Fitness Seller

RcP log

ja indd..bij mij houdt et na 210 echt op..iig laatste keer dak et probeerde..al een tijd geleden..heb er voglens mij echt te kleine handen voor om er echt ooit goe din te worden..tenzij ik hooked ga..maja pittig en goed voor je ist indd..hoe snel gaat die 350 dl komen??..kga binnenkort beginne met sleutelen..

• Topic Starter Topic Starter
ik ga volgende week weer zwaar deadliften, 3 tjes, en ff lock out vanaf de knie en dan rustig opbouwen, hoop dan met een week of 8 wel die 330 te hebben verbetert.
En jij? Wat is jouw aanpak.

Goed dat je weer zwaarder gaat. Die overhands meuk is natuurlijk wel mooi, maar je deadlift blijft wel op een laag pitje zo. Misschien na de zware mixed grip deadlifts wat sets overhands static holds er achteraan doen met een gewicht dat je max 10sec kunt grippen?

ik ga 350 aan de stang hangen elke dag max eraan scheuren tot die meekomt:P

nee ik denk weer zelfde aanpak als hiervoor..ik ga ook ene iets wijdere stance proberen( biran shaw, terry hollands) merkte afgelopen tijd bij lichte pulls..dat dat me beter ligt..kheb 2 dingen in mn hoofd nu ,soest en 350 DL..zn moer zal hoe dan ook getrokken worden!

Goed dat je weer zwaarder gaat. Die overhands meuk is natuurlijk wel mooi, maar je deadlift blijft wel op een laag pitje zo. Misschien na de zware mixed grip deadlifts wat sets overhands static holds er achteraan doen met een gewicht dat je max 10sec kunt grippen?

Jah maar heb nu 4 weken niet echt zwaar getrokken en ga nu weer opbouwen naar een zware 1 RM, spierconditie is ook belangrijk en grip is natuurlijk ook belangrijk om te pakken.

En MO ahah iedere dag 350 attempten zou echt fokking ziek zijn ahaha.
Ik sta altijd schouderbreedte en dan me armen strak langs me benen, merk dat dit voor mij het beste werkt.

haha da was ook meer de mental state tijdens elke sessie

ik kom soms retarded over, maar in de praktijk valt da reuze mee en zit er echt wel filosofie in..anyhow jaah ik heb beetje lopene experimentern afgelopen sessiesmet die olympic style deadlift..voeten wat na binnen en knieen wat na buiten..kdenk met name om mischine daarmee proberen meerquads te activeren tijdens de pulls..hams glutes zitten wel redelijk goed..quadpower moest ff wat erbij..en indd schouderbreedte maar dan nu volle schouder breedte..die cmersn moeten het verschil maken hoop ik..

De tijd zal het leren wanneer die h**r van 350 gelift zal worden, ik heb hem gewoon als doel voor eind van het jaar, mijn main focus is gewoon nu heel blijven en met alles de techniek enzo goed onder de knie te krijgen.

tegen de grens aanwerken schiet het meest op en is tegelijkertijd het meest moeilijke element van deze sport, maar 1 ding kank je beloven als je em pullt ben je een baas!

als je pc t filmpje niet kan afspelen moet je even "VLC player" downloaden (google maar ff)

sicke grip.. maar dat wist je al ;)

oke zal ff kijken naar dat VLC

meestal slaan cams in .mov of .3gp op = quicktime downloaden

Vieze rukkers grip!

Ik herken een ruk verslaafde wanneer ik zijn grip zie!

Niet normaal man, 2x260 overhands. Is je stang enorm scherp?

die stang waar ik mee deadlift is me eerste stang die ik ooit heb gekocht , zon 100 euro bar van musclepower :)

no comment ;)

30-4-2011

SQ, beltless
wu
3x100kg
3x120kg
3x150kg
3x180kg

Yoke
wu paar setjes
3x20mx270kg, nice volgende week weer verzwaren

Stones
115kgx1.50mx????
3x160kg fail x 1.35m, bij eerste poging gelijk me onderarm al losgehaald FUUK, kreeg hem steeds gelapt maar had niet goeie grip. 1.20m was wel gelukt maar kwam net iets tekort.Dan maar voor volgende week. :)

Sled pull
3x150kgx 25-30m

Carpull met harnass
1x 100-115m x auto , na een tiental meter bergopwaarts, omg Zuper verzuring in de benen.

1-5-2011

Heb laatste weken beetje zeurende schouder dus ga ff een weekje of 2-3 high reps doen en alles goed doorbloeden want begin me eraan te irriteren

Incline bench
3x10x50kg

hammer dumbbell shoulder press
5x10x14kg L+R

Flat db press
4x10x14kg L+R

Face pulls
6 setjes

Conditie
4 runs
farmers 80kg L+R 20m , sprint terug, bokszak schouderen( 70kg) 20m , sprint terug, sledpull 75kg 20m.

indd geef die schouder goed de rust..nie overbelasten..verder goeie conditioning ouwe!

jah man ik begin conditie shit nog leuk te vinden ook, enja die schouder werd er egt beetje naar van, liefst ga ik zwaar maar dan heb ik mezelf ermee daarom verplicht 2 weken super strict alles uitvoeren en goed bloed erin pompen en dan het lichaam maar afbeulen met conditie shizzle.
En natuurlijk woensdag weer lekker deads en zware rackpulls. Kan nu al ni wachten :)

haha nice..kga morgen gewoon yoken,,fakkit!...maja khad da ook..je had veel druk op die schouders gedaan om ze sterker te maken..ze hebben nu wel f pauze verdiend

Terug
Naar boven