- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.

neemt niet weg dat diie bor´s impressive zijn
hij voer je ze uit? schuin voorover geboge of halter op de grond en horizontaal?
Ja, ik doe het alleen wel iets strikter maja, hij traint toch voor explosieve kracht neem ik aan dus dan maakt t nie uit.

tegen deze uitvoering zit ik dicht tegen aan - goeie superset-training remco benchen en borren en met dat gewicht - inpressive kogelstoter
, ik lag echt uiteindelijk toen ik 3e rep 85kg(bench) wilde doen met het gewicht op me 
wow gast...je bent over rows zijn bijna het dubbele van de mijne...toch heel sterk. kvind je flyes ook goed, vind het een moeilijke oefening die strikt moet gebeuren.
prachtige log, vanaf nu volg ik hem zeker.
flyes moet idd strict gebeuren anders krijg je meestal last van je schouder, althans had ik in het begin.
ik train voor explosiviteit en voor gewone kracht beide, maar het maakt opzicht niet veel uit voor mij idd
ik vind het zo lekkerst, voel ik hem toch beter dan zo echt parallel aan de grond met je rug.
Supersets gingen wel lekker ja![]()
Bench en BOR was wel afzien hoor, ik lag echt uiteindelijk toen ik 3e rep 85kg(bench) wilde doen met het gewicht op me
![]()
arnold deed ook vaak supersets , en dan vooral de combinatie borst/rug - voor de pomp

, dus hoop dat het verschil maakt 
vett maak eens een foto van je bankje
en succes met trainen en leren