- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sure 50km heen en 50km terug

maar volgens mij maakt dat niet zoveel uit, omdat ik deze oefening voor explosiviteit doe en niet voor wedstrijden.
dat doet echt ****ing pijn 

deed best pijn, maar "wat je niet dood maakt je sterker" zeg ik dan maar.ai ai, pas wel op, voor je het weet heb je een blessure
maar toch lekker die 87.5kg clean!
en 160 op deadlift zit er zo langzamerhand wel aan te komen he..

Hoe kan je nou failen op 150kg deadlift als je wel 5×147.5 deadlift haaltTrouwens waarom is je filmpje weg?

dankje, ja moet ik wel me dag hebben, heb ik vaak bij deadlift ene keer lukt alles goed en andere keer lukt het gewoon niet
ik heb altijd van die dagen dat het goed gaat en andere dagen dat het slecht gaat. heb ik heel vaak op me deadlift. en tsja denk ook dat het met tijdstip van training te maken heeft en wat ik die dag gedaan heb
me filmpje haal ik meestal na paar dagen eraf, zal er wel weer voor je op zetten oke ?
http://www.youtube.com/watch?v=PZ2O2bktcik

5x75kg clean and press was me lukt me meestal ook 
ja dacht laat ik ff de garage uit lopen, maar de deur bleek dicht
dankje, moet beter nog hoor5x75kg clean and press was me lukt me meestal ook
![]()

d'oh!
Aardige cleans and press, mijn clean is dus een regelrechte drama, of het moet aan de techniek liggen.![]()
wat is de aantal kg's in de filmpie?![]()
netjes die cleans and presses.
ik ga jou volgen btw
ik had je al keer gepmt volgens mij maar nu zit ik wat vaker achter dbb.
hoe oud ben je nu?

ze kunnen wel lachen onze mede bb-broeders , maar het zag er helemaal niet slecht remco .