MuscleMeat

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
tja , om alleen daar een opmerking over te maken vind ik altijd zo triest - sluit positief zou ik zeggen

• Topic Starter Topic Starter
ja dat wel ;)

me been gaat ook weer wat beter, kan weer goed bewegen en spanning eropleggen, dus atletiek van vanavond gaat door :D

training van 17 maart 2009:

Bench press:
15x60kg
9x70kg
6x75kg
4x80kg
2x85kg
Superset met Bent over Row:
10x60kg
8x70kg
5x75kg
5x80kg
3x85kg

Flyes:
10x18kg
10x18kg
10x18kg
Superset met bench dips:
20xBW
15xBW+10kg
10xBW+20kg(pr)

Buikspieren daarna gedaan.

+30min Cardio

Commentaar op training:

opzicht ging de training wel lekker, wel echt uitgeput na supersets. Is namelijk 1ste keer dat ik dat doe :P.
Benen ga ik donderdag of zaterdag doen, uit voorzorg nog niet gedaan ;)

damn, je moet vast monsterrug hebbe

Nette training weer Remco :D.

tegen deze uitvoering zit ik dicht tegen aan - goeie superset-training remco benchen en borren en met dat gewicht - inpressive kogelstoter

Ja, ik doe het alleen wel iets strikter maja, hij traint toch voor explosieve kracht neem ik aan dus dan maakt t nie uit.

Ja, ik doe het alleen wel iets strikter maja, hij traint toch voor explosieve kracht neem ik aan dus dan maakt t nie uit.

ik train voor explosiviteit en voor gewone kracht beide, maar het maakt opzicht niet veel uit voor mij idd ;)

tegen deze uitvoering zit ik dicht tegen aan - goeie superset-training remco benchen en borren en met dat gewicht - inpressive kogelstoter

ik vind het zo lekkerst, voel ik hem toch beter dan zo echt parallel aan de grond met je rug.
Supersets gingen wel lekker ja :D
Bench en BOR was wel afzien hoor :o, ik lag echt uiteindelijk toen ik 3e rep 85kg(bench) wilde doen met het gewicht op me :P

wow gast...je bent over rows zijn bijna het dubbele van de mijne...toch heel sterk. kvind je flyes ook goed, vind het een moeilijke oefening die strikt moet gebeuren.

prachtige log, vanaf nu volg ik hem zeker.

wow gast...je bent over rows zijn bijna het dubbele van de mijne...toch heel sterk. kvind je flyes ook goed, vind het een moeilijke oefening die strikt moet gebeuren.

prachtige log, vanaf nu volg ik hem zeker.

dankje ;) flyes moet idd strict gebeuren anders krijg je meestal last van je schouder, althans had ik in het begin.
zoiezo is voor mij flyes handig om te doen en ook zwaar en snel te doen, want discuswerpen is zo'n soort beweging, dus is wel mooi als ik daar veel kracht in kan zetten :)

ik train voor explosiviteit en voor gewone kracht beide, maar het maakt opzicht niet veel uit voor mij idd ;)

ik vind het zo lekkerst, voel ik hem toch beter dan zo echt parallel aan de grond met je rug.
Supersets gingen wel lekker ja :D
Bench en BOR was wel afzien hoor :o, ik lag echt uiteindelijk toen ik 3e rep 85kg(bench) wilde doen met het gewicht op me :P

arnold deed ook vaak supersets , en dan vooral de combinatie borst/rug - voor de pomp

vanmiddag me nieuwe bankje ontvangen, en aangezien ik al klaar van met me tentamens te leren voor morgen, heb ik besloten hem gelijk in elkaar te zetten :P

bankje ziet der erg fijn uit, kon het ook niet laten om ff 1 set te proberen, ondanks me training van gister. Ik vond zelf dat ik op deze veel comfortabeler
lig en druk :D, dus hoop dat het verschil maakt :D

Me rechterbeen voelt nog steeds niet optimaal, dus ga straks proberen normale training te doen, als dit niet lukt zal ik wel wat leuks ervan proberen te maken :P, zoiezo nog geen powerclean, want als die 1x op me been kom heb ik nog meer pijn :o

vett maak eens een foto van je bankje
en succes met trainen en leren

vett maak eens een foto van je bankje
en succes met trainen en leren

dankje, zal binnenkort wel fototje schieten van hele homegym

tentamens van vandaag gingen niet super denk rond de 7 ;)

denk dat ik vandaag een superset training weer ga doen ;)
moet alleen ff oefeningen kijken, want kan veel niet goed doen door me been :o

training van 19 maart 2009:

Incline bench press:
14x60kg
8x70kg
5x75kg
3x80kg
1x85kg

superset met Shrugs:
15x80kg
12x90kg
10x95kg
8x100kg
5x105kg

Incline flyes:
10x18kg
10x18kg
10x18kg
superset met Tricep Extensions:
12x30kg
10x35kg
8x40kg

Military press:
5x50kg
5x55kg
4x60kg
superset met 21'en:
35kg
35kg
35kg

buikspieren nog gedaan

+30min cardio

Commentaar op training:

ging erg lekker, voor het eerst tricep extension en incline bench press gedaan, vond het erg fijne oefeningen :D
supersets waren erg vermoeiend maar wel erg lekker ook :D
heb filmpje van 1x85kg Incline BP en 4x60kg MP ;)
zet ze er zo op ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven