AndroidHealthClinic

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Netjes Remco, ben benieuwd naar de filmpkes.

ik denk dat je de incline iets lager in gewicht moet remco , dat komt de uitvoering alleen maar te goede , nu dacht ik - red hij het of red hij niet

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat je de incline iets lager in gewicht moet remco , dat komt de uitvoering alleen maar te goede , nu dacht ik - red hij het of red hij niet

1ste keer dat ik hem deed, dus keek ff wat ik kon, en tot 80kg ging het gewoon soepel zonder moeite, dus denk probeer 85kg is, ging moeilijk maar lukte wel ;) uitvoering was idd minder nu ;)

wat ik meestal doe , is eerst 5 goeie reps maken op een gewicht en dan pas verhogen
in jou geval dus 5 * 80 , en dan pas 1 * 85 , het is trouwens wel een top-gewicht hoor R

over een aantal jaren op de olympics - kunnen wij zeggen - hee dat is remco , die zat ook ooit op ddb:D

wat ik meestal doe , is eerst 5 goeie reps maken op een gewicht en dan pas verhogen
in jou geval dus 5 * 80 , en dan pas 1 * 85 , het is trouwens wel een top-gewicht hoor R

over een aantal jaren op de olympics - kunnen wij zeggen - hee dat is remco , die zat ook ooit op ddb:D

zal ik voortaan gaan doen :) dus nu opwerken naar 5x80kg, dan daarna naar 5x82.5kg doorwerken etc, dankje voor de tip :D

denk ook wel dat het me flat bench gaat bevorderen, althans dat hoop ik.
Pr op flat staat 1x87.5kg en incline nu 1x85kg :o

op de olympics, zal het proberen, maar denk niet dat het gaat lukken ;)
eerst maar is EJK doen over 3 jaar ofzo, dan denk ik dat ik mischn wel kan halen :), maar nog geen olympics hoor ;)

je bent nog jong , dus wie weet

I take it out, take it deeper just to throw it away! :D
Nette incline, was wel net aan toe. Zag trouwens dat je je balans kwijt was bij de 4e Military Press, best k*t dat. :D

I take it out, take it deeper just to throw it away! :D
Nette incline, was wel net aan toe. Zag trouwens dat je je balans kwijt was bij de 4e Military Press, best k*t dat. :D

het is bleed it out :P
incline was idd net aan toe, en 4e rep mp raakte ik me balans kwijt, komt doordat je met beide benen tegen elkaar sta, en als je dan even te ver naar voren ga dan moet je stap bijzetten :P

zo vandaag lekker rustdagje :)
voel me borstspier, schouders en triceps echt ****ing erg nog van gister, lang geleden dat ik zo'n erge spierpijn had :o

denk ook wel dat het me flat bench gaat bevorderen, althans dat hoop ik.
Pr op flat staat 1x87.5kg en incline nu 1x85kg :o

Ik moet wel ff zeggen dat die incline niet erg schuin is, hij is vrijwal vlak. Nog steeds een erg goed resultaat hoor, zelf haal ik het niet ;)
Keep up the good work!

vandaag sla ik krachttraining over en doe ik alleen een atletiektraining ;)

Ja, kan makkelijk;2x op 1 dag trainen; gaat goed zag ik.
Redelijk techniek ook al op de incline. Keep it up!:D;)

ty ;)

normaal doe ik wel 2x dan op 1 dag trainen, maar zit met tentamenweek nog op school, daarom doe ik het ook niet zodat ik kan leren ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven