Fitness Seller

Reaching For The Impossible !!!

• Topic Starter Topic Starter
post maar

nette training toch
hoe bevalt je fullbody

Het is me tweede dag fullbody en moet zeggen dat ik het wel onderschat heb,
dacht nog wel meer oefeningen erbij te kunnen pakken maar het valt vies tegen ;)
Voor de rest wel heerlijk, alles is elke keer opgepompt, en je voelt echt dat je getraind hebt.
Tot nu toe niets dan lof, nu de resultaten nog ;)

En bij deze dan de foto's

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er zkers leker uit

zeer goede traps en schouders, vooral de vk is huge bij jouw:cool:

benen wist je al en nog wat massa op de armen zou je zkers ook niet misstaan, vooral de tricpes denk ik zo, maar ziet er zkers strandwaardig uit :D:D

@ MarcJ: thanks, ziet er nog wel strandwaardig uit maar ben benieuwd wat er van over blijft wanneer ik begin te bulken met 5000 kcal ;)

3e Fullbody training van deze week

Front squat full
2x8x45 kg

5x75 kg
5x85 kg
5x95 kg
2x105 kg PR
5x95 kg

The Modified Gymnast's Back Routine / Charles Poliquin

(Set 1 reps / Set 2 reps)

1) Wide-grip pull-up, AMRAP (as many reps as possible) (8/5)

2) Rest for ten seconds

3) Medium-grip pull-up, AMRAP (7/5)

4) Rest for ten seconds

5) Medium-grip chin-up, AMRAP (Notice your palms are now facing you.) (5/4)

6) Rest for ten seconds

7) Narrow-grip chin-up, AMRAP (4/5)

8) Rest ten seconds

9) Parallel grip chin-up (see below), AMRAP (3/4)

10) Rest for three minutes

Military press
5x55 kg
5x55 kg
5x60 kg
5x60 kg
5x60 kg deze laatste set was met een beetje leg drive de rest strict

Flat benchpress
8x70 kg
8x80 kg
8x90 kg

Bent over rows
12x60 kg
12x60 kg
12x60 kg

Commentaar
Ben nu al zeer te spreken over fullbody, totale pomp in je lichaam overal spierpijn heerlijk.
Ben de frontsquats begonnen met een onderrug die gelijk vol zat, bij de 75 kg heb ik uit voorzorg
gelijk de riem erbij gepakt, naar mijn weten is de 2x105 kg een PR en van die 95 kg weet ik het niet zeker.
Daarna de chin ups echt aan te raden op deze manier, de lats liepen helemaal vol.
De bent over rows aan het eind waren echt een killer, de hele onderrug zat al vol en om dan op de juiste
manier te blijven staan vergt veel van je conditie.

Opgesomt: HEERLIJK

Hehe,netjes bro.Congratz met je squat PR.:thumb:

Hehe,netjes bro.Congratz met je squat PR.:thumb:

Thanks Own, het was eerst een oefening die ik niet graag deed, zelfde geldt eigenlijk ook voor de squat,
maar dat zijn nu echt lievelingsoefeningen geworden samen met de deadlift.

Daarom begint me week altijd met de squat, zowel bij de fullbody als de split :D

Goed man! Dikke rug!

Goeie foto's.
Mooie ronde schouders en dikke traps!
Je gaat goed!

ziet er goed uit, maar je wilt aan je benen werken en ik zie maar heel weinig volume op je squat.

Thanks Kale, gaat lekker zo maar er mag nog wel wat massa op, zodat de vlakken beter gedefinieerd zijn.

Goeie foto's.
Mooie ronde schouders en dikke traps!
Je gaat goed!

Dank je, vind wel dat me lateral deltiods wat dikker mogen zodat je de overgang naar de triceps beter ziet,
uiteraard moeten me triceps ook dikker, deze gaat nu de prioriteit over mijn biceps hebben dus zal in het schema
minder bicep werk als assistance gaan doen maar meer tricep werk.

ziet er goed uit, maar je wilt aan je benen werken en ik zie maar heel weinig volume op je squat.

Dank je, klopt ja de benen moet meer aan gedaan worden, 5x5 droppen en overgaan naar 3x12 reps of 4x8 reps?
Wat raad je me aan?

ben het hiermee eens

squat is een oefening die je echt op 8 reps moet draaien voor massa.

5x5 is gewoon meer op kracht en minder massa, je kunt wel sneller pr's zetten denk ik, maar omdat squat zo vermoeiend is, is 5 reps net te weinig.

heb gister liggen squatten

8x100
8x110
7x115

deze 3 werksetjes hebben ervoor gezorgd dat ik nu echt dikke spierpijn heb en de rest van de training kotsmisselijk was....... dus ook ik zie nu de echte kracht van de squat wel in, heb hem zelf een tijdje low rep gedaan namelijk en toen deed het aan massa vrij weinig, alleen wat meer kracht

ben het hiermee eens

squat is een oefening die je echt op 8 reps moet draaien voor massa.

5x5 is gewoon meer op kracht en minder massa, je kunt wel sneller pr's zetten denk ik, maar omdat squat zo vermoeiend is, is 5 reps net te weinig.

heb gister liggen squatten

8x100
8x110
7x115

deze 3 werksetjes hebben ervoor gezorgd dat ik nu echt dikke spierpijn heb en de rest van de training kotsmisselijk was....... dus ook ik zie nu de echte kracht van de squat wel in, heb hem zelf een tijdje low rep gedaan namelijk en toen deed het aan massa vrij weinig, alleen wat meer kracht

Een vriend van me stelde me wat anders voor, 20 reps breathing squats deze ga ik dinsdag doen.
De andere trainingen ga ik wel afwisselen tussen de 8, 10 en 12 reps met minimaal 3 sets.

Me eerste 20 rep breathing squats post is gedeleted shit ... die moet ik toch wel effe terug zetten :D

Fullsquat
10x45 kg
10x45 kg

5x85 kg
5x95 kg
5x105 kg
5x95 kg
5x110 kg

20x95 kg

Voor de rest weet ik het niet meer, afgelopen week nog wel een keer 20 reps
geprobeerd op de front squat na ook 5x5 sets te hebben gemaakt.
Kwam alleen niet verder dan de 15, benen waren nog wasted van de vorige benen sessie.

Zometeen weer aan de bak in de gym, even zien of het fullsquatten wordt of 45 graden legpress.

20x95 damn full??

nice pics bro ziet erg goed uit man ga zo door

nice pics bro ziet erg goed uit man ga zo door

Thanks jimi, jazeker full doe geen parallel squats meer vindt ze niet lekker aanvoelen :)

Vandaag ook weer getraind

45 graden legpress
10x50 kg
10x50 kg

5x100 kg
5x150 kg
5x200 kg PR
5x230 kg PR
5x260 kg PR
4x280 kg PR

Fullsquat
8x75 kg
8x85 kg

Wide pull up
2x8xbw

Parallel chin up
4x10xbw

Commentaar
Gaat lekker zo met de beentjes en de chin ups, rug word al dikker,
benen krijgen wat meer detail ik ben tevreden

gaat lekker zo te lezen
hoeveel eet je eigenlijk ???

gaat lekker zo te lezen
hoeveel eet je eigenlijk ???

Momenteel wel te weinig, ben nu net een week bezig met creatine en eitwit shakes pre en post,
maar een dezer dagen wanneer school finished is en ik vakantie heb begin ik met een 5000 kcal dieet
dus dan moet de massa wel een keer gaan komen.

Uiteraard zal ik mijn dieet gaan posten voor commentaar, een dezer dagen een digitale weegschaal
kopen om het allemaal af te wegen zodat ik het juist kan noteren.
Dit zal dan de eerste keer zijn dat ik met een voedingsschema werk.

Nette training bro,congratz met je PR's.;)

Zelf heb ik ook een tijdje gewogen en gedaan maar dat is eerder een onmisbare factor voor in de cut.Als je bulken gaat kan je het eenmalig doen om een idee te kunnen krijgen hoeveel je nodig hebt.Gewoon meer eten dan je lichaam vraagt,dan groei je vanzelf wel.

k zie dat hier inderdaad ook posts verloren zijn !
dus nogmaals brute fotoserie !!! en die 20 rep sqaut... damn .. volgens mij word je helemaal gek tjdens die set..

Volle look op die foto's. Naturel?:D

Trainingen zien er intensief uit!

Terug
Naar boven