijk allemaal niet willen

Ze kunnen je ook even vriendelijk informeren over het feit dat zij een feestje geven vanavond en dat het eventueel misschien een beetje rumoerig kan worden.
Zo doe ik datmeestal bij de buren enzo als ik een feestje wil geven. Meestal heb je dan geen enkel probleem.
Het zijn waarschijnlijk gewoon aso's