XXL Nutrition

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training van zometeen:

Squat
Deadlift
Lunges
Good mornings
Side crunches
crunches

Dan morgen:

powerclean
nekstoten
BOR
Incline DB row
MP
21'en

Training van 2 april:

Squat:
20x120kg
12x150kg
8x170kg
5x190kg
5x200kg(pr)

Lunges:
10x60kg
10x70kg
10x80kg
8x90kg
7x100kg

Deadlift:

5x110kg
5x120kg
5x130kg
5x140kg
2x150kg

Calf Raises:

20x130kg
15x140kg
10x150kg

cruches:
25xBW
15xBW+10kg
10xBW+15kg

Side cruches:
15xBW
15xBW
15xBW

+ ga nu 30 minuten cardio doen ;)

Commentaar op de training:

mwa ging opzicht wel oké, er trainde een vriend mee voor de eerste keer, hij moest dus nog alle technieken leren, hij vond het na de deadlift al zwaar worden :P, dus deed toen geen oefeningen meer, hij durfde ook geen Goodmornings, dus heb ik die maar weggehaald ;)
200kg squat(quarter) is pr, ben ik wel blij mee.

je zal wel zware poten hebben remco , hoe gaan de squats , kan je het gewicht goed hebben

je zal wel zware poten hebben remco , hoe gaan de squats , kan je het gewicht goed hebben

die squats gaan goed ;) blijft goed stabiel, knieen gaan niet over voeten heen, ze voelen echt verdomd goed aan :D maar dat gewicht kan ik goed hebben ja ;) laatste reps waren wel afzien, maar het gewicht op me rug is geen probleem :D denk dat ik me doel van 205kg moet bijstellen naar 220kg ofzo :P

gvd remco wat een gewichten , voor het kogelstoten , haal jij daar de meeste kracht vandaan + ik neem aan dat je ook snelheid nodig hebt t.a.v de draai

gvd remco wat een gewichten , voor het kogelstoten , haal jij daar de meeste kracht vandaan + ik neem aan dat je ook snelheid nodig hebt t.a.v de draai

ik glij nog aan ;) dus haal ik in het begin alle kracht uit me benen om explosief in te komen en dan daarna neemt me heup infeite een deel over door de heup inzet, me ene arm om de stoot te blokken, andere arm+schouder om te stoten infeite, en borst en rugspieren gebruik je ook wel maar wat minder volgens mij ;)

aanglij techniek is dit:

http://www.youtube.com/watch?v=rfeD7kDOMWo&feature=related

enige wat ik wel krijg van die squats zijn hele blauwe/rode traps :P is altijd wel grappig als ik gym de dag erna heb :o

ik glij nog aan ;) dus haal ik in het begin alle kracht uit me benen om explosief in te komen en dan daarna neemt me heup infeite een deel over door de heup inzet, me ene arm om de stoot te blokken, andere arm+schouder om te stoten infeite, en borst en rugspieren gebruik je ook wel maar wat minder volgens mij ;)

aanglij techniek is dit:

http://www.youtube.com/watch?v=rfeD7kDOMWo&feature=related

enige wat ik wel krijg van die squats zijn hele blauwe/rode traps :P is altijd wel grappig als ik gym de dag erna heb :o

Dat had ik laatsts ook.. wat is dat? dat blauwe?

ik heb dat altijd bij de front squats , die doe ik niet veel

Dat had ik laatsts ook.. wat is dat? dat blauwe?

wat voor blauwe op mijn traps of in dat filmpje :P

op me traps is gewoon van een striem die de bar bij het squatten achterlaat en dat word blauw uiteindelijk bij mij ;)

in het begin bij dat filmpje is het het broekje van die gast :p

ik heb dat altijd bij de front squats , die doe ik niet veel

front squats heb ik nog nooit geprobeerd ;)

Ik heb echt heel erg veel respect voor je jongen. 16 jaar en zulke stats. Ik heb alle 830(?) Post's van je Log gelezen, echt geweldig om te lezen hoe je vooruit gaat, en natuurlijk je geweldige Squats. Ik train nu een half jaartje serieus, maar toch blijft de voeding een groot probleem, ik kan me er gewoon niet aan houden. Na het lezen van jou log voel ik me zelf echt als een SLAPPELING& voel ik me meer gedisciplineerd om er echt 100% op te letten.

Het kan zijn dat ik er overheen gelezen heb, maar op je hoeveelste ben je begonnen met trainen?

Ik heb echt heel erg veel respect voor je jongen. 16 jaar en zulke stats. Ik heb alle 830(?) Post's van je Log gelezen, echt geweldig om te lezen hoe je vooruit gaat, en natuurlijk je geweldige Squats. Ik train nu een half jaartje serieus, maar toch blijft de voeding een groot probleem, ik kan me er gewoon niet aan houden. Na het lezen van jou log voel ik me zelf echt als een SLAPPELING& voel ik me meer gedisciplineerd om er echt 100% op te letten.

Het kan zijn dat ik er overheen gelezen heb, maar op je hoeveelste ben je begonnen met trainen?

juni 2008: dus was 15.5 jaar ;)
zo je had er zin in met het lezen :P, 1 ding je moet jezelf nooit zwak vinden ;) dan bereik je niks, ik vind het goed dat je nu gemotiveerd ben door het lezen van mijn log om je nog meer in te zetten, dat doet mij goed :)

squats zijn wel quarters, maar ik neem aan dat je dat al had gelezen ;) dus dat maken ze minder indrukwekkend ;) maar ik mag niet klagen als 16 jarige nee ;)

Al ging je maar een klein stukje door je knieën, ik ben bang dat ik al blessures op ga lopen met het staan met een barbell van 200 KG op men rug/schouders. Ik heb zelf ook een log'je aangemaakt, om gedisciplineerd te blijven:) Hopelijk over 2 jaar dezelfde stats als jij!:)

Al ging je maar een klein stukje door je knieën, ik ben bang dat ik al blessures op ga lopen met het staan met een barbell van 200 KG op men rug/schouders. Ik heb zelf ook een log'je aangemaakt, om gedisciplineerd te blijven:) Hopelijk over 2 jaar dezelfde stats als jij!:)

dat word bikkelen voor je dan :P

zometeen lekker gaan trainen ;) van het weekend geen trainingen ;)
maandag dan atletiektraining en dinsdag kracht ;)

830 post gelezen , dat is een volger remco

830 post gelezen , dat is een volger remco

830 post achter elkaar nog wel :P ik heb van veel mensen ook bijna alles gelezen, maar dan is het gewoon de post van die dag :P niet van 6 maanden in 1 dag :')

maar wel leuk dat iemand gemotiveerd word dmv mijn logje te lezen :D

dat is idd leuk , ik sla ook weleens wat over , je kan nou eenmaal niet alles volgen - word onderhand een dagtaak

Jezus man echt goeie squats, dat doen weinig mensen je na, laat staan 16-jarigen.
Ik vraag me alleen af hoe je die lunges doet met 100 kg. Hou je dan echt gewoon dumbbells van 50 kg in elke hand of doe je een stang in je nek?

Jezus man echt goeie squats, dat doen weinig mensen je na, laat staan 16-jarigen.
Ik vraag me alleen af hoe je die lunges doet met 100 kg. Hou je dan echt gewoon dumbbells van 50 kg in elke hand of doe je een stang in je nek?

dankje
stang in me nek ;) vind ik zelf wat stabieler ;)

Training van 3 april 2009:

Powerclean:
5x65kg
5x70kg
5x75kg

Nekstoten:
5x70kg
5x75kg
5x80kg

MP:
5x50kg
5x52.5kg
5x55kg

BOR:
12x60kg
8x65kg
7x70kg

Incline dumbbell rows:
8x23kg
8x23kg
8x23kg

21'en:
32.5kg
32.5kg
30kg

Commentaar op de training:
had op een betere training gehoopt ;) had weinig kracht, meeste was echt gewoon op wilskracht dat ik het haalde :o
is ook wel logisch opzicht, het is een middagtraining + 4e dag achter elkaar krachttraining en daartussen ook ngo 2 atletiektrainingen :D

vandaag een heerlijk rustdagje :D

Schema voor volgende week:

Zondag: krachttraining (benen,borst,triceps,buik)
Maandag: Atletiek
Dinsdag: krachttraining ( rug,schouders,biceps,buik)
Woensdag: Atletiek
Donderdag: krachttraining ( benen,borst,triceps,buik)
Vrijdag: Rust
Zaterdag: Atletiek

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven