XXL Nutrition

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013

  • Topic starter REUS
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 112K
  • Volgers 142

Bezoekers in dit topic

Succes kerel!
Hoe voel je je nu? Denk je dat je op je beste staat? Of zijn er toch nog een paar dingen die je graag anders had gehad?
 
Bedankt allemaal!!! Eindelijk is het zo ver. Flink moeten afzien qua rug en rib en nog steeds maar het is niet anders. M'n shape is heel goed. Hoop beste ooit! We zullen het zien!!!
We zijn super tevreden en doen zoals we het altijd doen. Iets dat goed werkt moet je niet veranderen ben ik van mening.
 
Succes kerel , ik kijk uit naar de foto's waar je ze weg blaast!
 
succes kerel!!
 
Reus 2

Raylison 1

image.jpg
 
Raylison Maria congratz met je overwinning! Zoals wij gesproken hebben en denken over de sport en over elkaar is een voorbeeld voor velen! Bedankt hiervoor! Voor mij zit het wedstrijd seizoen erop met een 2e plaats! Volgend jaar rust en bouwen. Ik baal alleen enorm van m'n rug en ademhalingsrib dat me dit twee wedstrijden zwaar parten heeft gespeeld. Het belemmerd het genieten op het moment zelf omdat je constant met de pijn bezig bent te onderdrukken en onzeker overkomt op bepaalde momenten. Vooral wanneer dit onverwachts er weer in schiet terwijl het langzaam aan beter ging. Tja...rust geven en goed herstellen is het belangrijkste voor nu. 2014 zal in het teken staan van verbeteren. M'n shape was heel goed, dit kreeg ik dan ook duidelijk terug. Met mijn lengte gaan we er weer vol tegenaan om er wederom meer massa op te bouwen. Al met al ben ik dit jaar weer flink verbeterd en was m'n shape top! Dat heet ook bodybuilding, je lichaam verbeteren naar het meest ideale plaatje qua fysiek. See you back in 2015!!!
 
congrats reus, mooie plaats en top shape!
 
Gefeliciteerd:) beterschap en succes met bouwen.
 
Congratz Reus! Beterschap en succes met bouwen.
 
Jammer reus, maar mooi fysiek! Nu al benieuwd naar 2015!

Congratz!
 
Bedankt allemaal! Gaat goed komen. Mooie woorden van de jury gehad mbt m'n opgebouwde massa en hardheid.

image.jpg
 
je steekt er met kop en schouders bovenuit :D
 
netjes Jeff, ook hier mijn felicitaties.
Je mag met trots terug kijken op een mooi wedstrijdjaar.
 
congratz, ziet er top uit!
 
Nieuw log @ Building for 2015 ?

Beterschap met je herstel, *lote wouten daar in Spanje. :mad:
 
Laatst bewerkt:
Nieuw log @ Building for 2015 ?

Beterschap met je herstel, *lote wouten daar in Spanje. :mad:

Bedankt iedereen!!! Heel fijn om te lezen weer. Vrijdag heb ik een geweldige photoshoot, kijk er naar uit. Hoop dan snel wat moois te kunnen posten.

Ik ga zeker weer een log bijhouden voor het wedstrijd jaar 2015. 2014 kwaliteits massa bouwen! Hoop jullie graag weer terug te zien. Vanaf volgende week gaan we iig anders trainen. Veel compound oefeningen iig.
 
He man, ik was er zondag!

je zag er goed uit maar ik vond je een beetje 'leeg'.
en er waren meerdere die dat vonden, misschien is het een goed plan om eens een keer naar je wedstrijd preperation te kijken.

misschien op de dag iets meer eten of eerder stoppen met leegtrekken.

kwa fysiek ben je echt een beer! je ben pas de 2e in Nederland die zo een frame heb zien volzette met massa

keep up the good work en hopelijk tot 2015 en dan knallen om internationaal te gaan
 
Bedankt iedereen!!! Heel fijn om te lezen weer. Vrijdag heb ik een geweldige photoshoot, kijk er naar uit. Hoop dan snel wat moois te kunnen posten.

Ik ga zeker weer een log bijhouden voor het wedstrijd jaar 2015. 2014 kwaliteits massa bouwen! Hoop jullie graag weer terug te zien. Vanaf volgende week gaan we iig anders trainen. Veel compound oefeningen iig.

ben wel benieuwd, wat is de aanleiding geweest voor die keuze?
 
niet dat ik wil antwoorden voor Jeffrey, maar omdat hij kwaliteitsmassa wil aanzetten natuurlijk.
op die manier blijft je lichaam in proporties en is het makkelijkst massa tanken
 
Back
Naar boven