MuscleMeat

Reaching For The Impossible !!!

• Topic Starter Topic Starter
Black Rush heeft ook smolov gedaan, maar enkel de microcycle... en toch ook 10kg squat gegained op 4 weken tijd en een paar cm op de benen.

Leophyte ook, en heeft zelfs een voor/na foto gemaakt van zijn benen.

Mensen die de hele cycle naturel gedaan hebben ken ik niet. Ik denk dat Adema het probeerde maar vroegtijdig is gestopt?

Wat versta je onder natural? Victormor heeft in ieder geval de hele cycle gedaan.

Maar dat is dan wel het enige wat hij/zij heeft/hebben gedaan en dan doel ik erop
dat je die weken niks anders aanpakt dan de benen?!

Maar dat is dan wel het enige wat hij/zij heeft/hebben gedaan en dan doel ik erop
dat je die weken niks anders aanpakt dan de benen?!

Smolov alleen voor de benen, maar UB ook gewoon meetrainen natuurlijk. Why not? En om dat te doen hoef je echt niet te 'kuren'. Tuurlijk, als je ouder bent (laten we zeggen 28+) dan zal het moeilijker vol te houden zijn dan als je nog tiener bent. Maar om nou meteen te zeggen dat je het 'natural' niet volhoud..

Damn!!!Denk dat ik mn begeleiders maar eens moet gaan bijschaven met kennis van 17 t/m 20 jarige crap!!!!Mannen die al langer dan 25 jaar trainen en op WK's en EK's hebben gestaan!!!!Jullie zijn me toch een potje intelligent man.Ga direct een einde maken aan de samenwerking omdat jullie woord blijkbaar wet is,en alle feiten natuuuurlijk kloppen,wat weten die mannen ook he.....:rolleyes:

Edit:Vanaf nu reageer ik alleen nog op trainingen van ruud,open anders een "ik weet het toch altijd beter topic" en doe daar jullie ding.

Damn!!!Denk dat ik mn begeleiders maar eens moet gaan bijschaven met kennis van 17 t/m 20 jarige crap!!!!Mannen die al langer dan 25 jaar trainen en op WK's en EK's hebben gestaan!!!!Jullie zijn me toch een potje intelligent man.Ga direct een einde maken aan de samenwerking omdat jullie woord blijkbaar wet is,en alle feiten natuuuurlijk kloppen,wat weten die mannen ook he.....:rolleyes:

haha ok "own sculpturer"

Jou begeleiders hebben heel lang ervaring, Bill Starr ook. Waarom zouden jou begeleiders gelijk hebben en Bill Starr niet?

don't worry guys, build those legs your own way

1)bill starr bij een kuurschema :roflol:, er is zelfs een schema voor beginners.

2)zoals jij ook geheimzinnig doet dat je niet gekuurd hebt? Want als er een vraag gesteld wordt bij je foto's, antwoord je er nooit op.

3)Mijn kunstje te tonen? Zeg ik dan dat ik de wijsheid in pacht heb of dat ik alles kan en ik een beest ben. Ik ben niet bang om dingen uit te proberen. Jij wel omdat je "begeleider" zegt dat het slecht is. Je begeleider heeft waarschijnlijk ook gezegd dat smolov en bill starr slecht is en dan kom jij dat hier ook zeggen zonder enige ervaring ermee.
Je kan niet eerder een oordeel vellen dan dat je het zelf geprobeerd hebt en hoe jij hier nu doet, lijkt het ofdat je "het" bent.:rolleyes:

@massalah: sorry voor de vervuiling van je topic.

1.Dus een schema voor jou en je meedenkende vriendjes.

2.Doe niet geheimzinnig,heb altijd gezegd dat mensen me kunnen PM'en,mss moet jij dat dus ook maar eens doen.

3.Praatjes vullen geen gaatjes,kom eens met mn begeleiders praten en dan zien we wel welke kant de gedachtewijze zal opgaan.

4.En dan nog aan masallah je exuses durven aanbieden!!!Volgens mij heb jij nog een lagere verdieping dan een kelder in huis he.

5.Dit was het allerlaatste wat ik hier over deze discussie post.

@ Own sculpturer:

Fitie wil gewoon argumenten om het jouwe te verantwoorden of tegen-argumenten om het zijne af te breken. Je hoeft niet boos te worden om een meningsverschil dat gaat om een stelling.

Mijn vriendin wordt ook altijd boos op me als we een discussie hebben over iets, hoewel dat niks te maken heeft met wat ik als persoon van haar vind, ik wil dan gewoon het topic debatteren en dat heeft niks met haarzelf te maken.

Je zal wel argumenten hebben om zoiets te zeggen, anders zou je het toch niet getypt hebben? Heb je der geen en is dit een kwestie van "ervaring" dan zeg je dat, maar dan moet je ook openstaan voor mensen die er wel een positieve ervaring mee gehad hebben (en qua bill starr zijn dat er hier toch al een aantal, ik denk toch een goede 60% van de PL logs).

No offence verder.

@ Own sculpturer:

Fitie wil gewoon argumenten om het jouwe te verantwoorden of tegen-argumenten om het zijne af te breken. Je hoeft niet boos te worden om een meningsverschil dat gaat om een stelling.

Mijn vriendin wordt ook altijd boos op me als we een discussie hebben over iets, hoewel dat niks te maken heeft met wat ik als persoon van haar vind, ik wil dan gewoon het topic debatteren en dat heeft niks met haarzelf te maken.

Je zal wel argumenten hebben om zoiets te zeggen, anders zou je het toch niet getypt hebben? Heb je der geen en is dit een kwestie van "ervaring" dan zeg je dat, maar dan moet je ook openstaan voor mensen die er wel een positieve ervaring mee gehad hebben (en qua bill starr zijn dat er hier toch al een aantal, ik denk toch een goede 60% van de PL logs).

No offence verder.

Weet je wimmos,dit is pas het eerste fatsoenlijke "kapsonesloze" antwoord wat ik hier hoor.Iets wat de rest nog moet leren blijkbaar.:thumbup:

Het begon met een tip van mij gericht aan massalah.
Argumenten heb ik hier weinig gehoord omdat er meteen een discussie begon.
Heb zelf aangegeven dat bill S. en what ever zeker kan werken.
Maar mensen lezen over feiten heen en quoten alleen hun favoriete "bash on" zinnen eruit.
Hoe wil je hier nog normaal mee argumenteren of discussieren???

1.Dus een schema voor jou en je meedenkende vriendjes.

2.Doe niet geheimzinnig,heb altijd gezegd dat mensen me kunnen PM'en,mss moet jij dat dus ook maar eens doen.

3.Praatjes vullen geen gaatjes,kom eens met mn begeleiders praten en dan zien we wel welke kant de gedachtewijze zal opgaan.

4.En dan nog aan masallah je exuses durven aanbieden!!!Volgens mij heb jij nog een lagere verdieping dan een kelder in huis he.

5.Dit was het allerlaatste wat ik hier over deze discussie post.

ok sjaak, monster reply. Hier heb je me op mn plek gezet met je onweerlegbare argumenten. Nu begrijp ik waarom mensen zeggen dat bodybuilders dom zijn... succes met het trainen verder though ;)

gasten, kappen

Kan een of andere mod ff al die posts wissen die niks met mas zijn log te maken hebben, dit ziet der voor geen meter uit ( including deze post dus)

• Topic Starter Topic Starter
Kan een of andere mod ff al die posts wissen die niks met mas zijn log te maken hebben, dit ziet der voor geen meter uit ( including deze post dus)

Geen mod voor nodig ;) tijd voor een training!!!

CASE CLOSED

Training van donderdag 6 september - Schouders, traps en abs

Dumbbell shoulder press
12x28 kg
10x30 kg
8x32 kg
6x34 kg

Eitje

Side raises
6x12 kg

Steken in me rechter onderarm, dit keer niet te houden dus oefening gekapt.

Bent over side raises
12x12 kg
10x14 kg
8x16 kg
6x18 kg

Goed knijpen in de dumbbell daardoor vrijwel geen last van me onderarm.

Face pulls
12x40 kg
10x42,5 kg
8x45 kg
6x47,5 kg PR

Shoulderpress machine
8x40 kg
8x50 kg
8x60 kg

Sprak hiermee toch nog een gedeelte van me lateral delts aan, voor mijn gevoel
moest ik er nog een oefening bij doen voor de schouders.

Shrugs geen powershrugs dus vanwege me onderarm met straps
12x100 kg
10x110 kg
8x120 kg

Weigthed rotation crunches + sit ups
40x15 kg + 50
40x15 kg + 50

Commentaar
****ed up van me onderarm, vandaag was het echt niet te houden en zit er ook
over te denken om er mee naar de fysio te gaan, heb het nu al langere tijd
eerst in beide armen en heb het nu alleen nog in me rechter onderarm.
Wil toch eigenlijk wel weten wat het is en of het te verhelpen is.

Schouders waren goed opgepompt en de traps staken er weer flink boven uit,
al met al niet ontevreden.

Terug
Naar boven