Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Goed bezig Lenn! Sterke trainingen!
Mirin vains on leg!![]()
Thnx!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig Lenn! Sterke trainingen!
Mirin vains on leg!![]()

Der zit vast wel iets lekkers daar in het water van Arendonk
En een leuk cross circuitje hebben ze daar ook![]()

Ik eet eigenlijk altijd hetzelfde. Maar ik wil nog wat vet verliezen tegen de zomer, ja.![]()
Oke en kom je daarmee aan/val je af/blijf je op hetzelfde gewicht?

Haha epic broscience!Ik merk dat ik in die 2-3 maanden dat ik nu terug enkel krachttraining doe ik 1-2 kg ben aangekomen en wel droger kom te staan. Ik ben nu ripped van body & fit aan het gebruiken. Is m'n allereerste fatburner dus kan het met niets vergelijken. Houdt wel in achterhoofd dat ik 85kg heb gewogen toen ik nog kracttraining deed. Ik weet niet of spiergeheugen een fabeltje is maar mss evolueert m'n lichaam daarom zo goed.
Mijn principe dat ik al aantal jaren volg tegen de zomer is vanaf smiddags zo weinig mogelijk koolh te nemen, enkel voor de training en vlak na de training wel. En na aantal weken probeer ik dan weer wat te schrappen. Zoals bv mijn casein shake dronk ik met magere melk. Ben overgeschakeld op sojamelk. Als m'n nieuwe bosbessen smaak binnenkomt ga ik deze ook proberen te drinken met water.
Op die manier probeer ik droger en droger te komen. Elk jaar lukt me dat redelijk goed.![]()