XXL Nutrition

Reaching For The Impossible !!!

Ziet er netjes uit Massalah ! goede most muscle foto ook !

Ziet er zeker net uit, maar het lijkt alleen alsof je wat 'overall mass' nodig hebt. Niet dat je weinig massa hebt... Ik heb geen flauw idee hoe je dat moet zeggen:p. In ieder geval goed bezig!

Maak je belofte van je squat verbeteren nou eens waar, een keer per week 3*10 fullsquats ain't cuttin it!

Thanks jongens, heb van de week ook nog wel getraind, niet echt noemenswaardig allemaal.
Heb alle spiergroepen wel 1 keer aangepakt deze week. Heb nog wel even een foto geschoten
aangezien Kale ook nog een most muscular wilde zien van me, bij deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice!! Vooral de linker pose laat zien dat je goeie massa hebt!

• Topic Starter Topic Starter
Netjes mas,ziet er goed uit man!!!

Linker MM zijn de verhoudingen zga perfect.

Rechts zie je dat er nog heel wat massa aan te pas moet komen om die BB-look af te dwingen.Maar komt zeker goed met je bro,zit op de goede weg.;)

Bedankt man, die linker pose komt zeker more impressive over dan de rechter, er moet voornamelijk meer massa op de zijkant schouders en de triceps wil het er wat beter uitzien.

Ziet er netjes uit Massalah ! goede most muscle foto ook !

Thx bro

Ziet er zeker net uit, maar het lijkt alleen alsof je wat 'overall mass' nodig hebt. Niet dat je weinig massa hebt... Ik heb geen flauw idee hoe je dat moet zeggen:p. In ieder geval goed bezig!

Ik begrijp wat je bedoeld, het is zoals Own al zegt, dat je dan pas die BB-look kan afdwingen.

Maak je belofte van je squat verbeteren nou eens waar, een keer per week 3*10 fullsquats ain't cuttin it!

Weet het Alex, maar train niet zoveel in de week omdat het gekloot met school weer aan de orde is.
Zo snel als dat voorbij is word het knallen geblazen, sowieso in de zomervakantie.
Dan gaat het met mijn homegym ook de goede kant op, en kan ik er eindelijk gebruik van maken.

Nice!! Vooral de linker pose laat zien dat je goeie massa hebt!

Dank je, ben echt tevreden over die pose.

Om nog even op mijn homegym terug te komen, heb vandaag nog weer wat dumbbells opgehaald voor een mooi prijsje.
9, 11, 15 en 19 kg voor maar 40 euro:

4orzvar.jpg

Damn bro,nog ff en je kan een zaaltje gaan huren met al je spullen en een gym beginnen.:D :D ;) ;)

gruwlijk die db

je fisiek gaat ook met stappen vooruit ga zo door

jezus n ik altijd maar denken dat het nog wel meeviel met je fysiek, ziet er top uit bro, lekkere schouders, traps en je rug is ook lekker wijd nog herinnerend van die vorige foto's van je

keep on going

Damn bro,nog ff en je kan een zaaltje gaan huren met al je spullen en een gym beginnen.:D :D ;) ;)

Ja man hopelijk ligt dat nog in het verschiet over een aantal jaar, zou echt relaxed zijn :D

gruwlijk die db

je fisiek gaat ook met stappen vooruit ga zo door

Mooi dat jullie vinden dat het vooruit gaat, in iedergeval het lijkt op me foto van de vorige zomervakantie,
alleen daar woog ik 80 kg, en heb net gewogen en :eek: ben weer terug gezakt naar 76,1 kg, negatieve karma jongens.

jezus n ik altijd maar denken dat het nog wel meeviel met je fysiek, ziet er top uit bro, lekkere schouders, traps en je rug is ook lekker wijd nog herinnerend van die vorige foto's van je

keep on going

Dank je, het is mooi dat het groter oogt terwijl mijn gewicht lager zit, zit echt
te wachten op de zomervakantie, die weken kan ik makkelijk 7 keer per dag
een warme maaltijd eten, iets wat me op dit moment totaal niet lukt.

Hoop dan ook dat ik weer een sprong kan maken zoals vorig jaar en het kan behouden
(van 74 kg --> 80 kg)

Laatst bewerkt:
Mooi setje dumbbells er weer bij Massallah!

Dat dacht ik Hiekie ;)

Training van vandaag

Cardio: 5 min lopen, 5 min hardlopen, 2 min lopen 5 min hardlopen

Fullsquat
12x45 kg
12x45 kg
8x65 kg
8x75 kg
8x85 kg
8x80 kg

45 graden legpress
8x100 kg
8x140 kg
8x170 kg
8x140 kg
8x140 kg

Leg extensions
4x8x40 kg

Leg curls
8x45 kg
8x45 kg
8x50 kg
8x45 kg

Cardio: stairmaster 12 min interval

Commentaar
Mijn conditie zuigt flink en daarom wil ik toch wel weer de cardio gaan toevoegen aan mijn trainingen.
Heb al meer dan een half jaar niks aan cardio gedaan en vind het toch wel eens tijd worden.
Voor het eerst de stairmaster gedaan en vond het wel relaxed gaan.
Eindelijk ook eens een keer vroeg op de dag getraind effe een sauna gepakt en kan niet klagen.
Nu even bezig met refeed, mezelf goed vol stampen met eten, want ga vanavond weer de gym in
voor de borst en biceps.

Waarom altijd zo hoog in de reps voor squat?

Waarom altijd zo hoog in de reps voor squat?

Vind de massa toch wel wat belangrijker dan kracht momenteel, het moet is afgelopen zijn met die cocktail prikkers.
Heb een tijd geleden wel 5x5 getraind, maar de kracht blijft toch niet hangen, dus nu maar is kijken of ik massa kan kweken.

Netjes mas.Maar waarom afbouwen met je legpress als je van die "cocktail prikkers'' af wilt komen?Beter nog een paar zwaardere reps eruit persen imo,want qua reps doe je zeker niets verkeerd.

Netjes mas.Maar waarom afbouwen met je legpress als je van die "cocktail prikkers'' af wilt komen?Beter nog een paar zwaardere reps eruit persen imo,want qua reps doe je zeker niets verkeerd.

Ja ik weet het, beetje p*ssy stuff, maar die 170 ging echt zo ****ed up moeilijk straks zit ik onderaan vast in die machine ;)
Wat is dan eigenlijk beter, nog zoveel mogelijk herhalingen eruit persen met diezelfde 170 kg, stel dat dat er bijvoorbeeld 3 zijn?
En is mijn keus om te zakken in gewicht maar wel die 8 herhalingen blijven pakken, de slechste keus?

Is altijd beter dan niks doen :p Lijkt me wel dat bv 3 reps 170 wel beter is, probeer je de volgende been training 5 reps 170 en bouw je zo in paar weken op tot extra set van 170?

Zolang je het voelt branden doe je het goed :)

2e training van vandaag

Cardio: 10 min op de hardloopband

Hammerstrength iso wide grip (seated benchpress)
8x70 kg
8x70 kg
8x100 kg
8x120 kg
6x140 kg

Benchpress
8x80 kg
8x90 kg
8x80 kg

Cable crossover
4x8x15 kg

Ez-curls
8x35 kg
8x40 kg PR
8x45 kg PR

Dumbbell preacher curl
3x8x14 kg

Arm curls
3x8x20 kg per arm

Hammer curls
3x8x16 kg

Commentaar
Allebei de benchpresses waren bezet daarom maar begonnen met de iso wide grip, merk dat ik niet zoveel energie heb de laatste tijd
en ik denk dat dat mede te maken heeft met de ROA kuur waar ik mee bezig ben.

Aangezien de zomervakantie er aan komt en ik hier optimaal gebruik van wil maken denk ik te stoppen met de ROA kuur begin juli
om deze dan vervolgens weer te starten in september.
Aangezien de ROA toch ook wel zwaar is voor de lever, kan ik de lever op deze manier een tijdje ontzien.

Naast het feit dat ik door de vrije dagen makkelijk aan de 7 maaltijden per dag kan geraken kan ik ook weer beginnen met supplementen.
Op deze manier kan ik de vakantie goed benutten, starten met 7 maaltijden per dag plus whey shakes, creatine en eventueel weightgainers.

Merk nu ook dat de verbetering van de huid stil ligt en dat ik waarschijnlijk hoger moet in mg per dag en wil hier dus mee starten
begin september na uiteraard goedkeuring van de dermatoloog, 2 juli heb ik hiermee weer een afspraak dus zal dan overleggen hoe en wat.

Netjes mas,congratz met je PR's:thumb:en succes met die kuur van je.

Terug
Naar boven