- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks jongens, heb van de week ook nog wel getraind, niet echt noemenswaardig allemaal.
Heb alle spiergroepen wel 1 keer aangepakt deze week. Heb nog wel even een foto geschoten
aangezien Kale ook nog een most muscular wilde zien van me, bij deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Netjes mas,ziet er goed uit man!!!
Linker MM zijn de verhoudingen zga perfect.
Rechts zie je dat er nog heel wat massa aan te pas moet komen om die BB-look af te dwingen.Maar komt zeker goed met je bro,zit op de goede weg.![]()
Ziet er netjes uit Massalah ! goede most muscle foto ook !
Ziet er zeker net uit, maar het lijkt alleen alsof je wat 'overall mass' nodig hebt. Niet dat je weinig massa hebt... Ik heb geen flauw idee hoe je dat moet zeggen. In ieder geval goed bezig!
Maak je belofte van je squat verbeteren nou eens waar, een keer per week 3*10 fullsquats ain't cuttin it!
Nice!! Vooral de linker pose laat zien dat je goeie massa hebt!
Damn bro,nog ff en je kan een zaaltje gaan huren met al je spullen en een gym beginnen.![]()
![]()
![]()
![]()

gruwlijk die db
je fisiek gaat ook met stappen vooruit ga zo door
ben weer terug gezakt naar 76,1 kg, negatieve karma jongens.jezus n ik altijd maar denken dat het nog wel meeviel met je fysiek, ziet er top uit bro, lekkere schouders, traps en je rug is ook lekker wijd nog herinnerend van die vorige foto's van je
keep on going

Netjes mas.Maar waarom afbouwen met je legpress als je van die "cocktail prikkers'' af wilt komen?Beter nog een paar zwaardere reps eruit persen imo,want qua reps doe je zeker niets verkeerd.