MohamedZoundri
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 62
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 145kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wat een ****ing buffel ben jij RcP ! Ik denk dat als jij serieus events komt trainen bij ons dat je potentie hebt om het ver te schoppen.. met de juiste toewijding en mindset kun je misschien wel tot de finale komen. Maar dat hangt of je all round ook zoveel aanleg hebt.
wat een ****ing buffel ben jij RcP ! Ik denk dat als jij serieus events komt trainen bij ons dat je potentie hebt om het ver te schoppen.. met de juiste toewijding en mindset kun je misschien wel tot de finale komen. Maar dat hangt of je all round ook zoveel aanleg hebt.
, 300kg+ yoke 3xBw Dl jij mag ook niet klagen.
.als je ent begint, zijn wedstrijden de beste training..gewoon schijt ,,kop er vol in,,en je leert vanzelf wel..met de cijfers die ik hier lees, ben je sterk zat..dus kzou gewoon lekker paar wedstrijdjes meepakken..en zowieso ff een x nog bij gijs meetten..tenzij je in de buurt van adam woont..komk wel een x bij je trainen aangezien ik regelmatig daar moet werken