- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ze zien er nu ook voller uit gelukkig.op hoeveel kcal zit je per dag? ik ben van plan om vanaf maandag op 3200 kcal te beginnen en dan elke week 200 toevoegen totdat ik 4000kcal zit.
Nette full squat! En 8x op een week trainen, damn dat wordt hard![]()
ik zie nu je foto's pas, erg netjes man ! je kan goed zien dat je schouders een sterk punt is bij jou, ennuhh 5xBW + 40 kg dippen is écht niet zwak hoor !!
keep it up!
Wat heb je juist?
Ziek zijn hoeft niet altijd "niet meer trainen" te betekenen:
TESTOSTERONE NATION - Sick? Go Train!
Veel beterschap wel!
Besides appropriate training, there are a few other things you can do to speed up the healing progress. One effective method for kicking a cold fast is to use a dry sauna for twenty to thirty minutes a day.
The best time to use a dry sauna is after training. The sauna will build up a sweat and supposedly expel the toxins from your body faster. I really believe you can cut the time of a cold in half by using a dry sauna. Just make sure you're not exposed to cold air after using the sauna. Take a shower afterwards, get dried off quickly, and get a nap in. You'll be amazed at how much better you feel.
Gister nog lekker getraind en nu ZIEK, ben ik net weer lekker bezig krijgen we dit weer, verdomme!

Maar blijft dan wel weg van een hoog volume en lange training. Nuja, tips en voorbeelden staan er allemaal is![]()

Zwaar trainen vergt veel van je weerstand bro,gewoon multivites pakken met wat extra vitamine c,dan heb je daar iig minder last van.![]()