AndroidHealthClinic

Reaching For The Impossible !!!

• Topic Starter Topic Starter
Goeie training. Zou mooi zijn als je die schouders blessurevrij kan houden, dan zit je zo terug op dat oude niveau en zwaarder :thumbs:

Dit zou zeker mooi zijn, ik houd het in iedergeval goed in de gaten.

BW Update: Vorige week zondag stond ik op 75.9 kg en vandaag op 77 kg op een totaal lege maag.

Heb een vergelijkingsfoto van vroeger geplaatst in het topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/post-beginfoto-111089/

Dacht post hem ook maar effe hier.

4pv1ulh.jpg

BW progressie gaat goed zo te lezen, en zo te zien! Want van je 17e naar nu is er een beste winterjas op geplakt!! :thumbup:

BW progressie gaat goed zo te lezen, en zo te zien! Want van je 17e naar nu is er een beste winterjas op geplakt!! :thumbup:

Denk dat ik zo'n beetje een half jaar trainde op die foto van 17 jaar, ben 5 dagen nadat ik 17 ben geworden begonnen met trainen.
Bw zou zo rond de 55 kg hebben gezeten toen ik net was begonnen met trainen.

Word tijd om de winterjas nog dikker er op te plakken ;) zou volgend jaar wel mee willen draaien met de YBF 2008.
Nu nog hard aan de bak om naar de 90 kg te klimmen.

succes masallah ben benieuwd of je naar een wedstrijd gaat toe werken.
zelf zat ik er ook aan te dnkenn maar dat zien we dan wel weer weet niet of ik potentie genoeg heb om het podium om te gaan

Je bent zeker goed bezig :thumbs:

Kerel, ik doe met je mee, en Alex ook; naar de 90kg droog.

Voor een plaatsje in de geschiedenis boeken, wat zeg je ervan?

Ik weeg nu 73.

Jow dan doe ik ook mee! Weeg nu 88 a 89 maar niet erg droog:p.

Hehe ik doe ook wel mee :P weeg nu 72 s'ochtends. Word tijd voor wat flinke massa.

Ik weeg nu 93, ik doe ook mee.

succes masallah ben benieuwd of je naar een wedstrijd gaat toe werken.
zelf zat ik er ook aan te dnkenn maar dat zien we dan wel weer weet niet of ik potentie genoeg heb om het podium om te gaan

Je kan in iedergeval niks anders doen dan knallen op dit moment, en precies
zoals je zegt achteraf bepalen of het podium waardig is of niet.

Het zou zeker wel mooi zijn na al dat harde werk dat je verzet hebt om een
keer op het podium te kunnen staan.

Thanks bro!

Kerel, ik doe met je mee, en Alex ook; naar de 90kg droog.

Voor een plaatsje in de geschiedenis boeken, wat zeg je ervan?

Ik weeg nu 73.

Wil zeker wel mee doen, maar het gaat zeker nog wel een tijd duren :D
Alex weegt nu nog maar 80 kg toch?

Jow dan doe ik ook mee! Weeg nu 88 a 89 maar niet erg droog:p.

Hoe sta je er nu voor dan? Redelijk hoog vetpercentage?

Hehe ik doe ook wel mee :P weeg nu 72 s'ochtends. Word tijd voor wat flinke massa.

:thumbs: Dat dacht ik he, heb al te lang aangekloot en tijd verspilt.

Ook iedereen mee doen aan dezelfde wedstijd? :D Dat zou helemaal relaxed zijn haha

Gewoon met de gewichten buffelen, vreten en genoeg rusten bro. Als dat je doel is mag je imo pas tevreden zijn op het moment dat die geripte 90kg op de weegschaal staat.

Als ik zo'n doel heb (zoals nu geript de 100kg) dan beeld ik me altijd in dat 46 cm armen en 70cm benen de norm zijn. Als ik dan in de spiegel kijk valt het telkens weer tegen en ga ik weer harder trainen, ongeacht hoe goed de progressie ook al is. Op die manier haal ik mn doelen ook altijd eerder dan gepland en kan ik alweer effe gaan pimpen. :D

weeg nu weer een kleine 79kg na de cut
90 kg droog is wel veel en zal lang duuren dat is voor mij 11kg droge massa aanmaken :eek: damn
wat versta je dan onder droog 7% of lager

Hoe sta je er nu voor dan? Redelijk hoog vetpercentage?

Ik denk ongeveer 18 a 20 %:o

Ook iedereen mee doen aan dezelfde wedstijd? :D Dat zou helemaal relaxed zijn haha

Nee en wel om twee redenen. 1) ik kan niet poseren en ben te lui om het te leren en 2) ik heb geen zin om in een string te staan (no offence). Al ben ik het wel met je eens dat het mega phat zou zijn als iedereen mee zou doen aan dezelfde wedstrijd:p.

@jimi: onder droog verstaan we dat je abs goed zichtbaar zijn, dus het is relatief.

dan wil ik wel meedoen abs zijn al zo goed als zichtbaar

Leuk, gaan jullie net allemaal meedoen als ik niet meedoe! :(

Terug
Naar boven