AndroidHealthClinic

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het zit tussen je oren man dat je die 95 failde. Als je ziet met hoeveel explosiviteit die 90omhoog vliegt zit er veel meer in man, toch netjes!

• Topic Starter Topic Starter
Het zit tussen je oren man dat je die 95 failde. Als je ziet met hoeveel explosiviteit die 90omhoog vliegt zit er veel meer in man, toch netjes!

dankje, ja ik denk ook dat het tussen oren beetje zit, want je denkt 90kg ga ik nog wel halen, dan lukt het ook, maar dan denk je zo van pr met 7.5kg verbeteren dat lukt je toch niet, dat is mijn zwakke punt ( had je snel door) ;)

dat probleem heb ik vaak ook, als je denkt dat het niet lukt, lukt het ook niet...alleen is het erg moeilijk om helemaal positief te denken, maar het helpt zeker!

doelen voor 1 juni:
Bench press: 100kg
Deadlift: 160kg
Nekstoten: 90kg
Powerclean: 90kg
Clean and press: 80kg
Military press: 65kg
incline bench press: 90kg

19 april competitiewedstrijd bij de Senioren :o moet ik geweldig met een 7.26kg kogel gaan stoten :P
3 mei competitiewedstrijd bij de B-junioren :D is wat leuker voor me mag ik tenminste met me gewone gewicht stoten :P

19 april competitiewedstrijd bij de Senioren :o moet ik geweldig met een 7.26kg kogel gaan stoten :P
3 mei competitiewedstrijd bij de B-junioren :D is wat leuker voor me mag ik tenminste met me gewone gewicht stoten :P

Hoe ver denk je dat je kan stoten bij Senioren? :p

Qua krachtstats kun je daar denk ik nog best ver stoten hoor. Maar zo'n 7.26 kg kogel is natuurlijk wel wennen

Qua krachtstats kun je daar denk ik nog best ver stoten hoor. Maar zo'n 7.26 kg kogel is natuurlijk wel wennen

heeft niet alleen met kracht te maken huntelaar ;)
ook techniek, en mijn techniek is nog niet goed, bij 5kg kan je nog heel veel uit kracht halen en nu ben ik dan ook wel hard aant werken aan techniek, maar bij 7.26 weet ik het niet of ik daar ook veel uit kracht kan halen en minder uit techniek ;)

doelen voor 1 juni:
Bench press: 100kg
Deadlift: 160kg
Nekstoten: 90kg
Powerclean: 90kg
Clean and press: 80kg
Military press: 65kg
incline bench press: 90kg

Goeie doelen, zet er ook ff bij wat je stats op die oefeningen nu zijn (per 1 april zeg maar). En waarom zit er geen squat bij je doel? Of aantal meters op kogelstoot?

Goeie doelen, zet er ook ff bij wat je stats op die oefeningen nu zijn (per 1 april zeg maar). En waarom zit er geen squat bij je doel? Of aantal meters op kogelstoot?

squat, omdat als ik zeg 205 op quarter dat weer mensen gaan zeiken.
kogelstoten, omdat me doel is top 3 outdoor nu ;) afstand moet ik dan neerzetten het liefst wil ik tussen 15-16m gaan stoten dan ;)

stats van nu dan ook ff ernaast zetten ;)
doelen voor 1 juni:
Bench press: 100kg------------------------1x90kg, filmpje staat in me log ;)
Deadlift: 160kg-----------------------------5x147.5kg
Nekstoten: 90kg----------------------------3/5x85 weet niet zkr meer:P
Powerclean: 90kg--------------------------1x87.5kg
Clean and press: 80kg--------------------- 5x75kg
Military press: 65kg------------------------ 4x60kg, filmpje staat in me log ook ;)
incline bench press: 90kg-------------------1x85kg, filmpje staat in me log ;)
Squat: 205kg--------------------------------5x192.5kg ( is quarter )
Kogelstoten: voor 26-27juni 15-16m ;)
discuswerpen: voor 26-27juni 42.50m ;)

Ajoh over dat squat begin ik allemaal niet meer, ik heb wel betere dingen te doen.

Ik word volwassen haha :P

Zijn die doelen allemaal 1rm?

Jouw squat is toch bijna parallel.

Het staat erbij wat het is ;)

wow, dat zijn best sterke doelen ja, gaat je veel moeite kosten, maar zal je zeker lukken!

succes ermee

squat, omdat als ik zeg 205 op quarter dat weer mensen gaan zeiken.
kogelstoten, omdat me doel is top 3 outdoor nu ;) afstand moet ik dan neerzetten het liefst wil ik tussen 15-16m gaan stoten dan ;)

stats van nu dan ook ff ernaast zetten ;)
doelen voor 1 juni:
Bench press: 100kg------------------------1x90kg, filmpje staat in me log ;)
Deadlift: 160kg-----------------------------5x147.5kg
Nekstoten: 90kg----------------------------3/5x85 weet niet zkr meer:P
Powerclean: 90kg--------------------------1x87.5kg
Clean and press: 80kg--------------------- 5x75kg
Military press: 65kg------------------------ 4x60kg, filmpje staat in me log ook ;)
incline bench press: 90kg-------------------1x85kg, filmpje staat in me log ;)
Squat: 205kg--------------------------------5x192.5kg ( is quarter )
Kogelstoten: voor 26-27juni 15-16m ;)
discuswerpen: voor 26-27juni 42.50m ;)
Misschien een beetje flauw van me hoor, maar er staan een aantal 'doelen' in die je morgen al kunt halen: als je 4x 60kg drukt op de MP, dan red je 1x 65kg makkelijk! Zelfde geldt voor de DL, nekstoten, clean/press, en misschien ook SQ. Alleen de benches zijn uitdagingen zo te zien.

EDIT: net je filmpje gezien van de BP, dat ging wel erg makkelijk. 95kg zou geen probleem moeten zijn. Misschien moet je nog wat letten op je lichaamsspanning, je ligt er een beetje als een zoutzak bij ;).

Misschien een beetje flauw van me hoor, maar er staan een aantal 'doelen' in die je morgen al kunt halen: als je 4x 60kg drukt op de MP, dan red je 1x 65kg makkelijk! Zelfde geldt voor de DL, nekstoten, clean/press, en misschien ook SQ. Alleen de benches zijn uitdagingen zo te zien.

EDIT: net je filmpje gezien van de BP, dat ging wel erg makkelijk. 95kg zou geen probleem moeten zijn. Misschien moet je nog wat letten op je lichaamsspanning, je ligt er een beetje als een zoutzak bij ;).

doel is eerst het gewicht halen, maar het liefst ook de reps erop die ik nu erop doe ;) ik wil bijvoorbeeld 5x160kg deadlift enzo ;) en als het te makkelijk blijkt te zijn ga ik ze verhogen ;) de powerclean die 2.5kg lijkt makkelijk, maar ik zal niet zo snel gaan maxen daar weer op, moet er zeker van zijn, want me vorige fail was geen fijne :P

die bench ging best easy ja :P ik heb idd weinig spanning en me arch is ook niet echt goed :P

vanavond een atletiektraining weer, lekker veel zin in :)
intotaal 2.5uur kogelstoten + discuswerpen :D

voel nog wel een beetje me triceps van afgelopen krachttraining, komt denk ik doordat ze nog niet gewend zijn om extra oefeningen ervoor te doen, deed eerst alleen triceps pakken bij bench etc. :P

paar cijfers terug gehad vandaag ;)
grieks 7,8
godsdienst:o 7.3
nederlands debat 6.5
maatschappijwetenschappen 7.4
nog 4 terug te krijgen :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven