XXL Nutrition

Reaching For The Impossible !!!

Gaat lekker zo te zien, succes met je kuur. Ben het trouwens wel redelijk met Gillian eens dat het geen kwaad kan rustig aan te doen met supplementen. Meerwaarde is beperkt imo. Als je 7 maaltijden per dag neemt zit het met voedingsstoffen zowiezo goed.

Hehe ... Own heeft mij ook wat leren poseren toen ik bij em was. .. Dat is inderdaad een workout op zich .. je zou zeggen, je staat alleen maar wat te flexen, zo zwaar kan dat niet zijn, nou vergeet het maar!

Lekkere trainingen doorloop jij ook Massalah, lekker knallen !

• Topic Starter Topic Starter
Gaat lekker zo te zien, succes met je kuur. Ben het trouwens wel redelijk met Gillian eens dat het geen kwaad kan rustig aan te doen met supplementen. Meerwaarde is beperkt imo. Als je 7 maaltijden per dag neemt zit het met voedingsstoffen zowiezo goed.

Is toch aanzien of ik dat daadwerkelijk ga halen (7 maaltijden per dag), sowieso zoals al is gezegt is het toch wel lastig om vlak voor het trainen de juiste verhouding kwa voedingsstoffen binnen te krijgen (en dit op het juiste tijdstip ivm verteren).
In mijn ogen kan het zeker geen kwaad om een pre en post shake te nemen, daar zal ik de weightgainer achterwege laten.
Dus komt erop neer dat ik dan aan sups het volgende heb, standaard multivitaminen en visolie capsules.
Glucosamine voor de gewrichten, creatine dit omdat ik dit al meer dan een jaar niet meer heb gehad, die boost lijkt me op dit moment echt heerlijk en dan nog het eiwit voor in de shakes plus dextrose in de post shake.

In september zal ik dan weer terugstarten met de ROA, wil ook kijken wat de eiwit supplementatie doet met mijn Acne
wanneer ik geen ROA gebruik. Ook zal ik dus in september weer stoppen met sups, dus kan niet erg zijn de maanden juli en augustus met supplementen.

Hehe ... Own heeft mij ook wat leren poseren toen ik bij em was. .. Dat is inderdaad een workout op zich .. je zou zeggen, je staat alleen maar wat te flexen, zo zwaar kan dat niet zijn, nou vergeet het maar!

Lekkere trainingen doorloop jij ook Massalah, lekker knallen !

Soms wanneer ik foto's maak dan moet het poseren ook elke keer opnieuw, na die tijd staat echt het zweet op je voorhoofd.
Het is niet dat ik veel sta te poseren, moet toch nog eerst veel massa bij voordat het uberhaupt een beetje staat ;)

De benen gingen lekker ja vandaag, nu maar even bekijken wat ik morgen doe
de laatste tijd zie ik alleen maar uit naar mijn been training,
vaag is dat want dat heb ik nooit gehad :D

Ik deel dat gevoel met je ! benentraining vind ik momenteel het meest lekker ! donderdag mijn schema met de vaste setjes weer op pakken .. dat word weer bijna-kotsen "Squat till ya almost puke" maak ik er maar ff van hehe

Vandaag alleen mijn armen getraind, kwam op het idee door Own zijn log

Dumbbell curls
2x10x10 kg

Ez-curls
10x25 kg
10x25 kg
8x35 kg
8x45 kg
8x55 kg cheatstyle
8x45 kg

Dumbbell preacher curls
8x12 kg
8x14 kg
8x16 kg
8x15 kg

Standing pose curls
3x8x10 kg

Straigth bar cable curls
8x22,5 kg
10x27.5 kg
10x27.5 kg
15x27.5 kg

Weigthed dips
10xbw (79 kg gewogen in de gym)
10xbw + 20 kg
9xbw + 30 kg
15xbw

Ez extensions
10x25 kg
10x30 kg
10x30 kg
10x30 kg

Daarna zitten poseren en foto's zitten maken met de telefoon, poseren koste ook aardig wat energie :D
Vette pomp in me armen, en dat was zeker niet onaangenaam, hele tijd tintelingen in me handen tijdens het aanspannen, heerlijk.

De most muscular staat ook in de gallerij: [Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heel netjes bro,training wel bevallen met arms only?Dips beginnen volgens mij ook steeds beter te worden.:thumb:

Pics zien er super uit man,heb gereageerd in je gallerij.;)

Heel netjes bro,training wel bevallen met arms only?Dips beginnen volgens mij ook steeds beter te worden.:thumb:

Pics zien er super uit man,heb gereageerd in je gallerij.;)

Die arms only training ga ik vaker doen, wil er dan alleen voor de triceps nog wel 1 a 2 oefeningen bijgooien.
Met dips moet ik wel oppassen dat ik me schouder niet ga belasten, gewoon een kwestie van vaker doen
en de beweging onder de knie krijgen.

Moest dit keer de dumbbell tussen me benen houden en dat kost bij het starten toch wel even wat kracht.
Volgende keer neem ik me ketting maar weer eens mee, een belt hebben we wel in de gym liggen :)

En thanks voor je comment, kan niet wachten tot de vakantie, knallen met die handel.

Nette foto's massalah ! die "ff snel foto's" van mij van vanmiddag waren helemaal nikz

ik heb ze gewoon weg gedondert

Nette foto's massalah ! die "ff snel foto's" van mij van vanmiddag waren helemaal nikz

ik heb ze gewoon weg gedondert

Thanks, heb ik soms ook hoor, 10 keer een foto maken 10 keer dezelfde pose en het is uiteindelijk 10 keer niks :D, better luck next time.

goed bezig, nice pix!
Wel heel veel bicepwerk :p

Traps en delts zijn huge man.

En ik train ze niet eens meer ;)

Gisteren de borst getraind

Benchpress
10x50 kg
10x50 kg
8x80 kg
8x90 kg
8x100 kg

Incline dumbbell press
3x8x28 kg

Incline dumbbell flyes
8x14 kg
8x16 kg
8x18 kg

Cable crossover
3x8x15 kg

Ez-curls
3x8x45 kg

Tricep v-bar pushdown
3x8x30 kg

Commentaar
Goede pomp in de borst, heb er vandaag veel spierpijn in.
Wilde ook mijn bicep en tricep effe een trap nageven, heerlijk is dat :D

Zit te denken om vandaag een rustdag te nemen, maar aan de andere kant wil ik ook wel naar de gym,
zeg het maar jongens wat zal ik gaan doen?!

Heb ook nieuwe foto's van mijn benen geschoten dit keer op de goede manier geposeerd,
alleen de camera hoek was niet optimaal.

[Link niet meer beschikbaar]

@ of je wel of niet moet gaan trainen .. luister naar je zelf !

Lekkere training massalah.. knallen met die handel! goede benen foto ook!

wat een schouderkoppen! :thumbup:

Nice bro die UB-pics, vind dat je er toch aardig maasief uitziet zo :)

Nette foto's gast

Terug
Naar boven