Fitness Seller

Reacties DBB op EditieNL nu op ergogenics

Ano_1976

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
12
0 2 - 0 8 - 2 0 0 6

DutchBodybuilding.com boos op RTL-4 (dutchbodybuilding.com) Een uitzending van de RTL4-nieuwsshow Editie NL (01/08/06) heeft stof doen opwaaien op het Belgisch-Nederlandse forum DutchBodybuilding.com. De show besteedde aandacht aan het gebruik van anabolen onder recreatieve bodybuilders. [Clip]
In het item zaten ook een paar screenshots van DutchBodybuilding.com.
In Editie NL kwam Godfather Willem Jonkman aan het woord. De bekende bodybuilder en sportschoolhouder vertelde dat anabolen niet of nauwelijks worden gebruikt op sportscholen en dat anabolengebruikers steeds thuis trainen en hun anabolen via internet bestellen.
Tevens verscheen Joop Atsma. Het kamerlid van het CDA pleitte nogmaals voor dopingcontroles voor recreatieve sporters in fitnesscentra.
Hoewel DutchBodybuilding.com slechts enkele seconden in beeld kwam, verschenen in een draadje over de uitzending boze reacties.
Sommige reacties zijn zelfs een beetje te boos, en dat is jammer. Zinnige posts in de draad gaan daardoor kopje onder in de scheldkannonades.
Zo mis je bijna de berichten van bodybuilders - uit België? - die zeggen dat sommige sportscholen al verplichte dopingtests voor hun leden hebben. Ben je positief, of werk je niet mee, dan kom je er niet meer in.

link
http://www.ergogenics.org/anabolica10.html#1

Zitten die gasten van die site hier undercover ofzo ???

Sommige reacties in dat topic zijn er idd over.

Dit is echt de grootste onzin ooit. Ze gaan toch ook niet elke zaterdag bij elke discotheek staan om iedereen te controlen op drugsgebruik?

Ach ze gaan hun gang maar joh. Als zij ons gaan naaien in sportscholen , dan zal vanzelf de grote anabolica bestel lijsten boven water komen van onder andere de nederlandse politie,brandweer en landmacht.

Ben benieuwd hoe CDA er dan voor komt te staan.

Was er btw vorige keer geen onderzoek gedaan waaruit bleek dat ''zaalvoetbal'' de nummer 1 sport is , waar het meeste wordt gebruikt ?

ja
ze moeten eens een interview gaan doen met die zaal voetballers

Ryu zei:
Ach ze gaan hun gang maar joh. Als zij ons gaan naaien in sportscholen , dan zal vanzelf de grote anabolica bestel lijsten boven water komen van onder andere de nederlandse politie,brandweer en landmacht.

Ben benieuwd hoe CDA er dan voor komt te staan.

Was er btw vorige keer geen onderzoek gedaan waaruit bleek dat ''zaalvoetbal'' de nummer 1 sport is , waar het meeste wordt gebruikt ?

Een kennis van me heeft de laatste jaren voor duizenden euro's aan sth aan een stel corrupte wouten verkocht. Beetje coke waren die gasten ook niet vies van vertelde ie me.

(die gasten trainden zelf niet eens maar wel sth spuiten :scratch: )

Aangezien hij zich niet meer met deze business bezighoudt, kunnen we die namen ook wel publiceren.

Ik meen nochtans dat men ook schaamteloos foto's van members op TV heeft laten zien zonder deze om toestemming te vragen. Als privacy dan toch niet meer zwaar weegt.........

• Topic Starter Topic Starter
Leviathan zei:
Een kennis van me heeft de laatste jaren voor duizenden euro's aan sth aan een stel corrupte wouten verkocht. Beetje coke waren die gasten ook niet vies van vertelde ie me.

(die gasten trainden zelf niet eens maar wel sth spuiten :scratch: )

Aangezien hij zich niet meer met deze business bezighoudt, kunnen we die namen ook wel publiceren.

Ik meen nochtans dat men ook schaamteloos foto's van members op TV heeft laten zien zonder deze om toestemming te vragen. Als privacy dan toch niet meer zwaar weegt.........

ach jah zo zit de hele wereld in mekaar iedereen weet het niemand zegt het en de politici leven in een glazen kooi en pakken de argeloze burger , maar neem van mij aan de echte ellende en grote handel zit teveel verweven met politieke en economische belangen en die zal altijd blijven als de drugs en zwarte handel uitgeband zouden worden zou de hele economie naar de klote gaan.

lekker belangrijk, over een week is iedereen het vergeten.

Brolly zei:
Zitten die gasten van die site hier undercover ofzo ???

Jeps.

Als ze willen kunnen ze inloggegevens (IP+nick+pass) inzien en ook priveberichten lezen!

PM's worden dan gescreened op inhoud. Als er iets instaat wat niet geheel met de Nederlandse wetten strookt kun je mss wel wat speciale aandacht verwachten ;)

Dat is niks nieuws. Gebeurt op sites als Partyflock ook.

Leviathan zei:
Jeps.

Als ze willen kunnen ze inloggegevens (IP+nick+pass) inzien en ook priveberichten lezen!

PM's worden dan gescreened op inhoud. Als er iets instaat wat niet geheel met de Nederlandse wetten strookt kun je mss wel wat speciale aandacht verwachten ;)

Dat is niks nieuws. Gebeurt op sites als Partyflock ook.

Eh...

IP's kunnen alleen modjes zien. Passes kan niemand zien. En PM's kunnen alleen gechecked worden door T.

Geen buitenstaander kan erin hoor.

Alsof ze niks beters te doen hebben.

Ik zie het al voor me, zo'n dikke vetlel die achter z'n computertje zit alles te traceren.

MrJ zei:
Eh...

IP's kunnen alleen modjes zien. Passes kan niemand zien. En PM's kunnen alleen gechecked worden door T.

Geen buitenstaander kan erin hoor.

Ze kunnen Tyl verplichten om dat soort gegevens af te staan. Niet dat Tyl dan van blijdschap spontaan de polonaise in zn eentje zou gaan doen, maar ze kunnen medewerking afdwingen.

Maar boeie....ik heb niks te verbergen dus wie mn PM's wil lezen....be my guest. Staan toch alleen maar coïtusgerelateerde berichten van Mikki en Lauw aan mij in.

Dat kind zou eens een tijdelijke ban moeten krijgen. Er staan woorden in die zelfs ik hier niet zou durven herhalen :D

Mischien moet ik toch maar even mijn PM box een beetje legen.:p

Nou hier in dit boerengat heb ik 1 x laten vallen dat ik het in mijn achterhoofd had om eens een kuurtje anavar wilde doen.
Dan word ik gelijk geweigerd in de sportschool konden ze mij vertellen .
Ik heb zoiets van ok , stel je dat een persoon aas gebruikt zonder de sportschool daarvan op de hoogte te stellen , en hij of zij krijgt een atack .
Wie is er dan aansprakelijk ?
Ze moeten bij ons ook alles weten , of je medicatie gebruikt , hartfalen hoge bloeddruk enz enz ..
Ik hou me lekker rustig en ga lekker verder zoals ik nu doe ... dan komt alles goe eeey
Allemaal die wel aan de aas zitten , kijk uit en doe het wel met begleiding van mensen die er verstand van hebben .

greeeetzzzzzzzzzzz mar

DBB Wordt nog beroemd zo.. :D

Terug
Naar boven