AndroidHealthClinic

reavlog: cleanbulk tot 93-94kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
stukje donkere choco gegeten tegen de kramp?

Enne bear complex is pas bear complex als je m 7 keer doet he: dan telt ie als 1 ;)

Zonde dat je rust niet geholpen had, maar wat een cijfers op de leg press! klinkt zwaar (tsja, nooit gedaan)

• Topic Starter Topic Starter
niet echt, is ook niet bepaald iets die ik standaard meeheb naar de gym :D

moet wel 7x lukken denk ik, is ook afhankelijk hoeveel je eraan hangt vermoed ik

komt wel goed hoor veronderstel ik, 1e keer squatten na een rustweek is altijd bagger bij mij :p
vlotte leg press heeft mij een positief gevoel gegeven over de kracht in mijn benen trouwens

maar het zal ook geen drie uur rijden naar je huis zijn neem ik aan, toch?

nee hoor, maar zelfs thuis heb ik geen chocolade in huis :roflol: *shame*

en al zeker geen donkere... fondant chocolade is gewoon walgelijk van smaak :p

Heb even wat bijgelezen. Sterke trainingen!
Jummie.. pure choco.. verslaving hier. :o zo lekker!

Heb je vaker last van krampen? Ik heb het vaak in mijn voeten gehad. Ben ZMA gaan gebruiken. Buiten geen krampen meer slaap ik ook beter. Misschien een idee. :)

Thx marina :) ik doe mijn best!
Eigenlijk niet, heb zelden krampen maar als ik er heb dan is het vaak wel in mijn kuiten eigenlijk

Zaterdag - Biceps, onderarmen, kuiten & abs AKA dag der overschotjes:

Normaal is de zaterdag eigenlijk puur abs, maar deze week is het uitzonderlijk zo'n samenraapsel van spiergroepen die ik niet heb kunnen doen :rolleyes:

Barbell curls (was wat weigerachtig om deze te proberen, hiermee is de ellende met mijn pols begonnen)
10x20
10x25
10x30
10x30 - dropset naar 20 tot failure
niet slecht, mooie geconcentreerde reps ook

Seated dumbell preacher curls
10x12
10x12
10x14
10x16

Seated cable curls
4x10x15

Reverse grip barbell curls
10x20
10x30
10x30
10x32,5 - dropset naar 22,5 tot failure

Dumbell wrist curls (per arm)
15x4
10x6
10x7
10x8

Standing calf raise in superset met cable woodchopper (wou wat tijd besparen)
10x50 + 10x22,5
10x75 + 10x27,5
10x85 + 10x32,5
10x85 + 10x32,5

Seated calf raise
15x30
15x30
10x35
10x35

Crunches
4 sets van 20 reps

Dag der overschotjes :roflol:
Best mooi dat je daarvoor een dag kan vrijmaken, nette training :thumb:

restantjes dag! :D Nice hoor!

Mocht je vaker last krijgen van krampen kan je het altijd nog overwegen.

Dag der overschotjes :roflol:
Best mooi dat je daarvoor een dag kan vrijmaken, nette training :thumb:

Normaal is het zelfs enkel abs op zaterdag, is nog een stuk demotiverender om speciaal daarvoor naar de gym te moeten :roflol:
Omdat ik nog biceps en kuiten moest doen, was het op zich nog de moeite waard om te gaan deze keer

Zal het in gedachten houden Marina :)
Moet wel zeggen dat ik vandaag dan weer niks van last had in mijn kuiten
Ondertussen begint de stijfheid in mijn quads, hams en glutes wel keihard in te slaan :fuu:

thx :) mag niet klagen over mijn rug eerlijk gezegd (in tegenstelling tot mijn borst :mad: )

Maandag - Rug & triceps:

Pullups
4 sets van een 6-8 reps
Toestellen staan nog altijd niet terug op orde, dus moet nog steeds het pullup station gebruik waarbij mijn voeten over de grond slepen wanneer ik me laat zakken :rolleyes:

Wou eigenlijk achteraf BOR's doen, maar het squatrack was (nog steeds) bezet door 2 man die blijkbaar al een half uur aan het squatten waren... uiteindelijk hebben ze ongeveer een uur staan squatten :rolleyes:
Dan maar training wat door elkaar gegooid en verder gegaan met:

Deadlift
10x60 (warmup)
5x110
5x140
5x160
2x180
10x110

Barbell rows
15x60
10x80
8x90

One arm machine rows
10x40
10x50
10x60
10x60

Lat pulldowns
15x60
10x70
10x80
8x80 - dropset naar 50 tot failure

Skullcrushers
10x20
10x25
10x30
6x35

Cable pushdowns (gewicht is in pond, is makkelijker te onthouden voor mij :D )
10x110lbs
10x130lbs
10x150lbs
6x170lbs

Rope pulldowns
10x60lbs
10x70lbs
10x80lbs
10x80lbs

Voor de fun dan nog 4 setjes reverse grip EZ-bar curls gedaan voor onderarmen (met 20kg aan de EZ-bar)

Ik heb precies hetzelfde man, mijn rug loopt qua massa echt flink voor dan me borst, dus nu doe ik maar tijdje alleen kracht op rug

niets mis met een uur sqautten...als je alleen bent ;)

klinkt als een lekkere werkset!

Lekkere training zo te zien!

Ik deed BOR altijd door de barbell van de grond of te pakken. Heb je dat squatrek niet nodig. ;)

Ben al bij al best wel tevreden met mijn training, maar ook niet volledig
Deadlift blijft echt steken rond die 170-180... Misschien eens enkele weken wat hoger in reps gaan met 140-150 ofzo

Wou eigenlijk op het einde van mijn rugtraining die deadlifts doen, vandaar dat ik geen zin had om energie te verspillen door al te moeten liften bij die BOR's :p
Was al klote genoeg dat ik met gigantisch stijve hamstrings en kuiten aan de slag moest :D

Deadlift blijft echt steken rond die 170-180... Misschien eens enkele weken wat hoger in reps gaan met 140-150 ofzo

Wou eigenlijk op het einde van mijn rugtraining die deadlifts doen, vandaar dat ik geen zin had om energie te verspillen door al te moeten liften bij die BOR's :p
Was al klote genoeg dat ik met gigantisch stijve hamstrings en kuiten aan de slag moest :D
Ik snap hem met de Bor's ;)
Love those stiff hammies en kuitjes! :D

Helft van mijn collega's dachten dat er iets met me gebeurd was tijdens het weekend :roflol:
Door de gang schoffelen als een gehandicapte en dan moeten zeggen dat je benen getraind hebt 3 dagen geleden :D

grinnik, ik ben iets te visueel ingesteld: ik zie nu een gekromd omaatje achter een rollator schuifelen met daarop Reav gegraveerd :D

Is magnusson Ortmayer deadlift schema niet iets voor je ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven