Fitness Seller

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
1x minimaal gehad. Eigenlijk voelde ik het niet bijna
Ik heb er toch wel last van, vooral naar het einde van mijn training toe... Hoop dat het over gaat, misschien is het wat gewoon worden. Zit ook net in een drukke periode en neem er ook ineens 2 per dag.

Ik heb er toch wel last van, vooral naar het einde van mijn training toe... Hoop dat het over gaat, misschien is het wat gewoon worden. Zit ook net in een drukke periode en neem er ook ineens 2 per dag.
2 achter elkaar of 2 over de gehel dag met tijd er tussen?

Gister pull gedaan met een oude gym rat van vroeger :D

Deads
60kg 2 sets 10x warm up

Deads
8x100kg
8x120kg
8x140kg
Wou hier 150 proberen dacht nah lama had wel pici moeite met 8x140
Dus toen nog maar xtje
8x140kg

Seated lat pulldown
10x73kg
10x79kg
8x93kg
8x100kg

Seated rows
10x43kg
10x66kg
10x73kg
8x78kg

Standing lat pulldown op cable dinges..lol
10x35kg
10x40kg
10x55kg
8x58kg

Cable apparaat bij ons is op een of andere manier licht ingesteld, maar vanaf de 55 beginnen de weights toch wel zwaar te worden zelfs voor de grote mannen ;)

Bicep pose standing curl op zelfde cable troep
10x18kg
10x23kg
10x27kg
Drop set 27-23-14-9 rip

Hammers
10x16kg
10x18kg
10x22,5kg pump was te huge loel
10x20kg

DONE!

Mattie kon me niet echt bijhouden, was dus wel beetje kloten met gewichten.

Vandaag rustdag, heb alleen ff 20min cardio en 20min buik gedaan. Morgen EINDELIJK WEER LEGSSSSS SKUATESS

SVP Dit lang t*fus stuk lezen, betreft einde log!
theendisnear.jpg
Okee boys, zojuist me laatste cap ingenomen!
Betekend dus dat de log zn einde nadert. Kan jullie vertellen was een leerzame ervaring voor mij zelf :)

Ben begonnen op 14 maart te cutten. De 26e kreeg ik mijn t5 binnen en op de 27e was me eerste cap een feit.
In het begin van me cut woog ik 86kg, zojuist weer gewogen en die gaf een mooie 82kg aan. Ben aanzienelijk droger geworden en ik ben niet de enige die het is opgevallen, ook veel mensen in me ongeving viel het op. Abs zijn er helaas nog niet :p misschien volgend jaar :D (alhoewel, ze zijn wel licht zichtbaar tho!)

Mijn ervaring door me log heen is in een paar woorden te beschrijven:
- veel zweten, voornamelijk zweethanden.
- geen honger, 1x zo erg dat ik paasdiner verkloot had :p
- aangekeken/opgejaagd gevoel, dit niet zo vaak gehad. Voornamelijk als ik er 2 in nam.
- soms misselijk/duizelig.
- hyperactief/druk, denk hierbij aan: stuiterende benen, veel praten, lopen, niet stil kunnen zitten.
- DE BESTE PWO EVAAH!!!! Nee zonder jokes, ik heb veel pwo's genomen, en alleen de t5 deed aan me verwachtingen.
- Soms een goede alpha feel :cool:. Ego boost :P
- verhoogd hartslag.
- droge mond as fuark. Dit was soms wel echt irrie omdat veel drinken>veel pissen
- en de meeste irritanste: Stim d*ck.. door droge mond, veel drinken, veel pissen, stim d*ck werkt niet mee rip.

Na een x aantal weken raakte ik in gewenning en waren de sides een heel stuk minder. Wat ik nog wel is had was zweethanden droge mond en heel af en toe misselijkheid. De alpha feels zie ik niet als een side maar een positiefs iets :D

Me bf is dus aanzienelijk gedaalt (geen idee wat % is) en me kracht is het zelfde gebleven en zelfs iets gestegen, voornamelijk in me 2-3 weken powerlift periode. Dit betekent dus dat spiermassa verlies minimaal is.

Dussssss de t5 is voor mij zeker als herhaling vatbaar!

Wat nu?
Nou nu niks fak jullie.
Grapje grapje :o

Ik hoop met deze log aardig wat mensen een beeld te hebben gegeven van wat je kan verwachten van t5.
Ik zie zo nu en dan nog steeds mensen met vragen over t5 en wat ze kunnen verwachten bla bla.
Het idee is, de een heeft er meer last van dan de ander. Ik was er blijkbaar gevoeliger voor :p

Wat kan je als beginner verwachten?
Ik denk dat er ongetwijfeld wel een klein burn effect in zit. Het vet zal niet als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Bedoeling is nog steeds wel dat je aan je voesingsschema houd. Verder is de t5 een goed hulpmiddel voor workouts en om geen honger te hebben.

Wat gebeurt er met de log?
De log zal tot en met zondag blijven leven. Of ik verder ga met loggen in de log section? Dat moet ik nog beslissen. Willen jullie dat?

De log is halverwegen een trainingslog geworden omdat sides minder werden en de log saai werd :p

Maar ratko, wat ga jij doen dan?
Aww wat lief jullie denken ook aan mij..
Nou ik ga nu verder met cutten, maar "off cycle".. Er word beweerd dat t5 verslavend is en ik wil wel ff kijken of dat zo echt is dat ik de t5 zal missen.
Ik zal nog even door cutten tot eind mei of ergens begin juni. Doel is om 79-80kg te wegen. Dit de zomer aanhouden en na de zomer een bulk sessie zetten.

Plan is om winter 2017-2018 me eerste kuur te doen.

Again:
de log betreft t5 is vanaf hier gestopt.

Dit zal tot en met zondag een trainingslog zijn

Twijfels over ik verder ga met loggen in log section na zondag

Peace out braddas en sistahss

image.gif

• Like
Waarderingen: Mr_Freaky, lennart666, simmzzy en 2 andere personen
Komt er ook nog een foto?

En ga maar verder loggen in de trainingslogsectie, das gezellig:)

• Like
Waarderingen: lennart666
Heb je het niet warm nu Ratko?
Op mn stage is het 26 graden en neem niet eens eca or whatsoever en vind het nu al kut..

Ik ben ook wel erg benieuwd naar pics!! :)

Poe nou... Omdat er veel naar gevraagd is zal ik proberen wat leuke fotos te maken. Poe wat kunnen jullie goed doorvragen :p

Gister legs getraind. First time in my life dat alle spots voor squats bezet waren... Zelfs de smith was in gebruik voor squats. Nooit in me leven zo veel squattende mensen gezien..

Geen squats dus gister.

Hack squat
10x50kg
8x75kg
8x100kg
8x125kg
8x145kg

Prone leg curl
10x50kg
8x73kg
8x78kg
8x83kg
8x83kg

Airco kapot ofso? Benauwd, zweterig geirrieteerd..

Leg extension
10x50kg
3 sets van 8 op tweenazwaarst en laatste set 8x op zwaarst. Vergeten wat de weights waren :p

Wou gaan leg pressen bezet -.- beginnen met calves dan maar.
Calves op hack squat
4 sets van 80kg volgens mij tot failure.

LEG PRESS FREE RUNNTO IT INBEFORE..
1252348534460.png

Leg press gehaald poe...
Leg press
10x50kg
8x100kg
8x113kg
8xmax weight
8x eentje lager want verzuring was full.

10min buik gedaan en toen done.

Baal nog steeds van geen squats gedaan. Moet trouwens wel dit in hall of fame komen tho.. Zo veel squattende mensen gezien. Was wel grappig :roflol:

Ga vanavond nog even squatten!

Vandaag ook T5 Inferno van Zion labs binnengekregen! Ben benieuwd naar de werking! :D

• Like
Waarderingen: beeldkijker
Fotos zal ik morgenavond posten, moet werken :( atm ben ik ook aan het werk.

Fotos zal ik morgenavond posten, moet werken :( atm ben ik ook aan het werk.

En en en...? :cool:

Vandaag mn eerste T5 genomen (heb het rechthoekige blik met 40mg Ephedrine per capsule) en heb gelukkig niet zulke erge sides als jij hebt @beeldkijker

Omdat het mn eerste keer was ingenomen samen met wheyshakie + havermout. Had veel meer energie verwacht. Nu wel wat meer energie en verder veel dorst (2 bidons leeggedronken, normaal 1) en flink aan het zweten tijdens de cardio. Verder viel het allemaal mee....

Morgen maar eens 1 proberen op nuchtere maag. Hoorde van jongens uit mn gym dat zij dat ook doen en dat ie dan harder inslaat. Dus hopelijk morgen een grotere energieboost op nuchtere maag, want benen staan op de planning :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven