XXL Nutrition

Reductil

Dat is alleen groenvoer...alleen daar kan je niet op voeden.
Dat lijkt me nogal logisch, maar het is ideaal om voor bij de kip of vis. Voor een voedingsschema in de cut of low carb in combinatie met vetten bijvoorbeeld. Groenvoer hoef je qua caloriën dan ook niet mee te nemen.

Je vroeg om voorbeelden, en deze voldoen aan de statement die Loo maakt. :D

Heb wel goeie ervaringen gehoord over Reductil, wordt hier voorgeschreven door dieëtisten (dokters), voor mensen met een erg hoog BF (dus 20+).. Voor andere mensen is het hier bijna niet te verkrijgen spijtig genoeg....

Heb wel goeie ervaringen gehoord over Reductil, wordt hier voorgeschreven door dieëtisten (dokters), voor mensen met een erg hoog BF (dus 20+).. Voor andere mensen is het hier bijna niet te verkrijgen spijtig genoeg....
yep ,maar verschrikelijk duur hier,75euro per doosje,???in Nederland 45euro;)

• Topic Starter Topic Starter
Haha, weer volle bak reacties in men topic.
@Nightstalker: Ik heb men voorschrift nog liggen ;)
@Loo: Zoals ik al zei ga ik het product ook niet nemen omdat ik men voeding onder controle heb en dus zit niet hoef. De dokter wilde me echt iets anders geven omdat de efedrine volgens hem gevaarlijk was en ik heb hem maar laten voorschrijven (is toch altijd gratis bij hem). De cut gaat voorlopig nog zonder enige hulp

Mijn dokter wil dat ik reductil neem

Ik heb 16 % BF en ik MOET naar de 14 % minimaal van hem ... daar kan ik nog mee akkoord gaan

Maar reductil , is dat wel iets vr mij ? zijn er geen betere vetverbranders? Ik heb uitdrukkelijk gezegd dat alsk nu minder honger heb of niet dat ik toch evenveel zal eten :)

geef mij ook zo een dokter

hoezo?

Reductil blijkt vooral op de honger te werken en niet zo zeer op de hogere vetverbranding

Ik heb het denk ik een jaar of drie geleden gebruikt. Ook op voorschrift van een dokter :-)
Het was duur en ik had niet het gedacht dat het werkte.
Ik zou er mijn geld niet meer aan geven, zelfs niet moest het goedkoop zijn...

inderdaad dat denk ik dus ook Mini :)

Ik ga btw niet meer luisteren en ik ga lekker bulken , zien datk niet te veel aankom ... die dokter weet zkr niet dat het winter is ^^

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven