- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt toch niet ook die belachelijke deadlifts in de smith gedaan he?

hehe lijkt me ook wel leuk om eens te doenfeli met je chin up pr

Goeie training!
Waarom doe je die cleans vanaf schijven?
Doe jij BOR's voor je rug? En zou ik dit kunnen vervangen met cable row? Omdat ik niet echt de indruk heb dat ik mijn rug er voor gebruik, meer mijn armen en schouders.
En wat train je daar mee? Is dit voor de dikte van de rug?
Sorry voor al die vragen, maar niemand reageert er op in mijn eigen log![]()
Ik zou net verwachten dat je je benen meer gebruikt als je hem vanaf de grond doet.In dat linkje wat je me gegeven hebt: TESTOSTERONE NATION
staat dit als voorbeeld om te doen, of uit hang of vanaf een box (schijven is de optie bij mij)
ik had niet het gevoel dat me benen en me core het zouden uithouden wanneer ik ze vanuit
hang zou moeten doen, dus vandaar.
b*ch!
Ik zou net verwachten dat je je benen meer gebruikt als je hem vanaf de grond doet.
b*ch!
nice training,alleen wat was err dan kapot aan de ez-stang?
Lekkere training
Heb je eigenlijk al eens hise shrugs geprobeerd?

Ik heb ze eens geprobeerd en vond ze onhandig, daarom dat ik benieuwd was naar jou ervaringenNooit geprobeerd, heb jij ze als eens gedaan en wat vond je er van?! Ik ben altijd in voor wat nieuws![]()

Ik heb ze eens geprobeerd en vond ze onhandig, daarom dat ik benieuwd was naar jou ervaringen
Hise breathing squats, genoemd naar de kerel die ook 20 reps breathing squats bedacht, klonk iig leuk![]()