MuscleMeat

Ratko’s log

• Topic Starter Topic Starter
Legsssss voor vandaag en na jaren weer eens squaten woop woop.

Squats
5x 50kg
5x 70kg
3x 80kg
3x 80kg

Leg extensions
12x 55kg
12x 70kg
12x 78kg
11x 78kg

Seated hamstrings
12x 47k
12x 62kg
12x 70kg
12x 70kg

Incline legpres
12x 150kg
12x 200kg
12x 250kg
10x 250kg

Smithmachine calfs, 4 setjes failure.

upload_2018-12-1_0-19-49.jpeg

Pre leg workout

upload_2018-12-1_0-19-32.jpeg

After leg workout

Morgen is het gelukkig rustdag, komt namelijk goed uit omdat ik werken moet. Zondag weer pull.

Heb de afgelopen 2 weken beetje gezocht naar mn gewichten om mee te trainen en heb dus op een pyramide manier getraind. Vanaf nu 4x het zelfde gewicht 10-12 reps. En dan na elke 2x een spiergroep getraind te hebben, proberen omhoog te gaan in gewicht.
Verwacht er niet veel van aangezien in cut. Maar een goede basis lijkt mij.

Morgen zal voeding low, protons high zijn. Ga in de avond met de baas in huis (vriendin) borrelen dus moet de kcals sparen anders wordt het marvinnen i guess. :marvin:

Morgen ochtend nieuw weight moment.

Laatst bewerkt:
85,2kg vandaag! 0,4kg ten opzichte van vorige week kwijt. Gaat dus best goed, durf denk wel te zeggen dat spierverlies minimaal/misschien wel niet is.

Vandaag geen training. Net terug van de wedstrijd van ajax. En moest ook heel vroeg weg. Gym gaat zo al sluiten. Morgen gaan we weer verder dus.

Voor het eerst in mn fitness carriere wil ik toch gaan spelen met kruiden omdat het eten anders natuurlijk gaat vervelen.

Ik vraag mij alleen af, heb het er niet echt uit kunnen halen (of ik begrijp t niet?) de voedingswaarde die hierop staan, zou dat inc of exc kip zijn? Ik denk zelf inc met kip want lijkt me sterk als dit zoveel kcal bevat van alleen kruiden right?

Training van zojuist zal ik later vandaag droppen.

362CFA40-878D-42ED-B9AB-2458C69A73E4.jpeg

266B6A89-6A43-4976-9F7B-236FB9F9F880.jpeg

Edit: ben er al uit, is exc. Kip. 100gr kip bevat wel meer dan 8-9gr eiwit van de verpakking lol.

Dat is alleen de seasoning mix. Dus de kruiden. Gedroogde kruiden bevatten best veel koolhydraten. Als je leest zie je er veel gedroogde groente inzit ook. (uien en mais)
Groente op zich bevat veel water en wat KH maar als je het droogt dan wordt het veel geconcentreerder. Daarom bevatten sommige kruiden best wel veel calorieen ook.
Bovendien zit er vaak iets in van een KH product (in dit geval rijstmeel) wat vaak ook een basismateriaal van kruidenmixen is. En aangezien rijstmeel zelf ook al rond 380 kcal per 100 gram bevat is het logisch dat dit alleen om de kruidenmix gaat.

Beetje lang omschreven.. :o sorry... hoop dat het duidelijk is.

Dat is alleen de seasoning mix. Dus de kruiden. Gedroogde kruiden bevatten best veel koolhydraten. Als je leest zie je er veel gedroogde groente inzit ook. (uien en mais)
Groente op zich bevat veel water en wat KH maar als je het droogt dan wordt het veel geconcentreerder. Daarom bevatten sommige kruiden best wel veel calorieen ook.
Bovendien zit er vaak iets in van een KH product (in dit geval rijstmeel) wat vaak ook een basismateriaal van kruidenmixen is. En aangezien rijstmeel zelf ook al rond 380 kcal per 100 gram bevat is het logisch dat dit alleen om de kruidenmix gaat.

Beetje lang omschreven.. :o sorry... hoop dat het duidelijk is.
Liever te lang en duidelijk dan te kort en onduidelijk. Dus bedankt!

Vandaag pull training. Dit was wel een lekkere training. Rug en biceps waren heerlijk vol. Dit zijn de momenten die ik wel gemist heb. Heerlijke training gehad dus.

Deadlift
4x5x100kg

Lat pulldown
4x12x55kg

Seated rows
4x12x52kg

Standing lat pulldown
4x12x41kg

Preacher curls
4x12x40kg

Dumbell curls
4x24x12,5kg (12 reps per hand, 24 in totaal dus)

Morgen push en hopelijk net zo lekker als vandaag.

De training van gister. Was te druk met red dead online, dus vergeten te posten :D.

Push training it was!

Flat dumbell press
4x12x25kg

Isolather incline chest press
4x10x30kg

Fly machine
4x12x55kg

Xforce chest press (negatief machine)
3x10x50kg?
Kut apparaat dit

Dumbell shoulder press
4x10x15kg

Dumbell side raise
4x12x6kg

Reverse fly machine
4x12x47kg

Tricep pushdown
4x12x37kg

Pump was helaas niet zo real als met rug maar hij mag er zeker zijn.

Chestpomp 6/10
Shoulder pomp 8,5/10
Tricep pomp 8/10

Vanavond staat legs op het programma.

Vandaag legs getraind met gymbro. Beetje matige training. Toch wel fijner als ik alleen train met koptelefoon op ongestoord.

Heb door t samen trainen ook niet echt bij gehouden wat reps en weights waren.

Squats
4x?x?

Xforce leg extension
4x?x?

Prone leg curl
4x?x?

Leg press
4x?x?

Calfs.

Morgen rest day woop woop

Voor vanavond weer pull training. Heb nog geen concrete plannen welke oefeningen ik ga doen.
Sowieso wel weer deads :heart:

Morgen weer weeg moment.

Lekkere rug training vandaag gehad. Ook lekker gegeten vandaag wel, 3 warme maaltijden.

Deadlifts
4x5x100kg volgende week naar 105kg

Lat pulldown
4x12x55kg volgende week naar 67kg

Dumbell rows
4x12x20kg
Eerste x eigenlijk dat ik deze oefening heb gedaan sinds ik weer bezig ben. Volgende keer kan wel 25kg denk ik 10reps.

Isolateral latpulldown
4x12x60kg

Overhead cable curl
4x10x16,3kg

Standing ez barber curl
4x12x15kg

Lekkere training en een lekkere rug pomp :o

upload_2018-12-7_21-19-25.jpeg

Smooth belichting gevonden in de gym. Vains beginnen wel lekker steeds zichtbaarder te worden op onderarm. Ook overdag gewoon :rolleyes:.

Morgen helaas geen training, werken tot 1700. Gym sluit om 1700.
Zondag push en maandag weer legs.
Vervolgens moet ik even kijken of dinsdag rustdag wordt of niet. Woensdagavond naar de Arena toe namelijk. Dus geen training.

Weight moment gehad en weegschaal liet het zelfde zien als vorige week. Zal de kcal niet verlagen en kijk het nog 1 a 2 weken aan. Gewichten bij de gym zullen omhoog gaan waardoor de intensiteit verhoogd word en dus hopelijk meer ga gebruiken. Anders toch cardio toevoegen.

Aardige hangover van gister. Niet eens zo veel op. Begin oud te worden. Rip. Vandaag geen training helaas, schoonmoeder komt ongepland langs dus moet aanwizzy zijn. Man man man

Eindelijk weer gym vandaag. 2 dagen ‘rust’ gehad. Lang genoeg geweesf. Push voor vanavond!

Beetje matige training. Kracht voelde ook niet zo fijn. Moet zeggen dat t wel moeilijk blijft om je ego aan de kant te zettrn en ligtere gewichten te pakken om de oefeningen goed te doen zegmaar.
En dan zie je skinnier mensen om je heen high weight doen met fucked form ofso.

Training van vandaag kort. Had haast om naar huis te gaan om met vriending 2,5jr anniversary te vieren. Dus even chest goed aangepakt en 1 oefening shoulders.

Achja de training:
Bench press
4x5x55kg

Incline dumbell chest press
4x10x18kg

Cable fly
4x12x14kg

Isolather incline chest press
4x10x30kg

Standing ohp
4x10x25kg

Mobiel tripte hem en ik sloot perongeluk mn log. But we back thx to @RFFNCK

Legs sessie vandaag

Incline leg lress
4x12x250kg

Seated hamstring
4x12x 70kg

Xforce leg extensions (normale was bezet door 2 appende b1tches grr)
4x10x?

Leg press
4x12x140kg

Calfs
4xfailure x?

Wel een lekkere training gehad. Benen waren ook goed vol en lekker hard. Heb eigenlijk mn leven lang piramiede maniee getraind. Maar 4 setjes van 1 gewicht vind ik eigk wel lekkerder.

Morgen rustdag. Want naar ajax.

Vandaag pull day. Had eigenlijk helemaal geen zin want lag pas om 02:00 in bed. Geweldige wedstrijd gehad.
Gewicht in dead is omhoog gegaan. Volgende week mogelijk weer verhogen met 5kg. Aankijken hoe het over paar dagen gaat. Anders even hierop blijven.

Training was verder lekker.

Deadlift
4x5x105kg new pr

Lat pulldown
2x12x 62kg
1x10x62kg
1x8x62kg

Seated rows
4x12x52kg

Staning lat pulldown
4x10x43,3kg

Bayesian hammers
3x10x18kg
1x8x18kg

Preacher curls
4x10x45kg

Training van vandaag

Bench press
4x5x55kg easy

Isolateral incline chest press machine
4x12x30kg

Cable fly
4x12x14kg

Incline smitch chestpress
4x12x30kg

Shoulder machine press
4x10x20kg

Side raise
4x10x7,5kg

Rope pull
4x12x32kg

Rope push down
4x12x 23kg

Reverse tricep pushdown
4x12x 23kg

Pomp was hard en lekker. Hele training ging eigenlijk wel naar zin.
Morgrn weer eens vrij dus we kunnen de schedule aanhouden. Wat betekent legs.

Vanochtend 84,4kg. 0,8kg ten opzichte van vorige week. Progressie wordt dus gemaakt. Voeding blijft dus gewoon nog steeds 2600kcal.

Doel is denk ik rond de 79-80 te wegen en dan een bulk te zetten tot de 85kg weer.

Zo richting gym voor een leg sessie.

Terug
Naar boven