Fitness Seller

Reaching For The Impossible !!!

• Topic Starter Topic Starter
Gaat lekker mas.:thumbup:Goed getraind bro.

Gaat weer de goede kant op, ben tevreden :)

Nog niet op het oude niveau maar het scheelt niet veel meer, max ooit 4x8x38 kg gedaan.

Training van dinsdag 14 augustus - Rug

Pull ups wijdste grip
8xbw
7xbw
5xbw

Chin ups schouderbreedte
10xbw
10xbw
7xbw

Pulldown machine
12x70 kg
12x75 kg
12x70 kg

Upper back machine
12x45 kg
12x55 kg
12x65 kg (fullstack)

Smith machine yates rows (leek meer hierop dan op een bor)
12x60 kg
12x70 kg
20x60 kg
10x70 kg

V-bar front pulldown
12x70 kg
12x60 kg Strict
12x55 kg Strict

Commentaar
Fly like an ....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekkere training mas,al had ik zelf gekozen voor iets meer gewicht en wat minder reps.Toch weer goed bro.:thumbup:

Lekkere training mas,al had ik zelf gekozen voor iets meer gewicht en wat minder reps.Toch weer goed bro.:thumbup:

Ik heb eerlijk gezegd nooit met 12 reps gewerkt, altijd 5x5 en 3x8 4x8 en
3x10 dus zat er eigenlijk aan te denken om zoveel mogelijk met 12 reps te
doen en kijken hoe ik hierop reageer. Kracht vindt ik belangrijk maar massa
momenteel wat belangrijker kijken of high rep meer voor me brengt.

Ik heb eerlijk gezegd nooit met 12 reps gewerkt, altijd 5x5 en 3x8 4x8 en
3x10 dus zat er eigenlijk aan te denken om zoveel mogelijk met 12 reps te
doen en kijken hoe ik hierop reageer. Kracht vindt ik belangrijk maar massa
momenteel wat belangrijker kijken of high rep meer voor me brengt.

Owkay bro,dan zal je zeker weten wel een nwe stimulans gaan krijgen,maar dan moet je dit schema wel weer een tijdje gaan aanhouden (ca.8wks) en dan weer naar 8 reps of 10.Goed bezig bro.

Owkay bro,dan zal je zeker weten wel een nwe stimulans gaan krijgen,maar dan moet je dit schema wel weer een tijdje gaan aanhouden (ca.8wks) en dan weer naar 8 reps of 10.Goed bezig bro.

Dat aanhouden gaat wel het lastigst worden :p aangezien ik nogal eens wil veranderen van schema.
Nee maar klopt inderdaad een 8 tal weken met dit aantal reps gaan trainen en ga in ieder geval
alle spiergroepen 1 keer in de week trainen dit bevalt me wel ben in ieder geval aan het groeien
ook me vrienden om me heen zien al goede verschillen, maar zal de benen wel vaker gaan aanpakken.

Wel wil ik gaan zoeken naar een standaard indeling van de oefeningen voor die vaste periode van 8 weken,
dus niet elke training weer totaal wat anders.

Arms only dag ga ik er ook zeker inhouden omdat ik voorheen ook meerdere keren in de week
me armen trainde en ze zijn het afgelopen jaar ook niet gegroeid dus is kijken wat 1 keer in
de week de armen volop pakken voor me doet.

Sowieso het close grippen en dippen doorzetten daar ben ik ook pas sinds kort mee bezig
kracht gaat hierbij al goed nu de massa nog.

Zal vanaf volgende week starten met het aanhouden van die 8 weken en af gaan tellen
ook zal ik deze week is een indeling maken met de verschillende oefeningen.

Hise shrugs zijn zeer leuk. Op het moment zelf heb je meer last van de load op je lichaam dan van de spier zelf, maar de dag erop zal je wss zeer stijf zijn.

Niet bang zijn van veel gewicht nemen, ik neem zelf 10x150kg, denk dat jij dus richting de 180-200 kan, als je lichaam dat aankan.

Goed zo mas,en niet alleen je vrienden om je heen zien de vooruitgang.:thumb:

Voor benen zou ik full squat,front squat,leg extensions en stiff legged deadz gaan doen,en natuurlijk nog een goed leg curl (staand/liggend/zittend)-->afwisselbaar.De lunges komen imo wel weer als je gaat cutten en voor definitie/separatie/detail moet gaan.

Succes bro.

Hise shrugs zijn zeer leuk. Op het moment zelf heb je meer last van de load op je lichaam dan van de spier zelf, maar de dag erop zal je wss zeer stijf zijn.

Niet bang zijn van veel gewicht nemen, ik neem zelf 10x150kg, denk dat jij dus richting de 180-200 kan, als je lichaam dat aankan.

Zal ze volgende week maandag is doen, ben benieuwd :)

Goed zo mas,en niet alleen je vrienden om je heen zien de vooruitgang.:thumb:

Voor benen zou ik full squat,front squat,leg extensions en stiff legged deadz gaan doen,en natuurlijk nog een goed leg curl (staand/liggend/zittend)-->afwisselbaar.De lunges komen imo wel weer als je gaat cutten en voor definitie/separatie/detail moet gaan.

Succes bro.

Thanks voor de input, leg curl kan alleen zittend bij ons in de gym.
Hoe zit het eigenlijk met je rug bij de SLDL? want hij gaat wel bol staan?
Is het niet beter om RDL's te doen afwisselen met GM's?

Training woensdag 15 augustus - Benen

Fullsquat
10x40 kg
10x40 kg

8x80 kg
8x90 kg
8x100 kg
6x110 kg

Romanian deadlift - lang geleden
8x80 kg

8x120 kg
8x120 kg
8x120 kg

Ook me rug was goed vol gepompt na deze sessie

Legpress
20x140 kg
20x150 kg
20x160 kg

Leg extensions
12x50 kg
12x50 kg
12x50 kg

Leg curls
12x40 kg
12x45 kg
12x50 kg

Probeerde de eerste set de 50 kg al maar ging klote, toch op wilskracht doorgepushed.

Kuiten op legpress
20x100 kg
20x100 kg
20x100 kg

Commentaar
Benen zijn weer afgemat, ben tevreden. Kon me benen aan het einde van de
training moeilijk omhoog tillen om me schoenen uit te trekken, hamstrings zaten goed vol.

Goede training kerel

wat betreft SLDL, maak je niet druk om je rug dat zit wel snor, juist omdat je je hams aanspant nemen die bijna alles over van het gewicht, de spanning staat voor een groot gedeelte op de hams en misschien mindere mate zelfs de kuiten, zo voel ik hem tenminste

ik deadlift setjes van 120-140 maar sldl met 70-80 dus onderrug zal het er niet zwaar op krijgen...... en bij jou al zker niet met 200+ kg deadlift

keep on going

Zal ze volgende week maandag is doen, ben benieuwd :)
Thanks voor de input, leg curl kan alleen zittend bij ons in de gym.
Hoe zit het eigenlijk met je rug bij de SLDL? want hij gaat wel bol staan?
Is het niet beter om RDL's te doen afwisselen met GM's?

Gewoon de techniek onder de knie krijgen en deadz met deadstop doen bro,en de volle concentratie leggen op het hol houden van je rug.Daarna kan je pas aan meer gewicht gaan denken.Houdt het bij de basisoefening,en ga dan pas de RDL's etc...uitvoeren.Just mass it!!!;)Als ik eenmaal klaar ben met mn deadz kan ik nog amper lopen:Ddan weet je wel dat je genoeg hebt gedaan.

Goede training kerel

wat betreft SLDL, maak je niet druk om je rug dat zit wel snor, juist omdat je je hams aanspant nemen die bijna alles over van het gewicht, de spanning staat voor een groot gedeelte op de hams en misschien mindere mate zelfs de kuiten, zo voel ik hem tenminste

ik deadlift setjes van 120-140 maar sldl met 70-80 dus onderrug zal het er niet zwaar op krijgen...... en bij jou al zker niet met 200+ kg deadlift

keep on going

Bedankt voor de input Marc.

Gewoon de techniek onder de knie krijgen en deadz met deadstop doen bro,en de volle concentratie leggen op het hol houden van je rug.Daarna kan je pas aan meer gewicht gaan denken.Houdt het bij de basisoefening,en ga dan pas de RDL's etc...uitvoeren.Just mass it!!!;)Als ik eenmaal klaar ben met mn deadz kan ik nog amper lopen:Ddan weet je wel dat je genoeg hebt gedaan.

Deadlifts heb ik nu al een tijdje niet gedaan en je zegt me richt je op de basis
oefeningen en ga dan pas RDL's doen etc, maar ik moet me voornamelijk richten
op de hams omdat deze achterlopen dat is de reden dat ik RDL's ga doen GM's
en dus ook SLDL.

Sowieso ga ik bij de deads wanneer ik ze doe niet meer zwaar, techniek
komt zeker in de eerste plaats en doe ze altijd met deadstop.

En dat hele hol verhaal gaat niet op voor SLDL, maar dat heeft Marc al wel toegelicht,
mensen die er anders over denken?

Bedankt voor de link bro.

Gister even getraind wilde toppen op het weighted dippen en wilde het ook filmen
daardoor heeft het me veel tijd gekost en heb ik eigenlijk niet zoveel kunnen doen.

Weighted dips
10xbw
8xbw + 20 kg
6xbw + 40 kg
5xbw + 60 kg
1xbw + 80 kg PR

Alles is dus niet goed gefilmd je kan net niet zien hoe diep ik zak en of ik dus wel parallel aan de vloer zat.

1xbw + 80 kg fail wilde toch nog een beurt goed filmen alleen triceps waren leeg
1xbw + 80 kg fail

Close grip benchpress
8x70 kg
8x80 kg
8x90 kg

French press
8x30 kg
8x30 kg
8x30 kg

Vind de ez-curl extensions toch fijner uit te voeren dan de french press met straigth barbell
ook vind ik het lastig om de ellebogen dicht bij het hoofd te houden, dus denk dat ik het bij
ez extensions houd.

haha BW dip :D nice!!

haha echt ziek man die dip!

damn die dip, nu moet ik ook bw dip doen, ik voorspel over een week of 4.

Damn, that some nice dip!

waar blijft het filmpje ruud?

Thanks jongens, bij deze het filmpje, zal volgende week opnieuw laten filmen.

damn die dip, nu moet ik ook bw dip doen, ik voorspel over een week of 4.

Aangezien je die 8xbw + 40 kg al pakt dan zal die 1 RM met 80 kg niet lang op zich laten wachten.

Damn, that some nice dip!

:D

Damn ruud!!!!80kg dips:bow2::bow2: :thumbup:
Als die vinger van me straks oke is ga ik ook meteen weer aan de weighted variant man!!!Kan nu natuurlijk niet meer achter blijven he,beetje own zitten te ownen.LOL

Terug
Naar boven