MuscleMeat

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013

Bezoekers in dit topic

Jongens bedankt allemaal voor de reacties! Blijft gaaf om te lezen!
 
Jouw log blijft gaaf volgen :-) vette foto's
 
Djuuuu, top man!!!

Even iets heel anders man. Wat voor schoenen heb je aan tijdens het trainen? Zien er gaaf uit (foto op de calve press)
 
Elke foto lijkt wel bruter te worden :P
 
Super fysiek :)
 
Dank jullie wel!! Foto's ben ik heel blij mee. Is toch eens heel wat anders dan wedstrijd foto's. Bedankt voor de complimenten!
 
Wat een vette foto's! Maar moet toch elke keer denken aan toen je een dwerg door een tv studio heen gooide :roflol:
 
Wat een vette foto's! Maar moet toch elke keer denken aan toen je een dwerg door een tv studio heen gooide :roflol:

Hahahahahahahahahaha


Vanaf gisteren is m'n voeding aangepast. Een stuk naar beneden met de kh. Eindelijk!!!:) Nu gaat het mooie werk pas echt beginnen...uitharden! Tijdens deze fase gaan begint het onderscheiden van velen! Volharden!!!
 
Haha, heb nog nooit iemand zo blij gezien dat ie minder kh moet eten :D
Zet 'm op!
 
Hahahahahahahahahaha


Vanaf gisteren is m'n voeding aangepast. Een stuk naar beneden met de kh. Eindelijk!!!:) Nu gaat het mooie werk pas echt beginnen...uitharden! Tijdens deze fase gaan begint het onderscheiden van velen! Volharden!!!

Zet m op! ;) Benieuwd naar resultaat.
 
Succes man, erg benieuwd hoe je eruit komt straks :thumb:
 
Op dit moment crave ik naar extra KH's... me kracht is echt Sh!T at the moment (zeker 25% minder t.o.v mijn ''bulk'')

En jij.... jij bent blij dat je mindr KH mag :D wat is voor jou ''minder'' 400gr, 300gr, 200gr??
 
Haha, heb nog nooit iemand zo blij gezien dat ie minder kh moet eten :D
Zet 'm op!

Zet m op! ;) Benieuwd naar resultaat.

Succes man, erg benieuwd hoe je eruit komt straks :thumb:

Op dit moment crave ik naar extra KH's... me kracht is echt Sh!T at the moment (zeker 25% minder t.o.v mijn ''bulk'')

En jij.... jij bent blij dat je mindr KH mag :D wat is voor jou ''minder'' 400gr, 300gr, 200gr??

Kracht verlies is niet belangrijk alleen voor het ego:-)
Ik heb me nog nooit druk gemaakt om gewichten...ga elke x tot het uiterste en daar draait het om.
 
Je traint bij Body Improvement zo te zien?
 
echt een ziek fysiek! jij gaat nog ver komen als je zo doorgaat :eek:
 
Gisteren m'n armen eens op laten meten na de training!:):):)

55,5cm! Kicken! Je koopt er niks voor maar wel heel leuk om te weten vind ik zelf.
 
Gisteren m'n armen eens op laten meten na de training!:):):)

55,5cm! Kicken! Je koopt er niks voor maar wel heel leuk om te weten vind ik zelf.

Is een aardig eind, maar je heet natuurlijk niet voor niets reus!
 
Back
Naar boven