- Waardering
- 1.271
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken Tolle niet maar als ik zeg dat veel uit de new age beweging een grap is bedoel ik dat het nogal eens te zweverig is. Engelen die brandstof metertjes beïnvloeden, bandstemmen, klopgeesten, tarotkaartjes of een malachiet steen die bescherming zou bieden tegen plutoniumvervuiling. En dat staat dan serieus in een boek.Tolle New Age? Nja, mss wel, maar hij heeft me wel goed geholpen met z'n leven in het huidig moment.
Ik ken Tolle niet maar als ik zeg dat veel uit de new age beweging een grap is bedoel ik dat het nogal eens te zweverig is. Engelen die brandstof metertjes beïnvloeden, bandstemmen, klopgeesten, tarotkaartjes of een malachiet steen die bescherming zou bieden tegen plutoniumvervuiling. En dat staat dan serieus in een boek.
Idd, mja, mensen beoordelen Tolle ook als zweverig (denk aan EricR bv), maar is het juist niet, is juist erg down to earth. Net zoals U.G.
En spiritualiteit is imo gwn de kunst om jezelf te identificeren met de rust, stilte, leegte van de omgeving, daar je zelfgevoel van maken. Is al een tijdje dat ik de rust van de omgeving zie als m'n identiteit, m'n echte zelf, en hou dit gewoon vast als ik m'n kamer uit ga en me onder de mensen begeef, ga op die manier winkelen, werken enz.. Is in feite niks speciaals aan maar heeft me in elk geval van m'n angsten afgeholpen.
)Als je neutraliteit wenst te funderen moet je uniformen invoeren.
juist, in tijden waar er een zwaar tekort is aan leerkrachten het beroep nog een tikkeltje onaantrekkelijker maken![]()

vind een hoofddoekenverbod in het onderwijs ook maar absurd. Als je neutraliteit wenst te funderen moet je uniformen invoeren. Ik kan immers ook een hoofddoek dragen zonder daar enige religieuze reden voor te hebben.
Het probleem is dat hoofddeksels dragen zonder religieuze redenen helemaal niet mag. Wij mochten geen pet dragen in de klas. Mijn probleem met hoofddoeken op school is dat er uitzonderingen worden gemaakt om religieuze redenen. Idem bij onverdoofd slachten. Ofwel laat je onverdoofd slachten toe, ofwel niet, maar wettelijke uitzonderingen maken voor religieuze voorschriften vind ik onzin.
in dat geval moet het idd verboden zijn. Een bepaald sprookje geloven geeft je niet het recht meer te mogen dan anderen.
hoewel ik persoonlijk die 'hoofddeksels zijn verboden' regel op school altijd zo onzinnig als wat vond. Er is geen enkele goede reden waarom je geen pet op mag in de klas.
. Met de rest van je post ben ik het wel niet eens, maar daar heb ik momenteel zin noch tijd voor om op in te gaan. En het is ook niet echt relevant voor het punt dat ik maakte.