MuscleMeat

RcP log

ik moet er nie aan denken om zoiets te doen op een woensdag haha..verder nice shit man!

Mooi zo je events ertussen gemixed elke keer.

• Topic Starter Topic Starter
9-4-2011

Training @ RPB

Deadlift ( raw, dubbeloverhands)
wu
3x160kg
3x180kg
3x200kg
3x220kg
3x240kg
3x250kg

Farmers
paar runs 50kg L+R
80kg L+R
paar runs 100kg L+R

Yoke , beltless , eerste keer dat ik ooit met yoke loop.
tot 240kg voor meende 17 meter

Stones
3x95kg
3x110kg, allemaal easy
1x150kg FAIL, scheelde weinig, maar komt eraan :)
1x150kg FAIL, stukje los van de grond maar was leeg

Goeie training was gezellig.

3x250 overhands?:eek:

yep :) , i have witnesses

wat een ****ing buffel ben jij RcP ! Ik denk dat als jij serieus events komt trainen bij ons dat je potentie hebt om het ver te schoppen.. met de juiste toewijding en mindset kun je misschien wel tot de finale komen. Maar dat hangt of je all round ook zoveel aanleg hebt.

Ja idd, talent is zeker aanwezig.

Indd Vladi deze man heeft echt monsterlijk grote handen. Groter dan de mijne!
En idd belachelijke overhand power.

wat een ****ing buffel ben jij RcP ! Ik denk dat als jij serieus events komt trainen bij ons dat je potentie hebt om het ver te schoppen.. met de juiste toewijding en mindset kun je misschien wel tot de finale komen. Maar dat hangt of je all round ook zoveel aanleg hebt.

met juiste mindset welicht wel nog verder..we need wsm-kaliber athletes from the Netherlands again mann!!

Thx ,

De sfeer vandaag was cker goed, vooral om PR's te zetten. Ik zal ook cker vaker bij RPB komen. Verder train ik gewoon rustig verder. Vooral overhead heb ik nog wel lange weg te gaan maarjah wil wel heel blijven. Daarom maar met kleine stapjes en vooral de techniek goed onder de knie krijgen.
Maar zelf ben je ook een klein Animaaltje :) , 300kg+ yoke 3xBw Dl jij mag ook niet klagen.

Sterk allemaal man, je hebt echt brute stats.

13-4-2011

Deadlift (RAW dubbel overhands)
wu
3x140kg
3x160kg
3x180kg
3x3x200kg , grip is echt goed aan het worden

Belt omgedaan + straps
3x230kg
3x3x270kg, nice

Squat
3x3x140kg

Lying leg curl SS Leg extension
3x12x35kg SS 3x25x35kg

Lying leg raise
3 setjes
Rope crunch high pully
3 setjes

16-4-2011

SQ tot 3x10x70kg

Farmers
3x100mx70kg L+R , ga ff paar weken iets meer afstand lopen ook goed voor de conditie want kracht is er wel.

Tireflip
3x8 ,

Stones
3x105@170cm
3x140@135cm
1x150@120m

Leg extension
3x25x40kg

Vanochtend gebeld door me maat dat me yoke klaar staat evenals me sled. Dinsdag aaf ff ophalen :) .

juist conditie is goed..ben ik wat mee begonnen..altijd goed..je word mooi sterk zo..kben benieuwd wat je gaat laten zien dit jaar op wedstrijden..alw at in de planning>?

Denk dit jaar nog geen wedstrijd, tenzij fouad ofzo nog een wedstrijd laat in het jaar organiseert.Maar wil gewoon eerst goed techniek enzo leren. Train mooi zo lekekr thuis verder. Af en toe ff kijken bij Gijs enzo.

als je ent begint, zijn wedstrijden de beste training..gewoon schijt ,,kop er vol in,,en je leert vanzelf wel..met de cijfers die ik hier lees, ben je sterk zat..dus kzou gewoon lekker paar wedstrijdjes meepakken..en zowieso ff een x nog bij gijs meetten..tenzij je in de buurt van adam woont..komk wel een x bij je trainen aangezien ik regelmatig daar moet werken

als je ent begint, zijn wedstrijden de beste training..gewoon schijt ,,kop er vol in,,en je leert vanzelf wel..met de cijfers die ik hier lees, ben je sterk zat..dus kzou gewoon lekker paar wedstrijdjes meepakken..en zowieso ff een x nog bij gijs meetten..tenzij je in de buurt van adam woont..komk wel een x bij je trainen aangezien ik regelmatig daar moet werken

We zien mekaar denk ik nog wel een x bij gijs.

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

17-4-2011

CGBP
wu
3x10x70kg
10x3x110kg

CGBP incline
3x10x70kg

Dumbbellpress ( hammergrip)
3x10x32kg L+R

Triceps pushdown
4x10x20kg

Biceps
repout Olympische stang ( 20kg)
150x stang , ****ing verzuring en pomp

Dumbbellcurl
3x10x14kg L+R

Dikke pomp , arms 48cm Whatup!

20-4-2011

Deadlift ( raw dubbel overhands)
wu
3x3x150kg
3x3x200kg
5x5x220kg, alles mooi vlot doorgetrokken.

Front Squat
3x10x70kg

Leg extension
4 setjes , met halve reps, bovenin paar sec vasthouden etc.. Dikke pomp

Conditie:
Farmers walk 50mx 70kg L+R , sprintwerk.
terug sprinten
daarna slee oppakken 50mx70kg , ****ing misselijk en dikke verzuring in de benen.

jouw overhand power gaat echt nergens over

haha, from another planet... damn

sluit anders een keer de COC 3,5 om Chewie te pesten?

Terug
Naar boven