AndroidHealthClinic

Reaching For The Impossible !!!

huh 8 keer keer,train je 1 dag 2 keer?

Hoe gaat je lichaamsgewicht nu?

proficiat met je fullsquat PR!!
;)

Fullsquat 150kg, niet slecht :D

• Topic Starter Topic Starter
huh 8 keer keer,train je 1 dag 2 keer?

Nee, ik train ma wo en vr 2 keer per dag 's middags train ik mijn benen, op deze manier verdeel ik de belasting op mijn lichaam en kan ik tussentijds me voeding goed aanvullen.

Hoe gaat je lichaamsgewicht nu?

's ochtends zit ik op 78,5 a 79 kg daar waar ik bij de aanvang vakantie 75,5 a 76 kg woog.
Aan het einde van de dag zit ik op zo'n 82 kg :D

proficiat met je fullsquat PR!!
;)

Thanks klus

Fullsquat 150kg, niet slecht :D

Het gaat eindelijk eens de goede kant op met de benen :) ze zien er nu ook voller uit gelukkig.

Laatst bewerkt:
op hoeveel kcal zit je per dag? ik ben van plan om vanaf maandag op 3200 kcal te beginnen en dan elke week 200 toevoegen totdat ik 4000kcal zit.

Nette full squat! En 8x op een week trainen, damn dat wordt hard :D

ik zie nu je foto's pas, erg netjes man ! je kan goed zien dat je schouders een sterk punt is bij jou, ennuhh 5xBW + 40 kg dippen is écht niet zwak hoor !!

keep it up!

op hoeveel kcal zit je per dag? ik ben van plan om vanaf maandag op 3200 kcal te beginnen en dan elke week 200 toevoegen totdat ik 4000kcal zit.

Dat zal zo rond de 4000 kcal liggen was eigenlijk van plan om hoger in kcal te
gaan zitten maar het lukt me nog niet om me te houden aan wat ik voor ogen had.

Nette full squat! En 8x op een week trainen, damn dat wordt hard :D

Thanks, ik wissel het af ik train per week 6-8 keer dus de ene keer pak ik de
benen 3 keer aan en de andere keer 2 of 1 dit in verband met het herstel.
8 keer per week trainen is lekker maar je moet er zeker wel naar eten.

ik zie nu je foto's pas, erg netjes man ! je kan goed zien dat je schouders een sterk punt is bij jou, ennuhh 5xBW + 40 kg dippen is écht niet zwak hoor !!

keep it up!

Thanks man, klopt heb aanleg in me schouders en na mijn schouder blessures
zijn ze nu eindelijk weer op niveau zowel in kracht als massa.
Het dippen qua kracht gaat goed, maar de massa is er gewoon niet.

Maandag 30 juli training 1 - Benen

Overhead squat

Warming up - Goblet squats en potatosack squats en shoulder dislocates

15 x stok
15 x stok

8 x stang
8 x stang
8 x stang + 10 kg Heavy

Fullsquat
8x80 kg
5x100 kg
2x110 kg
1x120 kg

Leg extensions
8x70 kg
8x80 kg
8x90 kg

Leg curls
8x60 kg
8x50 kg
8x50 kg

Kuiten op legpress
20x100 kg
15x120 kg
10x140 kg

Commentaar
Ik vind nergens de overhead squat terug in de verschillende logs, echt een aanrader
een killer oefening voor je totale lichaam!! Benen gingen voor de rest goed, de kuiten
waren echt super opgepompt ga ze elke benen training meepakken, deze week dus 3x

Die overheads squat is idd vet. Lekkere training man.

Maandag 30 juli training 2 - Borst

Incline dumbbell press
8x30 kg
8x34 kg
8x38 kg

Chestpressmachine
8x80 kg
8x90 kg
8x102.5 (fullstack)

Pec deck
8x50 kg
8x60 kg
8x70 kg
8x80 kg

Cable crossover
8x20 kg
8x17.5 kg
8x17.5 kg

Dumbbell flyes
8x18 kg
8x20 kg
8x22 kg

Commentaar
Borst was goed opgepompt, maar borst trainen is zo ****ing boring, had ook geen zin.

Gister nog lekker getraind en nu ZIEK, ben ik net weer lekker bezig krijgen we dit weer, verdomme!

Wat heb je juist?
Ziek zijn hoeft niet altijd "niet meer trainen" te betekenen:
TESTOSTERONE NATION - Sick? Go Train!

Veel beterschap wel!

Thanks, me kop bonkt momenteel en me neus zit half dicht en slikken is pijnlijk
ben nu veel thee met honing aan het drinken om het slikken wat dragelijker te maken.

Dat stukje tekst motiveert wel en ga het volgende de komende tijd ook maar even doen:

Besides appropriate training, there are a few other things you can do to speed up the healing progress. One effective method for kicking a cold fast is to use a dry sauna for twenty to thirty minutes a day.

The best time to use a dry sauna is after training. The sauna will build up a sweat and supposedly expel the toxins from your body faster. I really believe you can cut the time of a cold in half by using a dry sauna. Just make sure you're not exposed to cold air after using the sauna. Take a shower afterwards, get dried off quickly, and get a nap in. You'll be amazed at how much better you feel.

Als me kop niet meer zo bonkt dan ga ik er zeker wel een training uit proberen te persen :thumbs:

:thumbs:
Maar blijft dan wel weg van een hoog volume en lange training. Nuja, tips en voorbeelden staan er allemaal is :p

:thumbs:
Maar blijft dan wel weg van een hoog volume en lange training. Nuja, tips en voorbeelden staan er allemaal is :p

Nog bedankt voor je link ;)

Zwaar trainen vergt veel van je weerstand bro,gewoon multivites pakken met wat extra vitamine c,dan heb je daar iig minder last van.;)

Ja moet dat maar eens met regelmaat innemen, niet te laks worden daarmee.

Training dinsdag 31 juli - Schouders

Opwarming - Shoulder dislocates

Shoulder dumbbell press
5x30 kg
5x34 kg
5x32 kg
5x32 kg
5x34 kg

Behind the neck press Smith
5x50 kg
5x60 kg
5x50 kg
5x50 kg
5x50 kg

Side raises
8x10 kg schuin naar achter
8x10 kg recht opzij
8x12 kg schuin naar voren

Bent over side raises
8x12 kg
8x14 kg
8x14 kg

Commentaar
Ben tevreden over de training, 38 kg shoulder press zat er niet in maybe next time.
Na de training nog 20 minuten in de sauna gezeten, voor de training nog wat last van gebonk in me hoofd,
tijdens de training nergens last van :)

Let toch maar op voor overtraining kerel. 8 keer zwaar trainen in de week is veel, ik kom met moeite aan 5 keer 45 minuten en dan voel ik al dat het wel wat van me vraagt. Iig je vitaminen nemen ;):D

Terug
Naar boven