XXL Nutrition

rat traininslog

16-12 biceps

dumbbell curll 12x18/8x24/8x26/8x26

barbell curll 10x40/7x60/8x50

hammer curll 8x22/8x24

en een setje voor mijn buik had geen tijd sportschool ging dicht te lang bij de kaper gezeten maar ik heb wel een goede pomp er in

dan moet je ook optijd wakker worden ;)

• Topic Starter Topic Starter
21-12-06 biceps triceps

barbell curl

20x20
12x40
10x50
6x60

preacher curl

10x16
8x18
8x20
6x22

hammer curl

8x24
8x26
5x28

revers curl

15x17.5
10x27.5
8x37.5

skull cruser

15x17.5
12x27.5
10x37.5
4x47.5

triceps press down met touw

20x15
15x20
12x25
8x30

en toen was ik op het was de bedoeling om benen te gaan trainen maar morgen moet ik de hele dag zware kasten over de trap lopen dus dat leek me geen goed idee anders wort het weer niks op mijn werk

Ik heb je nog geen 1 keer benen zien trainen in deze log :D

Ik heb je nog geen 1 keer benen zien trainen in deze log :D

klop het gaat ff niet zo als het hoord ik werk ook als verhuizer moet ook vaak trap lopen en dat gaat niet echt met spierpijn en ik ga de laatste tijd veel uit en met spierpijn uit gaan is ook niks volgend jaar ga ik weer trainen zo als het hoort en ik ga binnen kort ook ander werk doen is beter wat ik nu doet is eigelijk te zwaar met deze sport

tja tja en tillen en schouwen doe je niet alleen met je benen lijkt me?

Ik snap wel da het zwaar is hoor dat geloof ik achter mekaar, alleen zou toch die benen een beetje bijhouden, is toch iets waar je later spijt van gaat krijgen als je ze nu niet mee pakt denk ik gezien je doel..

tja tja en tillen en schouwen doe je niet alleen met je benen lijkt me?

Ik snap wel da het zwaar is hoor dat geloof ik achter mekaar, alleen zou toch die benen een beetje bijhouden, is toch iets waar je later spijt van gaat krijgen als je ze nu niet mee pakt denk ik gezien je doel..

komt wel goed het ziet er niet slegt uit ik heb kuiten waar je van schikt me boven benen zitten onder de aders het moet alleen wat voller maar daar maak ik me niet druk over volgend jaar ga ik weer trainen zo als het hoort

Volgens mij train je je 3e been gewoon te vaak!!!:thumbup:Zeker als verhuizer met al die desperate housewifes.....

Terug
Naar boven