AndroidHealthClinic

Ramadan....last van?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
niemand heeft gezegd dat het lawaai van de moslims aanvaardbaar is tijdens hun feest; Er werd gezegd dat je dat lawaai niet moet overdrijven en dient te relativeren, aangezien dat feest maar 1 keer per jaar is.
"ze " stemt rustig in met dit topic? Laat haar dan eens de hele topic lezen en je zal daarna geen glimlach meer moeten verwachten van haar kant.
Eerlijkheidshalve moet ik wel toegeven dat ik je idd iets genuanceerder vind dan D. en consorten.


Verdraaien is je vak of niet chef? :D

Ik heb haar 't hele topic rustig laten lezen. Was ze wel even zoet mee trouwens.
Als ik d'r slechts 1 post zou laten lezen zou dat kinderachtig zijn en ze zou sowieso vragen of ze het hele topic kon zien, ze is niet gek heur. En ze lachte zich suf om jouw agressieve manier van vingertje wijzen en het anderen beschuldigen van zogenaamd 'rascisme'. :roflol:

Maar goed, duidelijk voor mij was in ieder geval dat de allochtonen er geen punt van maken en de irritaties kunnen begrijpen (!!!!! :D ) afgezien van een enkele lolbroek in dit topic, en dat de autochtonen zéér graag de kreten 'rascisme' en 'diskrieminaasie' naar voren halen.

Wat raar he dat degenen om wie het gaat het snappen en de autochtonen die ergens achteraan hobbelen gewoon lopen te krijsen als kippen zonder koppen. :rolleyes:
 
Verdraaien is je vak of niet chef? :D

Ik heb haar 't hele topic rustig laten lezen. Was ze wel even zoet mee trouwens.
Als ik d'r slechts 1 post zou laten lezen zou dat kinderachtig zijn en ze zou sowieso vragen of ze het hele topic kon zien, ze is niet gek heur.

Maar goed, duidelijk voor mij was in ieder geval dat de allochtonen er geen punt van maken en de irritaties kunnen begrijpen (!!!!! :D ) afgezien van een enkele lolbroek in dit topic, en dat ze autochtonen zéér graag de kreten 'rascisme' en 'diskrieminaasie' naar voren halen.

Wat raar he dat degenen om wie het gaat het snappen en degenen die ergens achteraan hobbelen gewoon lopen te krijsen als kippen zonder koppen. :rolleyes:

Jij gaat ons dus vertellen dat zij de opmerkingen in deze topic kon begrijpen? Je kan ons veel doen geloven maar dat is net iets te ver.
 
Kom maar langs, stel ik je aan d'r voor.

Maar wel netjes je excuses aanbieden he, dat hoort er dus wél bij.

Enne, edit: Die vermelding van 9/11 op je foto, dat zou geen verwijzing zijn naar iets?
Dát gaat mij iets te ver om dat te geloven kerel.
 
Kom maar langs, stel ik je aan d'r voor.

Maar wel netjes je excuses aanbieden he, dat hoort er dus wél bij.

Je hebt haar op het werk 20 pagina's laten lezen he? Tuurlijk.
 
O jij weet zeker van niet? Hoe weet je dat?
Omdat jij dat denkt is het zo of niet.
En van wie kijg je dan al die geweldige pm's?
Dus in jou ogen ben ik een rascist?
Vind 1 posting daarvan!
 
Je hebt haar op het werk 20 pagina's laten lezen he? Tuurlijk.

Beveiliging kerel. Project van 3 dagen in Ede, betreffende een niet nader te noemen pand met inhoud. Ik had de leiding over de eerste avond (opbouw en werkinstructies maken, positionering personeel) en had daarom een bureau, een PC, internetaansluiting en wat tijd over.
De functie van mijn collega laat ik even hierbuiten, ik kan niet alles mededelen in dit beroep.

Of moet ik je ook nog gaan vertellen voor wie ik werk, waar het pand was, wat erin zat, wat mijn IP adres was en mijn pasje laten zien?
 
Beveiliging kerel. Project van 3 dagen in Ede, betreffende een niet nader te noemen pand met inhoud. Ik had de leiding over de eerste avond (opbouw en werkinstructies maken, positionering personeel) en had daarom een bureau, een PC, internetaansluiting en wat tijd over.
De functie van mijn collega laat ik even hierbuiten, ik kan niet alles mededelen in dit beroep.

Of moet ik je ook nog gaan vertellen voor wie ik werk, waar het pand was, wat erin zat, wat mijn IP adres was en mijn pasje laten zien?

Rawplayer : Als werkgever zijnde zou ik het islamse personeel extra zware taken geven om hen extra te martelen, daar leven zij tenslotte voor.

Reactie van mbo5287 : Haha heb helaas geen karma meer.
__________________


dbc01: Ah je trekt mijn beleving weer es in twijfel he lieverd? Nou je mag de violgende keer zelf komen kijken, is dat een deal?

Het is nu eenmaal normaal dat mensen tussentijds 's avonds wat klaarmaken en de hele familie en kennisenkring uitnodigen.
En lawaai gaan maken.
Net zoals het nu normaal is dat je stervensveel allochtonen bij benzinepompen langs de weg ziet pauzeren in de avonduren of wat snoep halen voor de kinderen omdat het zonsondergang is. Wel een apart iets. Niks mis mee. Behalve dat lawaai dan.

Dbc01: Suats missie op DBB is om elk Moslim-topic dat de kop opsteekt in twijfel te trekken

Dbc01: Ditn is zeker geen volksbuurt, dan kun je er nog iets bbij voorstellen. Da's het jammere van mijn straatje. Authentiek Hollands, heel oud, lekker rustig alleen ze hebben een keer een fout gemaakt met een huurhuis door die aan de verkeerden af te staan. Maar ja dat hou je toch. Voor de rest is het straatje perfect.


Koetje: hebben jullie dat ook .

dat die lompe moslims met dit weer en op dit uur met tuinstoelen voor hun deur wat staan te drinken en lullen tegen elkaar
----------------------------
Tractortje : Maakten verstandelijk gehandicapten ook niet zoveel geluid?

Reactie van dbco1: Nee die liggen om die tijd al in bed.
Maar toch interessant om verstandelijk gehandicapten met allochtonen te vergelijken


Dbc01: Zoals iemand anders al zei: Zo langzamerhand worden we beetje bij beetje met gebruiken en gewoonten opgezadeld die we zomaar moeten slikken en waar we eigenlijk helemaal niet achterstaan, geen zin in hebben. Daarmee worden dan vooral Arabische gebruiken bedoeld.


Dbc01 :
Citaat:
Origineel gepost door Til
Vooral als je dan nog een vakcentrale als de CNV hebt die graag een christelijke feestdag wil inruilen voor het suikerfeest, de Nederlandse samenleving past zich steeds meer aan aan de allochtonen... dat 'wij' 'zij' gevoel wordt echt niet alleen door 'ons' gecreerd, vandaag was ik op school in de mediatheek van de hva dus in Amsterdam, ik bevond me even in little turkey, al de mensen daar dus in de leeftijd van 18-24 praten hun eigen brabbeltaaltje vind dat gewoon ronduit asociaal...
Zo gaat dat nu eenmaal hier, omdat wij alles toestaan. Wij zijn ons eigen probleem. We hebben te maken met mensen die gewend zijn iets op te dringen door met vele neuzen dezelfde kant op te wijzen.
Spanje heeft nog veel meer immigranten verhoudingsgewijs en toch spreekt iedereen daar TEN EERSTE Spaans. Omdat zij niet met zich laten flikken wat wij hier wel doen: Toe maar spreek je eigen taal, heb je recht op, voel je vrij te doen en te laten wat je wilt en als je tegenslag krijgt: Protesteer gewoon, gooi het op discriminatie en haal er een advocaat uit een collectiefje bij, ies gratiesj!


DIT ZIJN NOG MAAR DE EERSTE DRIE PAGINA4S EN JIJ GAAT ME VERTELLEN DAT DIE VROUW OP JOUW WERK DAT NIET ERG VOND, YEAH RIGHT; Je bent nu gewoon aan het liegen en dat is misschien nog het ergste van al.
 
.................

DIT ZIJN NOG MAAR DE EERSTE DRIE PAGINA4S EN JIJ GAAT ME VERTELLEN DAT DIE VROUW OP JOUW WERK DAT NIET ERG VOND, YEAH RIGHT; Je bent nu gewoon aan het liegen en dat is misschien nog het ergste van al.

:roflol:

Nee helaas, die juffrouw (ze is nog niet getrouwd) lag enorm in een scheur omdat een BLIND PAARD kan zien dat dat pure opnaaierij was en tevens een uitnodiging voor jou om je eens lekker te laten gaan,

waarvoor bedankt! :D

Mensen die mij kénnen bro, die weten wel beter en die vermaken zich enorm in dit topic. Je laat je zó makkelijk meeslepen. Ik hoef alleen maar wat sleutelwoorden te verwerken in mijn posts en je loopt groen aan en gaat blaten en schreeuwen als een ongenuanceerd figuur.

MrJ bijvoorbeeld ruikt dat van zo'n afstand dat er geen lol meer an is hem te ****en. Die heeft alles meteen door van opa. Nu jij nog ouwe Moslim. ;)
 
:roflol:

Nee helaas, die juffrouw (ze is nog niet getrouwd) lag enorm in een scheur omdat een BLIND PAARD kan zien dat dat pure opnaaierij was en tevens een uitnodiging voor jou om je eens lekker te laten gaan,

waarvoor bedankt! :D

Mensen die mij kénnen bro, die weten wel beter en die vermaken zich enorm in dit topic. Je laat je zó makkelijk meeslepen. Ik hoef alleen maar wat sleutelwoorden te verwerken in mijn posts en je loopt groen aan en gaat blaten en schreeuwen als een ongenuanceerd figuur.

MrJ bijvoorbeeld ruikt dat van zo'n afstand dat er geen lol meer an is hem te ****en. Die heeft alles meteen door van opa. Nu jij nog ouwe Moslim. ;)

Opnaaierij? Dus jullie verzieken dus zogezegd een debat voor de lol. geloof ik dus geen reet van. Jullie spuien jullie haat over deze thread uit en jullie menen elk woord; Dat weet je collega ook wel (als ze bestaat).
 
Trouwens even een kanttekeing:

-Dat de Nederlandse samenleving zich steeds meer aanpast aan allochtonen en hun gebruiken;
-Dat men hier steeds meer met vreemde gebruiken wordt geconfroneerd en opgezadeld dien men niet wil
-Dat Spanje het beter voor elkaar heeft omdat elke allochtoon daar in ieder geval de Spaanse taal spreekt:

Daar ben ik het zwaar mee eens, serieus.
Maar ddat zijn de dingen die jij aanhaalde en die noem je rascistisch?

HAhahaha!Kerel da's toch normaal dat mensen dat niet leuk vinden?
Ik zou het als Iranees ook niet leuk vinden als ze in mijn land Hollands als tweede taal gaan gebruiken op straat en mijn taal niet kunnen spreken.
Of Hollandse feestdagen gaan invoeren in mijn land.

Da's begrijpelijk lijkt me.
 
Opnaaierij? Dus jullie verzieken dus zogezegd een debat voor de lol. geloof ik dus geen reet van. Jullie spuien jullie haat over deze thread uit en jullie menen elk woord; Dat weet je collega ook wel (als ze bestaat).

Volgens mij ben jij gestuurd vanaf maroc.nl met een missie! :D
 
Wat heb je toch met je haat. Laat je nakijken bij een psycholoog.
Je bent niet goed!
 
Trouwens even een kanttekeing:

-Dat de Nederlandse samenleving zich steeds meer aanpast aan allochtonen en hun gebruiken;
-Dat men hier steeds meer met vreemde gebruiken wordt geconfroneerd en opgezadeld dien men niet wil
-Dat Spanje het beter voor elkaar heeft omdat elke allochtoon daar in ieder geval de Spaanse taal spreekt:

Daar ben ik het zwaar mee eens, serieus.
Maar ddat zijn de dingen die jij aanhaalde en die noem je rascistisch?

HAhahaha!Kerel da's toch normaal dat mensen dat niet leuk vinden?
Ik zou het als Iranees ook niet leuk vinden als ze in mijn land Hollands als tweede taal gaan gebruiken op straat en mijn taal niet kunnen spreken.
Of Hollandse feestdagen gaan invoeren in mijn land.

Da's begrijpelijk lijkt me.

ja haal er maar een paar citaten uit, haal er de racistische ondertoon uit en zeg dan dat het "toch waar" is. Ik citeerde jullie uitspraken letterlijk en deze laten geen ruimte voor interpretatie.

" Tractortje : Maakten verstandelijk gehandicapten ook niet zoveel geluid?

Reactie van dbco1: Nee die liggen om die tijd al in bed.
Maar toch interessant om verstandelijk gehandicapten met allochtonen te vergelijken"


En er zijn er nog zovele anderen. En jij wil ons laten geloven dat ze dat niet beledigend vond en in een scheur lach van het lachen. Please! Stop met liegen!
ps: het woord is "racist" en niet "rascist"; het is misschien een goed idee een topic te starten over het vaakst fout geschreven woorden door autochtonen.
 
Wat zeg je dat toch klaar en duidelijk. Prachtig.

en NOSE, het woord is racist en niet rascist.

Gast, ik zit toch ook niet al jouw typevauten te verbeteren of wel? Het zijn er namelijk nogal wat hoor! ;)
 
Gast, ik zit toch ook niet al jouw typevauten te verbeteren of wel? Het zijn er namelijk nogal wat hoor! ;)


Er is een verschil tussen typfouten en schrijffouten als rascist;
Als je: ik hev een hond schrijft dan is het duidelijk een tupfout maar als je in 1 antwoord drie keer rascist schrijft ipv racist dan is het wel degelijk een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal.
 
Je hebt haar op het werk 20 pagina's laten lezen he? Tuurlijk.

Zo raar is dat niet hoor, ik heb gisteren in mijn pauzes en tussen patienten door ook 20 pagina's gelezen. Pure entertainment (shit ik hoop dat ik dat goed schreef), loving it! :thumb:
 
Is thinkalot Iraans ???


Wat heeft de nationaliteit van iemand te maken met deze discussie.
Aah, ik ben tegen het beledigen van moslims en tegen het generaliseren en dan moet ik wel een radicale iranier zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven