- Waardering
- 20
Gewoon met de gewichten buffelen, vreten en genoeg rusten bro. Als dat je doel is mag je imo pas tevreden zijn op het moment dat die geripte 90kg op de weegschaal staat.
Als ik zo'n doel heb (zoals nu geript de 100kg) dan beeld ik me altijd in dat 46 cm armen en 70cm benen de norm zijn. Als ik dan in de spiegel kijk valt het telkens weer tegen en ga ik weer harder trainen, ongeacht hoe goed de progressie ook al is. Op die manier haal ik mn doelen ook altijd eerder dan gepland en kan ik alweer effe gaan pimpen.![]()
Ik voel me ook altijd al te klein en ben nooit tevreden, heb ook altijd gezegd als ik 45 cm armen heb dan ben ik tevreden.
Maar 90 kg daarentegen is ook wel een mooi punt om uiteindelijk is een keer tevreden te zijn

weeg nu weer een kleine 79kg na de cut
90 kg droog is wel veel en zal lang duuren dat is voor mij 11kg droge massa aanmakendamn
wat versta je dan onder droog 7% of lager
Bigger is better nah? Voor mij is het ook een lange weg, maar ga hem zeker bewandelen

Ik denk ongeveer 18 a 20 %![]()
Nee en wel om twee redenen. 1) ik kan niet poseren en ben te lui om het te leren en 2) ik heb geen zin om in een string te staan (no offence). Al ben ik het wel met je eens dat het mega phat zou zijn als iedereen mee zou doen aan dezelfde wedstrijd.
Een string zie ik me nu ook nog niet in staan, maar als me lichaam eenmaal massive is then whats the problem

Tja als iedereen aan dezelfde wedstrijd mee doet, haha dan kun je pas echt zeggen wie de winnaar is.
Leuk, gaan jullie net allemaal meedoen als ik niet meedoe!![]()
Too bad son!

damn
.

.