Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zit tussen je oren man dat je die 95 failde. Als je ziet met hoeveel explosiviteit die 90omhoog vliegt zit er veel meer in man, toch netjes!

19 april competitiewedstrijd bij de Seniorenmoet ik geweldig met een 7.26kg kogel gaan stoten
![]()
3 mei competitiewedstrijd bij de B-juniorenis wat leuker voor me mag ik tenminste met me gewone gewicht stoten
![]()

maar je weet maar nooit
ff morgen er alvast beetje mee trainen 
Qua krachtstats kun je daar denk ik nog best ver stoten hoor. Maar zo'n 7.26 kg kogel is natuurlijk wel wennen

doelen voor 1 juni:
Bench press: 100kg
Deadlift: 160kg
Nekstoten: 90kg
Powerclean: 90kg
Clean and press: 80kg
Military press: 65kg
incline bench press: 90kg
Goeie doelen, zet er ook ff bij wat je stats op die oefeningen nu zijn (per 1 april zeg maar). En waarom zit er geen squat bij je doel? Of aantal meters op kogelstoot?
afstand moet ik dan neerzetten het liefst wil ik tussen 15-16m gaan stoten dan 

Misschien een beetje flauw van me hoor, maar er staan een aantal 'doelen' in die je morgen al kunt halen: als je 4x 60kg drukt op de MP, dan red je 1x 65kg makkelijk! Zelfde geldt voor de DL, nekstoten, clean/press, en misschien ook SQ. Alleen de benches zijn uitdagingen zo te zien.squat, omdat als ik zeg 205 op quarter dat weer mensen gaan zeiken.
kogelstoten, omdat me doel is top 3 outdoor nuafstand moet ik dan neerzetten het liefst wil ik tussen 15-16m gaan stoten dan
stats van nu dan ook ff ernaast zetten
doelen voor 1 juni:
Bench press: 100kg------------------------1x90kg, filmpje staat in me log
Deadlift: 160kg-----------------------------5x147.5kg
Nekstoten: 90kg----------------------------3/5x85 weet niet zkr meer
Powerclean: 90kg--------------------------1x87.5kg
Clean and press: 80kg--------------------- 5x75kg
Military press: 65kg------------------------ 4x60kg, filmpje staat in me log ook
incline bench press: 90kg-------------------1x85kg, filmpje staat in me log
Squat: 205kg--------------------------------5x192.5kg ( is quarter )
Kogelstoten: voor 26-27juni 15-16m
discuswerpen: voor 26-27juni 42.50m![]()
.Misschien een beetje flauw van me hoor, maar er staan een aantal 'doelen' in die je morgen al kunt halen: als je 4x 60kg drukt op de MP, dan red je 1x 65kg makkelijk! Zelfde geldt voor de DL, nekstoten, clean/press, en misschien ook SQ. Alleen de benches zijn uitdagingen zo te zien.
EDIT: net je filmpje gezien van de BP, dat ging wel erg makkelijk. 95kg zou geen probleem moeten zijn. Misschien moet je nog wat letten op je lichaamsspanning, je ligt er een beetje als een zoutzak bij.
ik wil bijvoorbeeld 5x160kg deadlift enzo
en als het te makkelijk blijkt te zijn ga ik ze verhogen
de powerclean die 2.5kg lijkt makkelijk, maar ik zal niet zo snel gaan maxen daar weer op, moet er zeker van zijn, want me vorige fail was geen fijne 
ik heb idd weinig spanning en me arch is ook niet echt goed 

7.3