XXL Nutrition

Ratko’s log

• Topic Starter Topic Starter
Training van zaterdag vergeten te posten

Squats
4x5x85kg

Leg extensions
3x10x78kg
1x9x78kg
1x8x78kg straf set

Prone leg curl
4x12x 70kg

Incline legpress
4x10x200kg

Seated calfs

Zo naar gym toe voor een goeie rug sessie

Vandaag back day! Voor de verandering een keertjr weer rack pullen ipv deadlifts.

Rack pull
4x5x120kg

Machine row
4x12x55kg

Lat pulldown
3x10x62kg
Moest na de 3e set zwaar naar het toilet inbefore rip ratko. Toen ik terug kwam was apparaat bezet.

Seated rows
4x12x52kg

2 biceps oefeningen om vol te pompen.

Training was wel lekker. Volgende week kerst dus wordt veel compenseren met t eten. Moet even kijken hoever ik door wil cutten. Denk dat ik ergens in maart-april even een bulk van 6 weken zet met creatine en dan weer ga cutten.

Zojuist push gedaan.

Flat db press
2x12x25kg
1x8x25kg
1x10x20kg

Incline smith bp
2x12x30kg
1x12x35kg
1x10x35kg

Db fly
4x10x10kg

Chest press machine
4x12x32kg

Rope pull
4x15x36kg

Cable side raise
4x12x4,5kg

2 tricep oefeningen, alleen vergeten op te schrijven

Shoulder pump was real. Merk wel dat mn vains weer beetje terug komen.

AFBA3BB3-C0EF-4105-837E-E9F5A6CC84D0.jpeg

Eerder klaar met werk dus vroege gymsessie.

Had geen zin vandaag eigenlijk en benauwd in de gym. Dus heb paar oefeningen legs gedaan en toen richting huis.

Incline legpress
4x12x250kg

Seated hamsteings
4x12x70kg

Leg extensions
4x12x70kg

Leg press
4x10x140kg

Klaar

Morgen rustdagje. Vrijdag kijken of ik ga, want er is een project ofso dat ee kinderen uit bosnie bij familie’s hier in nederland 2 weken komen wonen. Mijn ouders hebben zich opgegeven. Dus ik moet daar ook beetje aanwizzy zijn om de kinderen welkom te heten.

Afgelopen 2-3 weken een soort rare pijn gehad net onder mijn elleboog doorlopend naar mn onderarm. Maar een pijn van binnen uit, dus niet echt spierpijn.

Vandaag naar de huisarts geweest en ze denken dat ik mogelijk een blessure heb, een golfarm. Dit komt door overbelasting.

De oplossing hiervoor is gedoseerd rust nemen, naar de fysio of pillen slikken.
Heb er voor gekozen om het tijdelijk rustiger aan te doen ipv gelijk naar fysio of aan de pillen.

Ik heb dus besloten wel gewoon nog 6x in de week te gaan, maar de belasting van spieren te minderen.

Ik vraag mij nu alleen wel af hoe dat met de progressie zal zitten? Is het handiger het zelfde door te trainen met lichter gewicht? Of de herhalingen verhogen? Of toch minder vaak gaan?

Gister besloten niet te trainen. Vandaag moet er gewerkt worden en dus gaan we morgen weer verder met push.

Als de pijn blijft aanhouden gaan we gewoon door naar de fysio.

Terug
Naar boven