XXL Nutrition

Reaching For The Impossible !!!

Je wilt je lever wat ontzien, dan is het ook verstandig niet te veel sups gebruiken. Die belasten je lever extra. Probeer gewoon zoveel mogelijk door goede voeding aan te komen. Dat moet wel lukken met 7 goede maaltijden per dag toch.

• Topic Starter Topic Starter
Netjes mas,congratz met je PR's:thumb:en succes met die kuur van je.

Thanks Own

Je wilt je lever wat ontzien, dan is het ook verstandig niet te veel sups gebruiken. Die belasten je lever extra. Probeer gewoon zoveel mogelijk door goede voeding aan te komen. Dat moet wel lukken met 7 goede maaltijden per dag toch.

Ik wil mijn lever in iedergeval ontzien van de ROA, het is voor mij ook al een tijd terug dat ik volop shakes heb gebruikt, wel meer dan 6 maand geleden.
Creatine heb ik al 1 jaar niet meer gehad.

Ik zat te denken aan gebruik van creatine, en een pre en post workout shake icm 7 maaltijden.
Ook zal ik glucosamine gebruiken en blijven doorgaan met omega 3, 6 en 9.
Sowieso de combi Roa en supplementen is niet goed, dus daar ga ik ook niet aan beginnen.

Waarom dan gelijk zoveel, dan snap ik ff niet??? Denk je dat je meteen 20 kg vvm pakt door zoveel sups te gebruiken? Het is niet dat ik anti supps ben o.i.d, maar ik probeer te begrijpen waarom je zoveel gebruiken wilt.

Waarom dan gelijk zoveel, dan snap ik ff niet??? Denk je dat je meteen 20 kg vvm pakt door zoveel sups te gebruiken? Het is niet dat ik anti supplementen ben o.i.d, maar ik probeer te begrijpen waarom je zoveel gebruiken wilt.

Zoveel is het toch niet? Ik bedoel er zijn wel meer mensen die standaard pre en post workout shakes nemen, en creatine.

Zoveel is het toch niet? Ik bedoel er zijn wel meer mensen die standaard pre en post workout shakes nemen, en creatine.

Ik zie de waarde van pre en post workouts niet in. Een stevige maaltijd met de juiste hoeveelheid koolhydraten, eiwitten en vetten kan wonderen doen zowel voor als na de training. Maar goed, pre en post shakes en creatine klinkt dan niet veel, maar je sprak ook nog over WG e.d.

is normaal bro wie doet het niet je wil toch geen spieren gaan aansprken voor energy:eek:

Nee, niet iedereen doet dat. Sterker nog, velen doen het niet. Waarom? Zie comment hierboven:).

Ik zie de waarde van pre en post workouts niet in. Een stevige maaltijd met de juiste hoeveelheid koolhydraten, eiwitten en vetten kan wonderen doen zowel voor als na de training. Maar goed, pre en post shakes en creatine klinkt dan niet veel, maar je sprak ook nog over WG e.d.

Nee, niet iedereen doet dat. Sterker nog, velen doen het niet. Waarom? Zie comment hierboven:).

niet met je eens !!
wel ben ik met je eens dat goede uitgebalaceerde pre workout maaltijd ook helpt

Waar ben je het niet mee eens dan?

Ik zie de waarde van pre en post workouts niet in.
Optimaal gebruik maken van de insuline-gevoeligheid na je training is overrated natuurlijk:rolleyes:.
Een stevige maaltijd met de juiste hoeveelheid koolhydraten, eiwitten en vetten kan wonderen doen zowel voor als na de training.
Niet bepaald. De trage opname maakt een dergelijke vaste maaltijd verre van optimaal. Daar komt nog bij dat het nagenoeg onmogelijk is om een vaste maaltijd te vinden met een efficiënte inhoud
Maar goed, pre en post shakes en creatine klinkt dan niet veel, maar je sprak ook nog over WG e.d.
Ik kom met een during/pre workout shake puur bestaand uit whey en maltodextrine/dextrose anders aan 700kcal.
Misschien is het beter als je je comment de volgende keer ergens op baseert ipv op 'eigen gevoel' af te gaan.

Tja leuke comment "hendrik", maar feit blijft nog altijd niets boven vast voedsel gaat. Ik keur supplementen niet af, maar je kan zeker zonder. Nagenoeg onmogelijk om een vaste maaltijd te vinden met een efficiënte inhoud? Ik denk dat je dan toch wat beter moet gaan 'zoeken' dan.

Tja leuke comment "hendrik", maar feit blijft nog altijd niets boven vast voedsel gaat.
Echter gaat het hier over het tijdsbestek rondom de training.

Hoe wil jij met een 'vaste stevige' maaltijd na je training rap je slin-level boosten voor een optimale glycogeenopslag en zo rap mogelijk een positieve eiwit-turnover krijgen door de anti-catabole werking van slin in de post-workout periode? Door traag verteerbaar voedsel te nuttigen na je training(vast voedsel) kan de eiwitsynthese tot wel 3x lager zijn dan mogelijk. Onderzoek heeft aangetoond dat de optimale vorm van carbs tijdens/na je training in de vorm van glucose of een glucose polymeer is(bijv. maltodextrine); en die haal jij vast niet uit je 'stevige vaste maaltijd' - de snellere opname van vloeibaar voedsel zelfs buiten beschouwing gelaten.

:bukkake:

Echter gaat het hier over het tijdsbestek rondom de training.

Hoe wil jij met een 'vaste stevige' maaltijd na je training rap je slin-level boosten voor een optimale glycogeenopslag en zo rap mogelijk een positieve eiwit-turnover krijgen door de anti-catabole werking van slin in de post-workout periode? Door traag verteerbaar voedsel te nuttigen na je training(vast voedsel) kan de eiwitsynthese tot wel 3x lager zijn dan mogelijk. Onderzoek heeft aangetoond dat de optimale vorm van carbs tijdens/na je training in de vorm van glucose of een glucose polymeer is(bijv. maltodextrine); en die haal jij vast niet uit je 'stevige vaste maaltijd' - de snellere opname van vloeibaar voedsel zelfs buiten beschouwing gelaten.

:bukkake:

Hahaha oke "adema". Wist je trouwens dat je op de meer serieuze forums gebanned wordt voor dit soort semi-wetenschappelijk gepraat?:)

Hahaha oke "adema". Wist je trouwens dat je op de meer serieuze forums gebanned wordt voor dit soort semi-wetenschappelijk gepraat?:)
Aan jouw adviezen en je dikke buik valt wel af te zien dat jij vele uren leeswerk op die 'serieuze fora' achter de rug hebt.

Ik had niet verwacht dat je zó slap uit de hoek zou komen Gillian. Gelukkig is het nu voor oa. Massallah duidelijk dat hij beter niet naar jouw ongegronde onzin kan luisteren.

:wave: Tot ziens!

Aan jouw adviezen en je dikke buik valt wel af te zien dat jij vele uren leeswerk op die 'serieuze fora' achter de rug hebt.

Ik had niet verwacht dat je zó slap uit de hoek zou komen Gillian. Gelukkig is het nu voor oa. Massallah duidelijk dat hij beter niet naar jouw ongegronde onzin kan luisteren.

:wave: Tot ziens!

Ach, wat zal ik eens zeggen.. misschien ben ik wel overrated? Massallah weet wel beter. Misschien nu stoppen met het vervuilen van zijn log? :heart:

Genoeg gelult inderdaad tijd voor een training, heb uiteraard vorige week nog
getraind maar niet opgeschreven, was niet bijzonder interessant.

Training van vandaag, Leg workout:

Full squat
8x45 kg
8x45 kg

8x65 kg
8x85 kg
8x95 kg
8x85 kg

45 graden legpress
8x150 kg
8x150 kg
8x150 kg

8x160 kg
8x160 kg
8x160 kg

8x170 kg
8x170 kg PR
8x170 kg

Leg extensions
10x50 kg
10x50 kg
10x50 kg
10x50 kg
10x50 kg

Leg curl
10x50 kg
10x50 kg
10x50 kg
10x50 kg
10x50 kg

Commentaar
Heerlijke training benen zijn goed opgepompt wanneer ze opgepompt zijn ziet het er verhoudingsgewijs al stukken beter uit.
Ook het poseren gaat beter, dankzij de hulp van Own.
Mijn broek zit nu echt strak, gay as the day is long :p

Nette training!

Nice training! lekker volume:D

Lekkere training mas.;)

Merk je dat als je staat te poseren je helemaal opgepompt raakt,volgens mn begeleider (en veel pro's) is dit gewoon nog een extra workout waar je ook weer genoeg voordelen uit kunt halen voor je fysiek.Eigenlijk onmisbaar voor een bodybuilder.;)

Lekkere training mas.;)

Merk je dat als je staat te poseren je helemaal opgepompt raakt,volgens mn begeleider (en veel pro's) is dit gewoon nog een extra workout waar je ook weer genoeg voordelen uit kunt halen voor je fysiek.Eigenlijk onmisbaar voor een bodybuilder.;)

Dank je Own, als ik een aantal poses achter mekaar doe dan is dat zeker wel vermoeiend.
De benen blijft wennen om juist de spieren aan te spannen wanneer je benen iets gebogen zijn
maar dat gaat in iedergeval steeds beter, het ziet er daardoor ook veel beter uit, verhouding met het
bovenlichaam is dan zo slecht nog niet.
Maar het is zeker belangrijk om bij de benen nog flink massa te plakken, dit omdat ik zeer lange benen heb tov me bovenlichaam.
Op het podium zou dit er op dit moment niet uitzien.

Terug
Naar boven